سه شنبه 16 مهر 1398 - 18:54

اتمام حجت استاندار با چهره های اصلاح طلب و اصولگرای کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه یک ساعت، یک سال و یا دوسال استاندار باشم برایم فرقی ندارد، گفت: قیامت خود را برای دنیای هیچ فردی در انتخابات آینده نمی‌فروشیم.

به گزارش بویرنیوز، حسین کلانتری در نشست با اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: استاندار نماینده عالی دولت و یا به فرمایش مقام معظم رهبری نماینده نظام است پس باید همه را ببیند.

وی با تاکید بر اینکه بدون شک حق این بوده افرادی در دولت‌ها مسئولیت بگیرند که به دولت رای داده و برنامه‌های آن را قبول داشته باشند، عنوان کرد: بعد از روی کار آمدن دولت احمدی نژاد یک روز در نماز جمعه حضور پیدا کرده و از مردم خداحافظی کردم.

کلانتری ابراز کرد: وابسته به کسی نیستم از طرف دولت و شخص رئیس جمهور آمده‌ام و اگر عمری باشد تا آخر دولت هستم و بعد از آن هر دولتی با هر گرایشی بیاید با ادب این جایگاه را می‌سپارم و می‌روم.

وی خاطرنشان کرد: قول داده‌ام با تمام توان برای توسعه این استان تلاش کنم و به تعبیر حضرت امام(ره) مامور به تکلیف هستیم و نیامده‌ایم که با دست خود آتش در قبرم بریزم بلکه می‌خواهم کار کنم.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بحث استخدام‌ها و پرداخت تسهیلات بانکی غیر قانونی ادامه داد: در این زمینه به دستگاه‌های نظارتی خواستم به این موضوع ورود کرده و هر آنچه قانون بوده اجرایی کنند و در این زمینه مردم می‌توانند شکایت کرده تا آن‌ها نیز بررسی کنند.

کلانتری با تاکید بر اینکه در انتخابات آینده برای فرد خاصی خط قرمز نداریم، افزود: اینکه چه کسی رای می‌آورد برای ما مهم نبوده بلکه دغدغه برگزاری انتخاباتی سالم و در امنیت کامل را داریم و البته انتظار می‌رود اگر جایی تخلفی مشاهده شد به نهادهای مسئول ارائه شود زیرا فرافکنی و شلوغ کردن دردی را دوا نمی‌کند.

وی با اشاره به اینکه یک ساعت، یک سال و یا دوسال استاندار باشم برایم فرقی ندارد، تصریح کرد: ما بچه‌های امام خمینی(ره) و پیروان امام خامنه‌ای هستیم و اعتماد مردم به نظام مهم است و در این راستا با هیئت نظارت هماهنگ هستیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اعضای هیئت اجرایی را باید هیئت نظارت تایید کند و در واقع بالای سر هر هیئت اجرایی یک هیئت نظارت وجود دارد.

کلانتری با بیان اینکه قیامت خود را برای دنیای هیچ فردی نمی‌فروشیم، بیان کرد: احد جمالی معاون سیاسی خود جانباز و برادر دو شهید است و این فرد نمی‌گذارد در انتخابات خیانت شود.

وی با بیان اینکه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به محض ثبت نام در انتخابات دیگر با دیگر نامزدها برای ما فرقی ندارند، ادامه داد: هنگام انتصاب معاون سیاسی و امنیتی برخی مسائلی پیش آمد که گفتم اگر معاون خود را نتوانم انتخاب کنم نیم ساعت در این شهر نمی‌مانم زیرا آمده‌ام نوکری مردم را بکنم.

به گزارش بویرنیوز، دکتر حسین کلانتری به مردم اطمینان داد حافظ رأی آنها خواهد بود. و انتخابات پیش رو بدون جانب داری از هیچ طیف و شخصی انجام خواهد شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=311255
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ولی پور گفت:

    خدا پشت پناهت باشد .

  2. بویراحمد سرافراز گفت:

    چرا دکتر کلانتری اقدام ب عزل برخی مدیران مشهور حامی نمایندگان کنونی و کاندیداهای آینده نمی کند؟

    جناب دکتر عزیز خواهشا مدیران انتخاباتی مشهور را زودتر عزل کن تا مردم با آرامش وارد انتخابات بشوند.

  3. ناشناس گفت:

    احسن بر استاندار

  4. دوستدار استاندار گفت:

    قربون مردانگی تان ای شیرمرد ایلامی … تراخدا مدیران دیگر را هم عزل کن.. مدیران انتخاباتی را همه می شناسند و نمی دانم چرا عزل نمی کنید؟

دیدگاه شما