جمعه 19 مهر 1398 - 23:07

تاوان قسم جلاله عدل هاشمی را کی می پردازد؟!

آرمان دارش

یادداشت ؛ نماینده مردم شریف کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده درمجلس شورای اسلامی

باسلام و آرزوی عاقبت بخیری

بدون مقدمه و اطاله‌ی کلام اگر بخواهیم مروری بر چهار سال پیش داشته باشیم که نام امیرکبیر و یا سردار سازندگی بر خود نهاده بودید متوجه می‌شویم که انسان‌ها بدون مطالعه و شناختِ القاب، عناوین و بزرگان مملکت خویش، چه کلماتی را سبک شمرده‌اند.

به یاد دارم که در چهار سال پیش سلام و آماده باش های شما به توربین‌ها، کارخانه‌ها، پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها چنان در گوش مردم کهگیلویه بزرگ طنین انداز شده بود که در بین مردم این گمان می‌رفت که مبادا در میان دود کارخانه‌های وعده داده شده حضرتعالی خفه شوند!

جناب آقای هاشمی نمی‌دانم کفاره قسم‌های جلاله شما در محضر امام زاده میرسالار را پرداخت نموده‌اید یانه اما من فکر می‌کنم که مورد غضب امام زاده قرار گرفته‌ایم اگر اینگونه نبود چرا هفته دولت تنها پاپیونی که در شهرستان کهگیلویه به دم قیچی مسئولین رفته است روکش آسفالت خیابان و کوچه‌ای در این شهرستان بوده است که این خود از وظایف ابتدایی شهرداری است.

نماینده‌ی مردم شریف کهگیلویه بزرگ براستی کدام طرح یا برنامه را به مجلس ارائه کردید؟ چه گره‌ای از مشکلات مردم و موکلین خود باز کرده‌اید؟ نمی‌دانم به طرح شفافیت آرای نمایندگان مجلس چه رایی داده‌اید و یا در حمایت از حقوق زنان و کودکان و جوانان محروم این سرزمین چه قدمی برداشته‌اید.

نمی‌دانم اموال شخصی خود را چند صد میلیارد یا چند صد هزار تومان اعلام کرده‌اید اما امیدوارم در این خصوص صداقت به خرج داده باشید نه آنگونه که با مردم هستید. اصلاً نمی‌دانم برای مقابله با فساد در مجلس چکاری انجام داده‌اید اما پیشنهاد بنده به حضرتعالی این است که طرح یا قانونی را به مجلس ارائه دهید که باعث توزیع برابر عدالت اجتماعی برای تمامی مردم ایران باشد تا جلوی بی عدالتی‌های به وجود آمده مثل میلیاردر شدن یک سرباز به واسطه رانت در حین خدمتش یا کسب مال نامشروع توسط فردی دیگر به واسطه نسبت فامیلی‌اش را بگیرد و یا قانونی را تصویب کنید که یک کاندیدای مجلس نتواند برای انتخابات میلیاردها تومان در یک شهرستان با بافت قومی و عشیره‌ای که هنوز فاقد راههای ارتباطی مناسبی هستند هزینه کند!

جناب آقای سردار هاشمی، جدیداً در مصاحبه‌ای خود را اصولگرایی اصلاح طلب نامیدید، همانگونه که در شرکت خاتم الانبیا خود را سردار و در موقع انتخابات خود را مهندس نامیده بودید!!!

همگان نیک می دانیم که پیروزی پر حرف و حدیث شما در انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی و کسب اکثریت آراء مردم نه از باب خط و مشی سیاسی و پایگاه اجتماعی شما بلکه کاملاً خارج از دایره‌ی سیاسی خاصی بود که خود را بدان نسبت می‌دهید که این نیز داستانی خواندنی دارد.

پر واضح است عملکرد و کارنامه‌ی شما در تمامی این سالها خود به نوعی است که این روزها هم قطاران شما در دایره‌ی اصولگرایی نیز بخاطر عدم صداقت در گفتار از شما اعلام برائت جسته‌اند.

و اما مهمتر از هرچیز سبک زندگی و میزان دارایی‌هایی است که هرگز برای هیچکس روشن و مشخص نشده است دقیقاً از کدام منابع و با کدام اصول قانونی بدست آمده‌اند.

گواه این مدعا در مخالفت شما در مجلس با تمام طرح‌هایی ست که خواهان شفافیت مالی نمایندگان مجلس شده‌اند.

در پایان برای شما آرزوی سلامتی از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.
———————————–
آرمان دارش
فعال دانشجویی

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=311373
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سعید از اهواز گفت:

    احسنت بر شما نویسنده محترم بدرستی که حق مطلب را ادا کردی،واقعا این ملت نفرین شده اند.اقای عدل هاشمی سردار وعده های پوچ و بی اساس

  2. محمد گفت:

    عدل هاشمی سردار وعده های پوچ و بی اساس

  3. ناشناس گفت:

    امسال از موحد حمایت میکنیم

  4. اهل سیاست سابق گفت:

    ظاهرا که تاوان آن سوگند جلاله دروغ را مردم بیچاره که لشتباهی اعتماد کردند باید بپردازند.

  5. بهزادیان گفت:

    درور
    نمیدونم چطور مفهوممو برسونمون که مدیر سایت مجبور نشه مطلبو چاپ نکنه ولی سعی میکنم نهایت احترامو هم به مسئولین و هم خودمون(مردم)بزارم
    حرفاش حقه
    ولی فکر میکنید واکنش این نماینده ها و مسئولین به این مطلب چیه؟
    واکنششون:: نخست میگن خوبه و یعد سرشونو تکون میدن یه لبخند ملیح و یه پوزخند همراه با تحقیر بطرف مقابل که نه جناب دارش نویسنده این مطلبه بلکه همه کسانی که به اینها رای دادن.و رای میدن میزنن و مردمو …فرض میکنن که شاید بد بیره فکر نکنن.

  6. کارمند شهرداری گفت:

    اینم مثل کیوان آشنا فقط قسم میخوره و قسم میشکونه . آخ داد و بیداد از قسم های دروغ

  7. R.A گفت:

    بشینین و حی بکوبین.. کارتان همینه..

  8. ناشناس گفت:

    با سلام و احترام خدمت نگارنده محترم.بسیار رسا گفتید.از جاده تنگ چویل تا سد بالیاب،از تعریض و توسعه و بهسازی راه های مواصلاتی تا پتروشیمی دهدشت،از فسفات چرام تا…و تا…از جمله شعارهای این بنده خدا بود اما حیف و صد حیف که هیچکدام اجرایی نشد.ایشان در طول 4 سال به گواهی مردم حوزه انتخابیه شان 95 درصد اوقات مبایلش را از دسترس خارج کرد.هفته پیش با افتخار اعلام کرد«بیش از 52 درصد مردم کهگیلویه تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند».ای وای. ای وای.حقیقتا خود و خانواده ام به لطف خدا و بدون وابستگی به هیچ انسانی نیازی نداریم اما به خداقسم افسوس می خورم که این آدم ها در راس هستند.والعاقبه للمتقین.

  9. ناشناس گفت:

    دو تا نماینده تو مجلس داریم که به والله قسم نمیتونن یه دبیرستان رو اداره کنن اقای زارع و اقای هاشمی

  10. ناشناس گفت:

    آدما بی لیاقتی خودشونو خوب نشون میدن.وعده های سراسر پوچ و خالی عدل هاشمی در چرام و دهدشت هیچوقت فراموش نمیشه و این سندها بصورت شفاهی و کتبی و ضبط شده همیشه در تاریخ ماندگار هستند … نماینده ای که نمیداند حزب و احزاب چیست و یا در راس امور بودن مجلی چیست همون بهتر که در قرارگاههایی مثل خاتم پیمانکار باشد تا در قامت نماینده مجلس که البته بیش از سه چهارم نمایندگان مجلس افرادی بیسواد و نالایق هستند و این مهم بر همگان واضح و مبرهن است… خواهشی که از مردم دیارم دارم این است که با چشمانی باز و ایده ای درست روی به انتخابات بیاورند و اگر میخواهند در انتخابات آتی شرکت کنند برای یکبار هم که شده از روی عقل و علم به این عرصه پا بگذارند…

دیدگاه شما