سه شنبه 30 مهر 1398 - 16:10

تکلیف نیروهای شرکتی بیمارستان بزرگ یاسوج و بیمارستان بی بی حکیمه گچساران مشخص شد

معاون مدیریت و توسعه منابع دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: موضوع نیروهای شرکتی بیمارستان شهید جلیل یاسوج، بیمارستان بی بی حکیمه گچساران و شبکه بهداشت و درمان باشت تعیین تکلیف شدن

به گزارش بویرنیوز، جلال پوران‌فرد ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تصمیم سازمان بازرسی و بعد از بررسی‌های زیاد توسط شورای تامین، موضوع نیروهای شرکتی بیمارستان شهید جلیل یاسوج، بیمارستان بی بی حکیمه گچساران و شبکه بهداشت و درمان باشت تعیین تکلیف شد.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته تعداد زیادی نیرو بدون آزمون در بیمارستان‌های شهید جلیل یاسوج، بی بی حکیمه گچساران و شبکه بهداشت و درمان به صورت شرکتی بکار گرفته شدند، خاطرنشان کرد: حتی بسیاری از این افراد بدون پرداخت بیمه و دریافت حقوق مشغول فعالیت بودند.

پوران‌فرد با اشاره به اینکه در یک سال اخیر موضوع تعیین تکلیف این نیروها به جد در دستور کار مسئولان و متولیان امر از جمله سازمان بازرسی بوده است، ادامه داد: بررسی این مسئله در دستور کار شورای تامین قرار گرفت و در نهایت تصمیم به بکارگیری هرگونه نیرو با آزمون شد.

وی با تاکید بر اینکه بکارگیری این نیروها در گذشته انجام شده است، بیان کرد: دکتر پرویز یزدانپناه در بکارگیری و مسائل پیش آمده بعد از فعالیت این نیروها نقشی نداشته است و اتفاقا وی خواستار ادامه فعالیت این افراد بود که با مخالفت متولیان امر قرار گرفت.

پوران‌فرد با تاکید بر اینکه بسیاری از این نیروها غیر نیاز بوده است، تصریح کرد: در نشستی با حضور مسئولان و متولیان امر دکتر یزدانپناه خواستار برگزاری آزمون در بین همین نیروها بودند که این درخواست سرپرست دانشگاه مورد موافقت قرار نگرفت.

وی اظهار داشت: سعی می‌کنیم در کمترین زمان ممکن آزمون بکارگیری نیروهای مورد نیاز این مراکز را برگزار کنیم تا در یک فضای رقابتی این افراد بکار گرفته شوند.

پوران‌فرد با بیان اینکه تمام نیروهایی که در قالب مجوز بکار گرفته شده‌اند حقوق و بیمه آنان پرداخت می‌شود، ادامه داد: بنا به تصمیم متولیان امر برای بکارگیری نیروهای مورد نیاز مطابق با ضوابط  استخدامی و مجوز صادر شده از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اقدام می‌شود و تلاش می‌کنیم در برگزاری آزمون جدید امتیازهای برای این افراد لحاظ شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=311909
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    فقط لیست ۳۵ نفره گناه کردن پس که آزمون دادن و اول شدن و حالا دکتر یزدانپناه داره حقشون ضایع میکنه. اگه شعارت عدالت طلبی هست پس از این ۳۵ نفر هم امتحان بگیر دکتر جان

  2. ناله گفت:

    ۲۸پرستار باسابقه شرکتی از بیمارستانهای یاسوج اخراج شدن چرا اخراج شدند

  3. ناشناس گفت:

    تنها امتیازی که دارند این است که از ما بهترون هستن .کسانی که با مدرک دیپلم یه سال پشت میز کارمندی بیمارستان شهید جلیل نشسته اند .به نظر شما با کدوم آزمون میتونن دوباره پشت همون میز بنشینند. شاید اگه آزمون ازشون هم بگیرند برای نظافت چی هم قبول نشن‌.

  4. ناشناس گفت:

    اصلا اینها حق و قانون را زیر پا گداشتند وشاغل شدن باید اینها جریمه هم بشن و کسانی که باعث و بانی این ظلم هه درحق تحصیل کرده های لیسانس وفوق لیسانس و دکتراهایی که با خون دل با زجر با دست تنگ سال های سال درس خواندن زحمت کشیدن دوری از خانواده تحمل کردن به خاطر درس خواندن استرس و اضطراب درس خواندن را خود و خانواده هایشان متحمل شدند متحمل شدند تا توانستند درس بخوانند.اگر اونها یه سال زحمت کشیدن ما سال های سال زجر کشیدیم . چرا اونها باید امتیاز داشته باشن اونهایی که خود به ناحق خود را صاحب شغل کردند و به ریش تحصیل کرده ها خندیدند. خدا هر که نا حق کار کنه رسواش کنه تا همه بفهمند که حق و ناحقی هست.

  5. A گفت:

    اره تو هم امتحان میدادی قبول میشدی.. تا اون قبول نشه .. اینجوری ها هم نیست.

  6. امین گفت:

    لعنت خدا بر کسانی که این همه نیرو بدون آزمون جذب کرده ،عدالتی وجود نداره نیرو شرکتی چیه ،.باید همه اخراج بشن و ازمون بدن سازمان سنجش تا هرکس حقش هست راه پیدا کنه .اگر اینکار نشد بدونید عدالت با علی مرد

  7. ناشناس گفت:

    عدالت رعایت شد. ما که هیچ کس بحز خدا را نداریم باید حقمون با عدالت و ازمون رعایت بشه

  8. ناشناس گفت:

    اولا اگه آزمون دادن پس چراااا اخراجشون کردن؟؟؟ ثانیا خیلی هاشون به زور دیپلم دارند و پشت میز کارمندی نشستند .کدوم دیپلم با آزمون میره پشت میز کارمندی میشنه مگر به ناحق؟؟

  9. ناشناس گفت:

    خدا خودش جواب ظالم رو میده .

  10. ناشناس گفت:

    البته اگه تو آزمون پارتی بازی نشه

  11. ناشناس گفت:

    کار خوبیه باید اخراج بشن /دمت گرم سازمان بازرسی والا /

دیدگاه شما