چهارشنبه 1 آبان 1398 - 23:15

حمایت جدی پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد از کسب و کارهای نوین(+جزئیات)

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری استان کارگروه توسعه و توانمند سازی استارت آپ ها(کسب و کارهای نوپا) به ریاست دکتر سید شمس الدین هاشمی در محل شرکت شهرکهای صنعتی استان و با هدف تصویب آئین نامه اجرایی این کارگروه برگزار شد.

رئیس پارک علم و فناوری یاسوج در این نشست که روسای مراکز علمی و آموزشی و تعدادی از مسئولان استانی حضور داشتند، به رسالت پارکهای علم و فناوری در حوزه فناوری و استارت آپ ها گفت و اظهار داشت: هدف اصلی از تاسیس پارکهای علم و فناوری و مراکز رشد پیشبرد اقتصاد دانش بنیان رشد و توانمند سازی کسب و کارهای نو، و شرکت های دانش بنیان و همچنین بهبود فرآیند تجاری سازی فناوری ها بوده است.

وی ادامه داد: متاسفانه وجود بسیاری از موازی کاری ها در حوزه فناوری هدف اصلی را از ما دورتر خواهد کرد.

رئیس کارگروه توسعه و توانمند سازی استارت آپ ها لازمه موفقیت در این حوزه را هماهنگی، همدلی و حرکت در کار گروهی دانست و گفت: بدون شک هم افزایی ظرفیت های جمعی برترین و سریع ترین گزینه برای کار در حوزه فناوری است.

وی همچنین از مزیت ها و پتانسیل های استان در جهت توسعه استارت آپ ها گفت و افزود: اگر قرار است در مسیر رونق تولید حرکت کنیم بایستی علمی،منطقی و کارشناسانه حرکت کنیم، در این مسیر قطعاً توانمندی های استان به ویژه در زمینه نیروی انسانی و جوانان نخبه راهگشا است.

دکتر هاشمی در پایان ضمن تشکر از دانشگاه ها و مراکز رشد و همچنین ادارات عضو این کارگروه اظهار داشت: پارک علم و فناوری استان برای رشد، توسعه و توانمند سازی واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد، ما هم حمایت های مالی و هم مشاوره ای را تدوین و عملیاتی خواهیم کرد.

دکتر سید هاشم موسوی جهان آباد مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان که میزبانی این نشست را بر عهده داشت در پایان با اشاره به برگزاری موفق رویداد ایده شو در کنار پارک علم و فناوری استان گفت: همه باید در کنار هم و با حرکت به سوی یک هدف مشترک تفاهم و تعامل را افزایش دهیم و یقین بدانیم یکی از راه های عبور از مشکلات یکدلی و بهره مندی از خرد جمعی است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=311977
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما