جمعه 19 مهر 1398 - 23:53

تکنیک جالب تاجگردون برای کسب همه آرای گچساران

اسفند 94 بود که غلامرضا تاجگردون با کسب 75 درصد آرا پیروز قاطع انتخابات در شهرستان های گچساران و باشت شد.

به گزارش بویـرنیـوز، غلامرضا تاجگردون از آن دست نماینده ها بود که شاید در نخستین تجربه پیروزی اش در انتخابات، وابستگی او به خانواده تاجگردون و حمایت های افراد شاخص اصلاح طلبی از او چاره ساز شد اما در دور بعدی انتخابات به واسطه عملکرد خودش و بدون تبلیغ خاصی وارد مجلس شد، آنهم با کسب 75 درصد آرای مأخوذه در شهرستان های گچساران و باشت.

 

در این این دور از انتخابات اما نامزدهای زیادی در گچساران در حال اعلام موجودیت و حضور در انتخابات هستند، نیروهایی که تقریباً هیچکدام توان و یارای مقابله با “غلامرضا تاجگردون” را ندارند، نه چهره های ملی و اثربخشی هستند و نه پایگاه اجتماعی شان در حد نماینده گچساران است.

در این بین شاید مهم ترین انتقاد از تاجگردون و یا بعبارتی مهم ترین نقطه ضعف او را باید عدم حمایت کافی از قشقایی ها دانست.

این مساله اما جبران شد و کمک به انتصاب یک قشقایی در مهمترین سازمان استان کهگیلویه و بویراحمد؛ سازمان مدیریت و برنامه ریزی(برنامه و بودجه)، قطعاً پاسخ خواسته جمع کثیری از مردم حوزه های انتخابیه گچساران و باشت بود.

حال با این تفاسیر و با نگاهی به انتصاب اخیر او و جلسه مهم اش با قشقایی ها، می توان گفت این دور از انتخابات گچساران و باشت آرای تاجگردون نه 75 درصد پیش که بالای 90 درصد خواهد بود، چرا که مردم این شهرستان ها قطعاً حاضر به عبور از نماینده اثرگذار خود در سطح ملی نیستند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=311360
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. عطب اله بهشت یاسوج گفت:

    با سلام ، درود حق بر مردان شجاع و توانمند و اندیشمند سخنور عالم اقتصاد و سیاست دکتر تاجگردون که مایه افتخار زاگرس نشینان است وانشااله شاهد موفقیت روز افزون ایشان باشیم، و یقین داریم که با داشتن امثال تاجگردون هاست که می توان به آینده امیدوار بود .

  2. شریعتی گفت:

    تاجگردون نماینده کل استان میباشد، کاش طوری میشد که استان ما فقط یک وکیل داشت در مجلس و ان هم دکتر تاجگردون میبود . در هفته دولت تنها روبان قیچی شده کهگیلویه اسفالت چند کوچه و خیابان بود که از وظایف روتین شهرداری بوده است . کاش میشد فردی مثل تاجگردون در منطقه محردم و عقب رانده گهگیلویه و لنده و بهمئی و چرام قد علم میکرد و در کنار تاجگردون برای ابادی این منطقه گامی موثر بر میداشت . اما ذکر این نکته ضروری است که ما مردم کهگیلویه با قومیت گرایی و حمایت کوردلانه از افرادی خاص سالهاست که این منطقه را به توپ تخریب بسته ایم . چشم ها را باید شست جور دیگر باید نگریست .مجسمه دکتر تاجگردون را باید گچسارانیها در ورودی شهر نصب کنند .

  3. حسینی گفت:

    ما مردم شهرستان باشت وحومه خصوصا سادات سراببیز باشت دکتر تاجگردون را در انتخابات 98 یاری خواهیم کرد چون هیچ نماینده ای مثل دکتر وجود ندارد باید قدرش را بدانیم کسانی که مخالفش هستند انهایی هستند که فقط به فکر منافع شخصی اشان هستند به امید پیروزی قاطع دکتر تاجگردون درود بر دکتر

  4. شرمت الله گفت:

    قشفایی یک صدا تاج گردون را می خواهد و به این فرزند برومند خودش افتخار
    می کند

  5. مرزبان گفت:

    تاجگردون شخصیتی کم نظیرباتوان مضاعف درتمام حیطه ها؛ مردی فولادین وخستگی ناپذیر

  6. صفر گفت:

    رسانه وابسته خودش میبره و می دوزه اونهم ۹۰ درصد چه اعتمادبه نفسی حداقل بگو۶۰ درصد از تیترهای جانبدارانه مشخص صدای مخالف را هم انعکاس نمیده رسالت خبرنگاری اینجور نیست که می فرمایی عکس قضیه جواب می گیری بیشتر ضربه می زنی تا حمایت و جمع کردن رای برا دکتر منتظر انعکاس همه نظرات هستیم !!!

  7. زمانی گفت:

    تاجگردون صدرصد…باارزوی موفقعیت سربلندی مجدد به امیدخدا

  8. جهان‌‌‌ رحیمی گفت:

    ای کاش‌‌‌ جناب‌ دکتر تاج گر دون بااین درایت‌ وروشن‌ فکر ی‌‌ عدالت وتوازن‌ اشتغال وانتصاب ها‌‌ رابراساس‌‌‌ شایسته ‌محوری انجام‌ میدا دن.معیارهای‌ غلط ومشاورهای نااگاه‌‌ ازطوایف‌‌ حوزه‌ ی انتخابی‌‌ خیلی از دوستان طرفداران خودراازدست‌داد..

  9. تیر تاجی گفت:

    کسانی که فریفته ظواهر گشته اند و از تاجگردون حمایت میکنند اگر به نظر خود ایمان دارند موارد زیر را جواب دهند۱_شکست تاجگردون در انتخاب استاندار قبلی را چطور توجیه میکنند ۲_تضعیب طوایف دیگر مانند تیر تاجی در گچساران و بقیه مانند قشقایی و شهرستان کهگیلویه راچگونه توجیه میکنید ۳_دخالت در تمام امورات دیگر شهرستان ها و دیگر نمایندگان ۵_به حاشیه راندن اصلاحات و اصلاح طلبات واقعی ۶_گسترس فقر و بیکاری و پارتی بازی و قوم گرایی و خشونت در گچساران ۷_استخدام های فله ای و مدیرکل های محکوم شده ۸_ تظلم خواهی مردم گچساران در سایت های استان و مخالفت با روش و مدیران و فامیل بازی وی و…….

دیدگاه شما