چاپ این برگه

تکنیک جالب تاجگردون برای کسب همه آرای گچساران

اسفند 94 بود که غلامرضا تاجگردون با کسب 75 درصد آرا پیروز قاطع انتخابات در شهرستان های گچساران و باشت شد.

به گزارش بویـرنیـوز، غلامرضا تاجگردون از آن دست نماینده ها بود که شاید در نخستین تجربه پیروزی اش در انتخابات، وابستگی او به خانواده تاجگردون و حمایت های افراد شاخص اصلاح طلبی از او چاره ساز شد اما در دور بعدی انتخابات به واسطه عملکرد خودش و بدون تبلیغ خاصی وارد مجلس شد، آنهم با کسب 75 درصد آرای مأخوذه در شهرستان های گچساران و باشت.

 

در این این دور از انتخابات اما نامزدهای زیادی در گچساران در حال اعلام موجودیت و حضور در انتخابات هستند، نیروهایی که تقریباً هیچکدام توان و یارای مقابله با “غلامرضا تاجگردون” را ندارند، نه چهره های ملی و اثربخشی هستند و نه پایگاه اجتماعی شان در حد نماینده گچساران است.

در این بین شاید مهم ترین انتقاد از تاجگردون و یا بعبارتی مهم ترین نقطه ضعف او را باید عدم حمایت کافی از قشقایی ها دانست.

این مساله اما جبران شد و کمک به انتصاب یک قشقایی در مهمترین سازمان استان کهگیلویه و بویراحمد؛ سازمان مدیریت و برنامه ریزی(برنامه و بودجه)، قطعاً پاسخ خواسته جمع کثیری از مردم حوزه های انتخابیه گچساران و باشت بود.

حال با این تفاسیر و با نگاهی به انتصاب اخیر او و جلسه مهم اش با قشقایی ها، می توان گفت این دور از انتخابات گچساران و باشت آرای تاجگردون نه 75 درصد پیش که بالای 90 درصد خواهد بود، چرا که مردم این شهرستان ها قطعاً حاضر به عبور از نماینده اثرگذار خود در سطح ملی نیستند.