پنجشنبه 2 آبان 1398 - 11:00

وعده استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای افزایش پروازهای یاسوج محقق نشد/دروغ چند باره وزارت راه به مردم استان

در روزهای نخست مهر بود که استاندار پس از دیدار وزیر راه خبر از افزایش پروازهای فرودگاه یاسوج تا پایان مهرماه داد.

به گزارش بویرنیوز، روزهای نخست مهرماه بود که دکتر کلانتری پس از دیدار خود با وزیر راه و پیگیری هایی برای افزایش پروازهای فرودگاه یاسوج، اعلام شد با این پیگیری ها، دستور رییس جمهور و موافقت وزیر راه، فرودگاه یاسوج رونق می‌گیرد.

حالا با اتمام مهر و شروع آبان ماه خبری از افزایش پروازها نشد و با بررسی ساده در سایت هواپیمایی ماهان میتوان فهمید این شرکت هیچ برنامه ای برای افزایش پروازهای خود ندارد و به همان دو پرواز اکتفا کرده است.

بیشتر بخوانید:

با پیگیری استاندار/افزایش پروازهای مسافری کهگیلویه و بویراحمد در دستور کار وزارت راه و شهرسازی

وعده نماینده ویژه رئیس جمهور در کهگیلویه و بویراحمد/افزایش پروازهای فرودگاه یاسوج/چانه زنی برای زمان غایب بزرگ جلسه!+ حواشی

خبر خوش وزیر راه در یاسوج برای افزایش پروازها

به گزارش بویرنیوز، ظاهراً وزارت راه به دستور روحانی هم چندان پایبندی ندارد، این وزارتخانه متاسفانه علیرغم بروز حادثه سهمگین برای مردم استان نه تنها برخورد شایسته ای با مسأله سقوط هواپیمای یاسوج نداشته که حتی تا این حد برای مردم استان احترام قائل نیست که پروازی منظم و شایسته برای این مردم اختصاص دهد.

البته این اولین باری نیست شاهد وعده های دروغ مسئولان وزارت راه به مردم کهگیلویه و بویراحمد هستیم، تاکنون در چند نوبت مسئولان وزارت راه وعده اختصاص پرواز مناسب و مستمر و روزانه را داده اند اما تاکنون جز حرف بیهوده و باطل چیزی تحویل مردم نشده است.

بیشتر بخوانید:

دروغ بزرگ وزیر راه به مردم کهگیلویه و بویراحمد/دفاع بی نتیجه استاندار و زارعی از آخوندی!(+عکس و فیلم)

این رفتارها قطعاً موجبات بی اعتمادی بیش از پیش مردم به دولت را سبب می‌شود ، قطعاً روحانی باید به وزاری خود تذکر دهد تا اینچنین بی مهابا با وعده های آبکی، به اعتماد مردم لطمه وارد نکنند.

به گزارش بویرنیوز، پروازهای فرودگاه یاسوج هم اکنون در دو روز جمعه و دو شنبه در زمانی نامناسب در حال انجام است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=311984
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما