سه شنبه 30 مهر 1398 - 20:20

تصاویر افتخار آفرین از جلسه امروز دکتر وکیلی در تهران

طرح انتقال آب از دریای خزر به فلات مرکزی ایران این روزها مناقشه های زیادی به پا کرده ، طرحی که حتی تا استیضاح وزیر نیرو پیش رفته و حتی جدال هایی میان محیط زیست و وزارت نیرو نیز ایجاد کرده است.

به گزارش بویرنیوز، یکی از بحث های داغ و مهم این روزهای کشور را قطعاً باید موضوع انتقال آب از دریای خزر به فلات مرکزی ایران دانست، طرحی که در دهه ۳۰ شمسی مطرح شد، در دولت قبل و در سال ۹۲ نیز مجوز اجرا گرفت اما به دلایل سیاسی کاری انجام نشد.

این روزها این طرح مجدداً سر و صداهایی ایجاد کرده و حتی نمایندگان استان های شمالی را دست به قلم کرده تا استیضاح وزیر را کلید بزنند، از آن طرف انتشار نامه ای از سوی رئیس سازمان محیط زیست مبنی بر اجازه برای برداشت از آب خزر ماجرا را وارد تنش هایی هم میان وزارت نیرو و محیط زیست کرده، چرا که به گفته برخی فعالان محیط زیست کشور این نامه فقط برای انداختن توپ به میدان وزارت نیرو بوده تا هم خوش خدمتی کلانتری به روحانی را نشان دهد و هم وزیر نیرو را تحت فشار قرار دهد.

حالا امروز تصویری از جلسه مهمی پیرامون انتقال آب دریای خزر منتشر شد که جالب توجه است.

جلسه ای در خصوص انتقال آب دریای خزر به ریاست دکتر محمد علی وکیلی و با حضور وزیر نیرو، معاون روحانی و رئیس سازمان محیط زیست کشور، و نمایندگان دو استان شمالی گیلان و مازندان برگزار شد.

باعث افتخار است ریاست یکی از مهم ترین جلسات ایران را فردی عهدار است که فرزند خطه زاگرس و لر نشین و فرزند شایسته کهگیلویه و بویراحمد است.

او سکاندار جلسه ای است و ریاست جلسه برای موضوعی را دارد که استیضاح وزیر و برکناری معاون رئیس جمهور و بسیاری از مناقشات ملی درون آن نهفته است.

قطعاً این مسأله نشان از جایگاه کم نظیر و مؤثر دکتر وکیلی در معادلات ملی کشور دارد و افتخار آن برای همه زاگرس نشینان، لر تباران و مردم کهگیلویه و بویراحمد است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=311919
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. امیر گفت:

    احسن به بویرواقدامات به موقعش حقیقتا زاگرس تا کنون چنین افتخاری به خود ندیده زنده وپاینده دکتروکیلی شجاع وبی ادعا

  2. ناشناس گفت:

    آب در کوزه و ما تشنه لبان میگردیم . بجای استفاده از این پتانسیل فقط دست به تخریب میزنیم

  3. ناشناس گفت:

    جناب سید باقر لطفا فقط وفقط راه نجات اصلاحات انتخاب دکتر وکیلی

  4. ناشناس گفت:

    مه خدا زشه ورسه بیا یاسوج بهترین جایگاه رو داره و بهترین خدمت رو هم داره انجام میده

  5. رامیان گفت:

    واقعن مایه افتخار قوم بزرگ لر هستش من که خیلی احساس غرور کردم

  6. ناشناس گفت:

    درود به شرف و غیرت جناب دکتر وکیلی زحمت کش و دلسوز. انشالا که در پناه حق سالم و تندرست باشن.

  7. پاتاوه مارگون لوداب زیلایی گفت:

    ایشان چرا به این استان محروم و ضعیف کهگیلویه و بویراحمد رسیدگی نمی کند و امکانات و تجهیزات نمی آورد و چرااستان ما در همه زمینه های فرهنگی صنعتی علمی دانشگاهی رفاهی تفریحی ورزشی سرانه بسیار بسیار پایین دارد چرا در استان فقر غذایی به گواه مستندات مرکزپژوهش های مجلس که رسانه ها هم آن را اعلام همگانی کردند فراگیرهست چرا در استان یک مرکز درمانی پیشرفته و پرامکانات نیست چرا مدارس و دبیرستان ها و هنرستان ها ضعیف و ناقص هستند و نارسایی دارند آموزش های فنی و حرفه های در استان بسیار بسیار ضعیفه راهها در استآن همواره ضعف و نارسائی دارند و کشته و مجروح می دهند رفاه اجتماعی در استان اصلا نیست بیمارستانها بخش های مجهز و نیروی انسانی زبده ندارند مراکز ورزشی و رفاهی و تفریحی مدرن و مجهز ندارد و خیلی و خیلی مسایل و مشکلات و معضلات دیگر. هنوز مدیریت بحران و هلال احمر ما امکانات و تجهیزات کافی ندارد و در مواقع بحران از استان های دیگر کمک می گیرد.خدمات عمومی در استان و شهرستان ها بسیاربسیار بیشتر نارس و ناقصه و ضعف بنیادی دارد وضعیت حمل و نقل عمومی بار و مسافر ناقصه .مرکز استان هنوز بازار میوه و تره بار ندارد در حالیکه روستاها تبریز و تهران بازار میوه و تره بار دارد.وضعیت پوشش آنتن موبایل همراه اول و بقیه اپراتورها بسیار ضعیفه و اینترنت هم افتضاحه.نظارت بر کرایه ها وجود ندارد و ……

  8. سایه گفت:

    دکتر وکیلی مایه افتخار و سربلندی قوم لر و استان هستند . واقعا حیفه ایشون برای حوزه انتخابیه درون استان شرکت کنند . جایگاه ایشون در تهران بسیار با ارزشتر هست….ولی اگر تصمیم بر حضور ایشون باشه قطعا شایسته ترین و ارزنده ترین شخص برای نمایندگی خودشون هستند

دیدگاه شما