پنجشنبه 18 مهر 1398 - 7:41

پیشنهادی به استاندار برای انتخاب مدیران کهگیلویه و بویراحمد

گروه سیاسی- هیچ چیز به اندازه بخشی نگری و کوته نگری در مدیریت ها در آسیب رساندن به آینده کهگیلویه و بویراحمد مؤثر نیست.

به گزارش بویرنیوز، کهگیلویه و بویراحمد یک استان است و هدف نهایی هم توسعه متوازن تمامی نقاط آن است.

برای توسعه متوازن قطعاً نیاز به مدیرانی پیشرفته و همراه هست، مدیرانی که به جای بخشی نگری و صرفاً انجام مسئولیت های خود، در فضایی وسیع تر مدیریت می کنند و با ارتباط با سایر نهادها و سازمان ها به دنبال توسعه متوازن استان هستند.

متهم کردن سایر دستگاه ها و تلاش برای رهایی خود از نقدها و البته بیان اینکه پروژه ها در زمان مدیریت من نبوده، اینها را به وفور از مدیران کهگیلویه و بویراحمد میشنویم.

باید پذیرفت تا زمانیکه که به آن درجه از توسعه یافتگی نرسیم که توان و ظرفیت کار در کنار هم و همراه با هم را در خود ایجاد نکنیم، وضعیت به همین منوال خواهد بود.

همین بخشی نگری هاست که استان را امروز با چالش روبرو کرده است، عدم آینده نگری و تعامل با سایر دستگاه ها به گونه ای بوده که امروز بسیاری از دوباره کاری و هزینه های گزاف تحمیلی به دولت ها را منجر شده است.

پیشنهاد میدهیم یکی از معیارهای انتصاب مدیران، توانمندی آنها در ایجاد کانال های ارتباطی موثر با سایر سازمان ها و مردم باشد، قطعاً مدیران با این درجه از توانمندی ارتباطی و روحیه همکاری، می توانند با این منابع اندک و شرایط اقتصادی خاص کشور خود را همراه کرده و در توسعه استان نقش ایفا کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=311308
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. تلخی روزگار گفت:

    روزگاری آقای تاجگردون نماینده محترم گچساران و باشت بدون توجه به واقعیتهای موجود در استان و بدون اهمیت دادن به توانایی و ناتوانی موجود ، افرادی را از حوزه انتخابیه خود به عنوان مدیر در این مسند در استان نشاند .
    ماحصل و نتیجه آن چیزی است که همنگان دیدند اداراتی که خراب شدند اعتمادی که از بین رفت
    اعتراضاتی که هست و…

  2. بی طرف گفت:

    جناب استاندار فرهیخته واقعا اگه به دستگاههای نظارتی مثل بازرسی استان و تشکیلات قضایی اعتماد شود و احکام مدیران محکوم به شلاق مثل مدیر ج ک و سایرین اجرا شود شاهد برگشتن روحیه امید به جامعه خواهیم بود، الحمد ا… استانداری را که از لوث مدیران محکوم به شلاق پاکسازی کردید و اعتماد به استانداری برگشت، سایر دستگاهها را هم پاکسازی کنید خیلی از مشکلات جامعه حل می شود، مگر می شود با مدیر محکوم به شلاق انتظار بهره وری داشت، این کار جزء محالات هست چون زیر مجموعه به دستور مدیر محکوم به شلاق توجهی نخواهند داشت.البته مردم پشتیبان شما هستند و از هملکرد شما حمایت خواهند کرد.

دیدگاه شما