یکشنبه 5 آبان 1398 - 20:31

کهگیلویه و بویراحمد بیشترین چک برگشتی کشور را دارد!

بویرنیوز، کدام استان‌ها بیشترین چک‌های برگشتی را دارند؟

🔹بررسی وضعیت چک‌های برگشتی نشان می‌دهد که بیشترین نسبت تعداد چک‌های برگشتی به کل چک‌های مبادله‌ای در میان استان‌های مختلف کشور به استان کهگیلویه و بویراحمد با ۱۵.۲ درصد اختصاص دارد.

🔹استان‌های چهارمحال و بختیاری با ۱۳.۱ درصد و کرمان با ۱۲.۷ درصد نیز در جمع دارندگان بیشترین نسبت چک‌های برگشتی قرار دارند.

🔹در جایگاه‌های بعدی استان کردستان با ۱۲.۲ درصد، استان خراسان شمالی با ۱۲.۱ درصد و استان هرمزگان با ۱۱.۹ درصد چک برگشتی جای گرفته‌اند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=312066
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. پاتاوه مارگون لوداب زیلایی گفت:

    این مساله نشان دهنده این نیست که استان ما و مردمش خطا و لغزشی دارند استان ما به نسبت محرومیت وفقر آن و صعب العبور بودن آن و کوهستانی بودن آن و نبود زیرساخت های مالی و بانکی و نبود سرمایه گذار در آن و نبود امکانات و تجهیزات در آن نبود زیرساخت های توسعه در آن و نبود سرمایه کافی و خیلی از مسایل و مشکلات دیگر و نیز اینکه این بررسی و مطالعه از نظر علمی شواهد و مدارک و مستندات کافی و علمی را ندارد و بسیار از این جانبه نقص دارد.در ضمن قوم لر پاک ترین و بی غل و غش ترین و سالم ترین و ریشه دارترین قوم ایرانه.قوم لر بسیار باوفاست و فداکار است.درود بر قوم پاک لر و درود بر زلالی و صافی و حلالی و پاکی و سنگینی و شرافت و شخصیت و محبت و عطوفت و مهربانی لر.

دیدگاه شما