چهارشنبه 17 مهر 1398 - 17:23

هدایت بودجه فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد برای یک اقدام خیر در مناطق محروم استان

در مراسمی با حضور استاندار کهگیلویه وبویراحمد،نماینده ولی فقیه در استان و همچنین برخی مسئولان استانی محموله کمک‌های آموزشی به مناطق کمتر برخوردار و حاشیه شهرها ارسال شد.

به گزارش بویرنیوز، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در آئین تجهیزات آموزشی بین مدارس حاشیه شهرها اظهار داشت: 10 میلیارد ریال تجهیزات آموزشی از محل اعتبارات فرهنگی تامین و بین مدارس حاشیه شهرهای استان توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه این تجهیزات آموزشی در قالب کاروان خودرویی به مناطق حاشیه شهرهای یاسوج،  گچساران و دهدشت منتقل و تحویل آموزش و پرورش استان می‌شود، ابراز کرد: این تجهیزات آموزشی بین 54 مدرسه حاشیه شهرهای یاسوج، دوگنبدان و دهدشت توزیع می‌شود.

کلانتری تصریح کرد: یکی از رویکردها و راهبردهای اساسی دولت تدبیر و امید در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی، توانمندسازی و اجرای طرح‌های تاب آوری اجتماعی در مناطق حاشیه ای شهرها بوده که استان کهگیلویه وبویراحمد یکی از مناطق مورد توجه دولت در این زمینه بوده است.

وی با بیان اینکه دانش آموزان و نوجوانان در مناطق حاشیه‌ای از جمله قشرهای در معرض بروز آسیب‌های اجتماعی هستند، عنوان کرد: تحقق عدالت آموزشی در جای جای این استان حتی در دورترین مناطق آن ضروری است.

کلانتری از مسئولان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و بنیاد برکت به دلیل توجه ویژه به استان تقدیر کرد و گفت: یکی از انتظارات اساسی و مهم ما از این بنیادهای مهم و تاثیر گذار این است که سعی کنند طرح‌های تولید و بنیادی که منجر به اشتغالزایی شود در این استان راه اندازی کنند.

وی در پایان استقرار و استقلال نمایندگی بنیاد برکت در استان را خواستار شد و افزود: تکمیل و تسریع در روند اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها از سوی این بنیاد در استان از اولویت‌هایی بوده که باید مورد توجه قرار گیرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=311298
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. علی گفت:

    آقای استاندار دست شما درد نکنه ولی پیگیری کنید بودجه حاشیه نشینی سالهای قبل که از طریق وزارت کشور داده شد چطور توزیع شد شهریاسوج که ۸۵درصد جمعیت حاشیه نشین را دارد با گچساران مقایسه کنید ببینید چه خبره در توزیع بودجه

  2. پاتاوه مارگون لوداب زیلایی گفت:

    محروم ترین و ضعیف ترین استان کشور کهگیلویه و بویراحمد است شک نکنید بسیار از نظر زیرساخت ها و توسعه و امکانات درابعاد مختلف اجتماعی اقتصادی فرهنگی صنعتی ورزشی سیاسی تفریحی در وضعیت نامطلوب و بغرنج قرار دارد شاخص ها بسیار ضعیفه سرمایه گذاری اصلا وجود ندارد راهها و جاده ها اصلا مطلوب نیست وضعیت دارو و درمان و پزشکی بسیار ناچیزه خدمات حمایت اجتماعی اصلا وجود ندارد

  3. مدیر گفت:

    واقعاً اقدام به جا وشایسته ای بود من که از این اقدام لذت بردم… چون دیگه دغدغه وسایل ندارم شکر خدا با آرامش به امر آموزش میپردازم… به خدا از بس دنبال وسایل تو اداره کل وشهرستان رو زدم ذله شده‌ام.. دست تمامی عوامل مجری این برنامه درد نکنه… دستشون طلا

  4. مهدی گفت:

    کار خوبیه.با همین تجهیزات هم میشه فرهنگ پروری کرد.

دیدگاه شما