سه شنبه 23 مهر 1398 - 10:48

چرا باید از شبکه های معاند با کشور خارج شویم؟

روز گذشته سپاه مقتدر ایران اسلامی از دستگیری یکی از سرشاخه های عناد با مردم ایران خبر داد.

به گزارش بویـرنیـوز، خبر دستگیری روح الله زم؛ سرشبکه کانال و سایت خبری آمد نیوز را حتی می توان با اهمیت تر از شکار پهبادهای دشمن دانست.

سازمان اطلاعات سپاه روز گذشته خبر از دستگیری فردی داد که تحت حفاظت امنیتی شدید برخی کشورها از جمله فرانسه بود و به گفته خود زم همه تداراکات امنیتی برای حفاظت از جان او و خانواده اش در بالاترین سطح انجام شده بود.

اما چرا باید از کانال های معاند خازج شویم:

بدون شک دلیل اول را باید در اظهارات خود زم جست و جو کرد، او گفت اعتماد به کشورهای معاند ایران کاری اشتباه است، هدف آنها دشمنی با ایران برای زمین زدن کشور و البته نا امید کردن مردم و فروپاشی است.

زم شفافا از نیت شوم دشمنان ایران برای دشمنی و سنگ اندازی در مسیر سرافرازی کشور به هر طریق ممکن گفت و از دشمنی و کینه آنها به نظام ایران و مردم آن پرده برداشت.

اگرچه برخی از این کشورها در پوشش های انسان دوستانه به دنبال اعلام واهی حمایت از مردم بودند، اما امروز اقرار نزدیک ترین افراد به این کشورها پرده از خباثت دشمنان ایران بر می دارد، از یک طرف حمایت از ایرانی را سر می دهند، از طرف دیگر حتی مانع کمک های بشردوستانه برای مردم ایران می شوند و با سخت تر کردن حلقه های تحریم، مردم را بعنوان نخستین تیر و نشانه خود هدف قرار می دهند.

بدون شک هر کشوری با چالش هایی هم در اقتصاد و سیاست و هم مسائل اجتماعی روبرو است، در توسعه یافته ترین و ثروتمند ترین کشورها هم چالش ها هستند، اما متاسفانه دشمنان ایران سعی بر بزرگ نمایی مشکلات و بهره برداری از آنها برای دامن زدن به اختلافات داخلی برای نا امن کردن ایران داشتند.

نقص ها را همه می دانیم و تلاش هم برای رفع آن است، اگر ایران در 40 سال اخیر را بررسی کنیم به خوبی از بیشمار طرح های راه سازی، مسکن، مدرسه، طرح های کشاورزی، صنعت و موارد بیشمار دیگر آگاه میشویم، این نشان از عزم مدیران و مسئولان کشور برای رفاه حال و امنیت مردم دارد.

بدون شک حضور ما در رسانه های معاند اگرچه از نگاه خودمان شاید نشانی از حمایت نداشته باشد اما همین حضور صرف در این شبکه ها این ذهنیت بی اساس را برای دشمنان ایجاد می کند که دارای حامیان زیادی در کشور هستند و در واقع این حضور در کانال های معاند عصای دست و کمک می شود برای اهداف پلید دشمنان قسم خورده این مرز و بوم تا سخنان واهی ، دروغ و بی اساس خود را به خورد مردم دهند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=311577
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. کارشناس رسانه/ف گفت:

    با سلام. در دنیای امروز راه گریزی برای قطع ارتباطات نیست وناگزیر باید بپذیریم دهکده ی جهانی مک لوهان در حال انسجام است که روز به روز پنجره جدیدیدی در این دهکده جهانی باز میشود ؛ جمع آوری دیش های ماهواره روزی بهترین گرینه برخی برای مقابله باتهاجات فرهنگی واطلاعاتی ارتباطی بود که اکنون در دستان همه قرار دارد وبا یک گوشی همراه در کمترین زمان ممکن هرکسی میتواند از آنسوی دنیا در لحظه با خبر شود.
    تنها گزینه آزادی اندیشه واطلاعات، تولید محتوا در رسانه های جمعی و شبکه های اجتماعی است ودیگر هیچ.
    به نظر شما چرا شبکه من وتو با تعدادی انگشت شمار برنامه ساز اینچنین جای صدا وسیما ی ملی ما را گرفته است؟

دیدگاه شما