شنبه 20 مهر 1398 - 16:37

با تشخیص معاونت علمی رئیس جمهور/یکی از شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری یاسوج دانش بنیان کشوری شد

با ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‌های دانش بنیان توسط کارگروه ارزیابی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شرکت “ارمغان سلامت زاگرس”، از شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع شرکت‌های دانش‌بنیان نوپای کشور قرار گرفت.

به گزارش بویرنیوز، رئیس پارک علم و فناوری استان با اعلام این خبر افزود: این شرکت توانسته است در زمینه تولید داروهای گیاهی ، مجوز دانش‌بنیانی نوپا  را دریافت و از مزایای آن بهره‌مند شود.

دکتر سید شمس الدین هاشمی ادامه داد: شرکت ارمغان سلامت زاگرس از جمله واحدهای فعال فناور این پارک است که توانسته تا کنون با تولید 4محصول در زمینه فناوری داروهای گیاهی، مجوزهای لازم دانش بنیان شدن را کسب نماید.

وی اضافه کرد: این شرکت ، دومین شرکتی است که درسال جاری به جمع شرکت های دانش بنیان این پارک  اضافه گردید.

رئیس پارک علم و فناوری استان تصریح کرد: 110 برنامه حمایتی از شرکت های دانش بنیان از جمله معافیت های مالیاتی و گمرکی، زمینه های حمایتی مناسبی را در مسیر جذب و حمایت شرکت‌های فناور در حوزه های مختلف بوجود آورده است.

وی اذعان داشت: تاکید بر مزیت های نسبی استان در حمایت از شرکت های دانش بنیان برای  پارک علم و فناوری در اولویت است.

دکتر هاشمی خاطرنشان کرد: اهداف اقتصاد مقاومتی با حمایت از شرکت های دانش بنیان محقق خواهد شد و پارک علم و فناوری استان آمادگی کامل جهت حمایت از این شرکتها را دارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=311406
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. کارشناس گفت:

    جناب دکتر سلام
    هدف از فلسفه پارک و شرکت دانش بنیان تولید محصول و تولید محصول یعنی تولید شغل ولی من با توجه به مسله ثبت اختراع که در حد یک گواهی ماند. می ترسم
    این شرکت ها هم به همان سرانجام دچار شوند.

  2. ناشناس گفت:

    کاش شماره تماسی دکتر اعلام میکرد تا برخورد سرد همکاران خود در پارک با ارباب رجوع بیان شود

  3. ناشناس گفت:

    سلام
    شماره تماس پارک علم و فناوری
    ۰۷۴۳۱۳۳۱۰۰۰

دیدگاه شما