سه شنبه 23 مهر 1398 - 10:40

طرح جدید فروش اقساطی 4 محصول ایران خودرو از فردا 24 مهر ماه / پژو 206 وی 8 هم به طرح فروش اقساطی آمد (+جدول و جزئیات)

ایران خودرو شرایط فروش اقساطی 4 خودروی خود را اعلام کرد.

به گزارش عصر ایران طرح فروش اقساطی محصولات ایران خودرو از ساعت 11 چهارشنبه 24 مهر 98 در وبسایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir آغاز خواهد شد.

در این طرح خودروهای “دنا پلاس” ، “پژو 405 اس ال ایکس” ، ” پارس سال”  و پژو 206 صندوقدار به صورت اقساطی به فروش می رسد.

شرایط و توضیحات روش فروش اعتباري:

در این روش فروش صرفا” مشتریانی امکان ثبت نام خواهند داشت که چک هاي طرح ” سامانه صیاد ” را داشته و فاقد هرگونه چک برگشتی باشند از اینرو اطلاعات صادر کننده چک پس از انجام پیش پرداخت، اعتبارسنجی شده و در صورت دارا بودن شرایط لازم، ادامه فرآیند فروش امکان پذیر خواهد بود، همچنین نتیجه بررسی و اعتبارسنجی از طریق پیامک به مشتریان اطلاع رسانی خواهد شد،و در صورت عدم امکان اعتبارسنجی وجوه پرداختی مشتري به حساب ایشان استرداد خواهد شد.

ضمنا “چک باز پرداخت اقساط با تاریخ قید شده در بخشنامه صرفا” از مشتري صاحب قرارداد دریافت خواهد شد و در این بخشنامه امکان دریافت چک از شخص ثالث (اقوام درجه یک ،دو و …) وجود ندارد و عنوان صادر کننده چک دراین بخشنامه اشاره به صاحب قرارداد دارد.

همچنین فک رهن سند خودرو زودتر از موعد چکها براي کلیه محصولات این بخشنامه امکانپذیر نخواهد بود، لذا ضروریست نمایندگی هاي محترم در این خصوص اطلاع رسانی مقتضی به مشتریان خود داشته باشند.

و لازم به توضیح است مشتریان محترم حداکثر ظرف 10 روز پس از ایجاد قرارداد می بایستی نسبت به ارائه چک به نمایندگی اقدام نمایند در غیراین صورت قرارداد آنها یک طرفه از سوي شرکت ایران خودرو ابطال و وجه آنها مسترد خواهد شد.

زمان فعال سازي این بخشنامه ساعت 11 صبح روز چهارشنبه 24 مهر ماه

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=311584
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. شعبان گفت:

    انقدر ماشین گران کردن که این ماشینها به حساب بعضی ها حساب خوب نیست برای من نوعی شده یک رویا

دیدگاه شما