پنجشنبه 18 مهر 1398 - 18:19

جزئیاتی تازه از نشست خصوصی اصلاح طلبان بویراحمد و دنا در تهران

۱۶ مهرماه جلسه ای با حضور ۵ ، ۶ نفر از اصلاح طلبان مطرح کهگیلویه و بویراحمد با حضور سید باقر موسوی در پارک لاله پونک تهران برگزار شد.

یکی از حاضرین در این نشست به بویرنیوز گفت:

اگرچه انتظار برخی افراد حاضر در جمع تشکیل یک جلسه دوستانه بود اما این جمع خیلی زود به جلسه محرمانه سیاسی بدل شد.

سید باقر علیرغم دیگر نشست ها و بر خلاف عادت، این بار خیلی عجله داشت و خود مقدمه را شروع کرد و خواستار بحث پیرامون آینده سیاسی بویراحمد و دنا و گزینه های مطرح طیف اصلاح طلبان این شهرستان شد.

به گفته این منبع مطلع، در این نشست از دلایل محبوبیت سید باقر در بویراحمد و دنا گفته شد و البته اینکه بی توجهی به برخی امور موجب رنگ باختن این نقطه قوت و تبدیل سران اصلاح طلبی به هزینه برای این طیف سیاسی و سود و منفعت برای دیگران، در ۱۶ سال اخیر شده است.

به گفته این منبع، خواسته اعضا این بود اگر میخواهیم وارد انتخابات شویم و سربلند و سرافراز وارد میدان شویم، اگر مجلسی می‌رویم سربلند باشیم، به جلوداری همچون دکتر وکیلی نیاز داریم، این مسأله تقریباً تنها نکته ای بود که رضایت و توافق اکثریت جمع را به همراه داشت، به جز سید باقر تقریباً  سایر افراد حاضر در نشست با این مسأله موافق بودند.

به گزارش بویرنیوز به نقل از افراد حاضر در این نشست، اگرچه این نشست عنوان هم اندیشی داشت و انتظار مشورت جمعی میرفت اما علیرغم نظر اکثریت در حمایت از معرفی وکیلی بعنوان گزینه نهایی و قطعی اصلاح طلبان، سید باقر موسوی ساز خود را زد و برخلاف نظر سایرین، بر گزینه مد نظر خود اصرار کرد.

اصرار سید باقر بر ایزدپناه و نادیده گرفتن نظر اکثریت با واکنش افراد حاضر در این جمع روبرو شد، آنها سید باقر را مخاطب قرار دادند و از اقدامات نادرست در نخبه کشی گلایه کردند، به عقیده آنها روحیه نخبه کشی قبلاً هم از سوی هرم اصلاح طلبی بویراحمد و دنا نمود داشته و بزرگانی از این طیف بخاطر کمی اختلاف سلیقه و زاویه گرفتن، برای همیشه سرکوب شدند.

طبق گفته عضو این نشست، «نظر خواهی از مردم برای تعیین گزینه نهایی» گزینه بعدی جمع حاضر برای سید باقر بود، آنها گفتند حالا که مردم برای شما مهم هستند خب بسم الله، از جمع کثیری از مردم نظر خواهی کنید و هرچه آنها انتخاب کردند منتخب ما نیز باشد، اما این ایده هم نظر سید باقر را جلب نکرد، او گفت اگر جمع کثیری از مردم هم منتخبشان وکیلی باشد باز هم او را معرفی نمیکنم!

گویا در نهایت سید باقر موسوی با اصرار بر فرد مورد نظر خودش، با تهدید افراد حاضر در جمع گفت «با تکیه بر مردم کارها را پیش میبرم و شما را پودر میکنم!»

لازم به توضیح است که حاضرین درجلسه معتقد بودند که برای نجات بویراحمد باید رفت از آقای وکیلی درخواست حضور در بویراحمد داشت گرچه ممکن است ایشان نپذیرد.

مخالفت با نظر سید باقر (البته بدون حتی یک کلمه ناشایست در خصوص سایر نامزدها و گزینه های این جریان) و حمایت از دکتر محمد علی وکیلی توسط اکثریت حاضر در جمع، پایان بخش این نشست خصوصی بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=311334
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مجتبی گفت:

    بنظرم سید باقر داره خودشو خراب میکنه و وجهشو داره از دست میده چون غرور کاذب و منیت داره میگه هر چی من میگم درسته یه جمع میشینه و تصمیم میگیرن اصلاح طلبان به کی رای بدن

  2. دانشگاه آزاد گفت:

    با سلام.
    متاسفانه فرد گرایی باعث نابودی شهرستان بویراحمد شده. آقای سید باقر موسوی که خودش رو اصلاح طلب میدونه حالا میخواد نظرش خودش رو به کرسی بنشونه (دیکتاتوری). نمونه بارز خیانت آقای سید باقر موسوی به طیف اصلاح طلبان، در انتخابات دوره قبل، حمایت از آقای زارعی بود که واقعا خنجری بود که از پشت به اصلاح طلبان زد.
    بیایید منفعت طلب نباشیم.

  3. محمد گفت:

    من سوالم اینه اگه وکیلی بتونه از یه حوزه دیگه مثلا تهران بیاد بالا تحت هیچ عنوان نباید از حوزه بویراحمد وارد بشه. چرا باید یک نماینده اضافی رو از دست بدیم. میتونیم دو نماینده داشته باشیم.

  4. علی گفت:

    بویرنیوز هرچند اینو ثبت نمیکنی اما حواست باشه اخیرا راجع به سید باقر با بغض مینویسی. این از نوشته هات کاملا معلومه.

  5. سید گفت:

    وکیلی پایگاه اصلاحات در تهران هست .و می بایست در تهران این پایگاه دچار لغزشش نشود .

  6. اصلاحطلب گفت:

    طوری میگید نجات بویراحمد که…. سر دق همی حرفلتون رای و زارع اییوم

  7. اصلاح طلب گفت:

    سلام . در تعجب هستم این افراد را کی انتخاب کرده که میشینن و برای خودشون تصمیم می گیرند . اول باید مردم را بخواهیم و تصمیم گیرندگان اصلاح طلب مشخص بشه .

  8. بوراحمد گفت:

    سیدباقررادوست داریم ولی دراین مورد که به غیرازوکیلی یابهرامی گزینه دیگری معرفی بفرمایند ما نیستیم..

  9. ناشناس گفت:

    اصلاح طلبان شش سال است قدرت را در دولت و مجلس در دست دارند نتیجه اش این وضعیت اقتصادی خراب است

  10. بنگرو گفت:

    اول اینکه باید صریح می نوشتید نمایندگان اصلاحات کیا بودن؟این ی اصل مهمه
    دوم اگر کمی تفکر و تدبیر باشه حضور و حمایت از وکیلی برای تهران منطقی وبه نفع اصلاح طلبان استان هست
    سوم چرا جریان اصلاحات ب فکر نیرو سازی نیست؟
    خوب وکیلی در تهران و فرد دیگری در بویراحمد این عاقلانه ترهست
    چهارم بازهم خیلی مایلیم بدانیم که این ۵ یا ۶ یا …کیا بودن؟یعنی خود اصلاح طلبان قبولشون دارن؟
    و پنجم امیدوارم از اون فسیل اصلاح طلبانی ک اون بالا به نوایی رسیده اند و در شرکتها وام داربعضی ها شده اند نباشند که این دیگه برای اصلاح طلبان مصیبت است….

  11. یادگار گفت:

    تاآنجا که من خودم بادکتروکیلی صحبت کردم ایشان هیچگاه نگفتند بنای حضوردربویراحمدرادارند بلکه جمله معروفی دارند که خیلی دقیق بود وان اینکه ترجیح میدهم روی گزینه دیگری اجماع شود ولی اگرروزی اجماع اصلاح طلبان متوجه حقیرباشد آنگاه نیاوران رابازیلائی عوض میکنم وحیف است باچنین سرمایه ای این چنین ناجوانمردانه برخوردنمائیم بنظرم آقای موسوی تحت تاثیر برخی شیطنتهای محفل خاص گرفتاراحساس زدگی افراطی شده

  12. حقگو گفت:

    بویراحمد به امثال وکیلی نیاز دارد

  13. ناشناس گفت:

    مگه این دفعه آقای زارع پول بهش کم داده که میخواد بره با ایزدپناه
    داره چونه میزنه برا پول بیشتر

  14. بویراحمدی گفت:

    متأسفانه باقر موسوی چشم دیدن مهره ملی مثل وکیلی را ندارد و دلش میخواهد اسم نفر اول اصلاحات بویراحمد خودشو جلوه بده بدون از اینکه کوچیکترین کارایی و خواصی برای مردم بویراحمد داشته باشد و بفکر خوشگذرونیای خودش میباشد و نزدیک ایام انتخابات باز پیدا میشود برا اسم و رسم خودش !!!
    ما اگر فردی مثل وکیلی در مجلس داشتیم مطمعننا این وضع اشتغال و اقتصادی ما نبود ، وضع رفاهی و گردشگری ما نبود و حق بویراحمد را میگرفت .

  15. کهگیلویه گفت:

    حیف وکیلی که بخواد منتظر تأییدیه موسوی باشه!!!
    وکیلی برند ملی و افتخار زاگرس میباشد
    موسوی کیه دیگه!!!

  16. مهدي گفت:

    سيد باقر افسرده شد و داره لجاجت ميكنه
    وكيلي مياد حالا ميبينيت چه با باقر چه بي باقر

  17. خ گفت:

    یه عده ای فقط از مردم بعنوان نردبان استفاده میکنند اصلا خود این اقایونی که خود را سران اصلاح طلب معرفی میکنند درنزد مردم جایگاهی ندارند ودیگر مردم آگاه شده اند وکسی نمی‌تواند جای آنها تصمیم بگیرد

  18. داریوش گفت:

    حیف وکیلی نیس که شما میگید سی باقر مخالفشه؟؟؟؟؟آخه سی باقر در حد وکیلی نیس ،اصلا مگه به جز ۴تا آدم تو یاسوج کسی سی باقر و میشناسه؟؟؟ولی آوازه و شجاعت و سواد و مدیریت وکیلی حتی به خارج از مرزها هم رفته داخل که دیگه هیچی،وکیلی اگه بخواد بیاد یاسوج میاد نیازی نیس سی باقر بخواد یا نخواد و اگه بیاد بدون حمایت سی باقر قطعا قبول خواهد شد.

  19. ناشناس گفت:

    موسوی قبل انتخابات شکست خورده. همون نوچه زارع بمونه بهتره تا اسم پدر اصلاحات بهش بدن.
    اول وکیلی اگر نیومد بهرامی ولاغیر

  20. امیر گفت:

    متاسفم براخودم که بیست اندی سال نجاتم رادرهمراهی باسیدباقرمیدیدم غافل ازاینکه سیدبازدکانی دارد که مارابازاریابهای بی مزدماجب قلمدادکرده ولی کورخونده الان هم قصدحمایت ازایزدپناه نداره اوفقط راه کسب منفعت شخصی خودرامیرود وبه هیچ اصولی پایبندنیست چکاره هست که میگه نظراکثریت براش مهم نیست

  21. بخودون گفت:

    اون که بخواد رای دهدخراست

  22. افشین گفت:

    دوستان چه انتظاری از نماینده داشتند که اقای زارع براورده نکرد
    راه؟
    مدیر بویر احمدی؟
    پل؟
    بیمارستان؟
    کارخانه سیمان؟
    آسفالت؟
    بهتره منطقی باشیم و با درک وضعیت نابسامان کشورمون کارنامه اقای زارعی را قابل قبول و موفق بدانیم.

  23. س گفت:

    مایه بدبختی مردم ازاول انقلاب تاالان اصلاح طلبان بودند، باچه رویی دارندبرای این مردم بدبخت تصمیم گیری میکننذ

  24. ناشناس گفت:

    یکلام..بهتراز زارعی نیست هیچ کسی بهتراز زارعی رای اصلاحات راندارد خودتونه اذیت نکنید

  25. ع گفت:

    سید باقر همیشه گفته هرچی اکثریت مردم بگن من تابع هستم در مورد انتخابات دوره قبل هم ایشون تشخیص داد که مخالفین رای شون زیاد شده طرفداری از زارع کرد نه پولی در کار بود نه چیز دیگه یه تهمت بود که مخالفین زدند

  26. ناشناس گفت:

    بویرنیوز چرا دنبال حاشیه درست کردنی؟!
    در چند مدت اخیر فقط میخوای وکیلی را بولد کنی!
    در انتخابات قبلی هم تاثیر بسزایی داشتی در انتخاب زارع اما الان شونه خالی کردی!
    کاملا مشخصه تمامی متن هایی که قرار میدی هدایت شده س!
    در خبر قبلی گفتی موسوی خودش میخواد کاندید بشه!
    الان میگی هر کی به جز وکیلی!
    کار هر دو خبر هم قرار دادن مردم مقابل سید باقر هست!
    در اولی چون مشخصا تایید نمیشه و در دومی چون ادم خودخواه و غیر منطقی جلوه ش بدین!
    اولا که من تعجب میکنم چطور در استان ما هنوز بحث اصلاح طلبان و اصول گرا مطرح هست!
    دوما چرا هنوز دنبال حواشی انتخاباتیم و نظر افراد مهمی چون دکتر مندنی پور یا حجت الاسلام ملک حسینی رو نمیپرسیم که یکی در حوزه علم سرآمد بقیه مردم استان هست و یکی در حوزه دین؟!
    بعد در نهایت بویرنیوز واسه اینکه از زیر اصل خبر فرار کنه و بعدا از نظر قضایی واسش مشکلی پیش نیاد مینویسه شنیده ها حاکی است از …
    ممکنه همکارت یه چیز الکی گفته باشه به فرض…
    قلممون رو نفروشیم!

  27. وارث بهرامی گفت:

    بهترین گزینه برا اصلاحات وکیلی و بعد زارعی هستند

  28. استاد گفت:

    فقط حاج زارعی گزینه منتخب ماست

  29. حقیقت گفت:

    با سلام و عرض ادب خدمت همشهریان عزیز میرساند حاج زارعی یک نماینده مردمی و دلسوز استان میباشد لطفا برای پیشرفت استان و شهرستان بویراحمد و دنا سنگ اندازی نکنید تا مردم در آسایش و آرامش زندگی کنند

  30. شهامت گفت:

    اصلاح طلبی اصیل دکتر وکیلی برای عموم مردم ثابت شده است اگه کسی در هر صورتی این مطلب رو انکار نماید چ چهره شاخص سیاسی باشد یا هر فرد دیگری برای مردم ذهنیت منفی در بر خواهد داشت انصافا اولین نفری ک در مجلس بعنوان اصلاح طلب واقعی ظاهر شده و همیشه مدافع اصلاح طلبان نمایان بوده و هست با تمام قوا از دکتر وکیلی در هر زمینه ای بعنوان اصلاح طلب اصیل حمایت خود را اعلام میکنیم شعار جوانان اصلاح طلب

  31. شيما گفت:

    موسوي از يه جايي داره ميسوزه كاملا مشخصه كه مغرضانه انتخاب كرده

  32. تقوی گفت:

    ان زمان که مردم هزینه می کردند شماها که از پشتوانه این مردم اسم و رسم پیدا کردید غیر از برای خود وبستگانتان چکاری کردید ،همتون فرار کردید و زارع اصولگرا جورتون را کشید ،حرات حمایت علنی هم نداشتید، وقتی پیروز شد چنان رفتار کردید که انگار شما پیروز شده اید،دیگه شانتاژبازی و شلوغ کاری پیش مزدم بردی ندارد،ممکنه یه چهل و پنجانفری همچنان روی شماها حساب باز کنند اما انصافا بعد از وکیلی وغریبپور شماها جایگاهی ندارید هرچند این دونفر هم ضعفهای زیادی دارند

  33. ناشناس گفت:

    کاملا معلومه اصلاح طلبان با طرحی کامل دارد انتخابات بعدی خواهند شد

    نقشه هایشان به در بسته خواهد خورد

    تظاهر به اختلاف قدیمی شده

دیدگاه شما