جمعه 3 آبان 1398 - 15:41

جزئیات پیشنهاد بی‌شرمانه ۹ میلیارد تومانی به غلامرضا تاجگردون/+فیلم

غلامرضا تاجگردون در جمع برخی از مردم گچساران از پیشنهاد عجیب ۹ میلیاردی پرده برداشت.

به گزارش بویرنیوز، نماینده مردم گچساران و باشت از پیشنهاد ۹ میلیاردی فردی برای عدم نگارش مطالب انتقادی علیه خودش افشاگری کرد و گفت: در آینده نزدیک اسم این افراد را برای مردم اطلاع رسانی میکنم.

غلامرضا تاجگردون ادامه داد:

عزیزی که به من می‌گوید ۹  میلیارد تومان به من بده تا دیگر درباره تو چیزی نگویم، نامه ننویسم و….گفتم : ۹میلیارد تومن به تو بدهم؟ گفت :آره گفتم : ۹میلیارد تومن به من بده من کاندید نمیشوم.

۴ میلیارد را بین فقرا تقسیم میکنم،۴میلیارد دیگر را برمیدارم و میگردم و سال بعد دوباره میام و از شما ۹ میلیارد دیگه میگیرم.

این چه حرفی است،  مردم را مسخره کرده اند،من به والله قسم میخورم،مگر بالاتر از این قسم هست؟این حرف شوخی نیست،من حتماً اسم اینها را خواهم گفت، اسم تمام کسانیکه نشستند پای میز معامله که با من معامله کنند

من رو منافع مردم هستم ،من با هیچ کس معامله نخواهم کرد،اولینش را میگویم که بشنوید:آقایی که از من ۹ میلیارد تومان پول خواستی، جلسه بعد اسمت را میگویم،و بعد بقیه اسامی را خواهم گفت.

منم منم هم نمیکنم،اینجا پای منافع مردم در میان است،منافع من نیست.

بنده اگر بخواهم پسفردا وزیر هستم،بنده اگر بخواهم یک هفته دیگر سفیر هستم؛برای اینجا که زجر نکشیدم،جوانیم را که ندادم،سلامتیم را که ندادم،این مردم به پای من زحمت کشیدند،حرص خوردند،و بعد من بیام و پای معامله بشینم که چی؟

شما مردم عزیز،چند حاجی محترم در این جمع هستند،افردای که در جامعه نفوذ دارند در این جمع هستند،منافع خودتان،آینده خود و فرزندانتان را با هیچ چیز عوض نکنید.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=312016
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. . گفت:

    اخ وه بخت مردم…

  2. یک و یک گفت:

    ای ول تاجگردون

دیدگاه شما