یکشنبه 21 مهر 1398 - 23:05

روز پر کار استاندار کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج/+عکس و فیلم

استاندار به همراه برخی معاونین،شهردار یاسوج ظهر امروز از چند جاذبه گردشگری و مرکز خدمات رفاهی تفریحی، میدان در حال اجرای میوه و تره بار و بازار بزرگ سنتی گردشگری و همچنین آبشار یاسوج بازدید کرد.

در شهر شور و نشاط ایجاد کنیذ/همه شهرداری ها از جشنواره ملی دیوار نگاری الگو بگیرند

به گزارش بویـرنیـوز، بازدید از جشنواره ملی دیوارنگاری یاسوج از اولین برنامه های استاندار بود، دکتر حسین کلانتری در بازدید از این طرح، گفت: زیباسازی،توجه ویژه به مبلمان شهری، ایجاد نشاط و طراوت در جامعه و جلوه های سمعی و بصری از اهداف و نتایج ارزشمند این جشنواره هست.

کلانتری خاطرنشان کرد: امیدواریم سایر شهرداری های استان با الگوپذیری از این حرکت درست سعی در زیباسازی وبا نشاط کردن شهرهای خود داشته باشند.

 

 

میدان میوه و تره بار مقصد بعدی استاندار بود، حسین کلانتری در حاشیه این بازدید گفت: بیش از ده سال است که در استان میدان میوه و تره بار وجود ندارد، این میدان از ضروریات و مطالبات جدی مردم است و باید تلاش شود به زودی میدانی در خور و شأن مردم راه اندازی شود.

میدان میوه و تره بار یاسوج ساماندهی و راه اندازی شود

کلانتری اظهار داشت: شهردار باید در مرحله اول مکان میدان میوه و تره بار را ساماندهی کند و البته مکان مناسبی در ورودی شهر برای این امر مهم در نظر گرفته شد که به زودی باید پاکسازی و آماده بهره برداری شود تا بتوانیم در مدت شش ماه این مرکز را در اختیار میوه فروشان قرار میدهیم، در صورتی که رضایت مندی تولید کنندگان میوه فروشندگان و مردم را به همراه داشت میدان میوه و تره بار در همینجا مستقر می شود در غیر این صورت به مکان دیگری انتقال داده میشود.

بازارچه سنتی گردشگری و ترمینال مسافربری یاسوج هم امروز پذیرای استاندار بودند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این بازار در ۱۷ هزار متر مربع و با بیش از ۶۰۰ غرفه و مغازه در حال اجراست و تاکنون پیشرفت فیزیکی خوبی داشته است.

استاندار به امنیت این مکان برای شهروندان و معماری خوب و مطلوب این بازار نیز اشاره کرد و گفت: با راه اندازی این بازار بزرگ بخشی از مشکلات مرتفع شده و شهروندان در کمال آرامش و امنیت به خرید می پردازند.

وی به وضعیت ترمینال یاسوج اشاره کرد و با بیان اینکه خدمات‌دهی در این مکان نسبت به گذشته بهتر شده اما مطلوب نیست، گفت: اقدامات خوبی مانند نصب سیستم پایش تصویری، مسائل بهداشتی و امکانات رفاهی در حال انجام است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=311504
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. والی گفت:

    اقای استاندار اینها قبلا وجود داشته اعتبار جدید تزریق کنید طرحههای جدید راه بیندازید

  2. بهروز گفت:

    سلام سلام امیدوارم همیشه به استان کهکیلویه و بویر احمد دهدشت وتوابع آن توجه شود تا از این محروم بودن نجات پیداکند وشاهد مشکلات بیکاری ومعضلات جوانان اعم ازدختر وپسر نباشیم و خانوادهابه آرامش برسانیم تانگران آینده فرزندان خود نباشند

  3. احمد گفت:

    درودبراستاندارمحترم وفعال

  4. فضلی گفت:

    چنانچه استاندار محترم مدیران کل متخلف را برکنار کند همه مشکلات استان حل می شود.

دیدگاه شما