چاپ این برگه

اولتیماتم سنگین استاندار به مدیران کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر اجرایی شدن مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی تأکید کرد و گفت: گزارش کم‌کاری مدیرانی در اجرایی شدن مصوبات اقتصاد مقاومتی را به وزیران مربوطه و معاون اول رئیس جمهور گزارش می‌دهم.


به گزارش بویرنیوز، حسین کلانتری در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به سفر روز گذشته وزیر نیرو به استان اشاره کرد و گفت: همه مجموعه استان در سفر وزیر نیرو به استان اقدامات خوبی داشتند و از مجموعه استان در این خصوص رضایت دارم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه وزیر نیرو هم به مفید و پر بار بودن سفر به استان اذعان کرد، افزود: در سفر یک وزیر دولت به استان 47 پروژه به بهره‌برداری رسید و که افتتاح این میزان پروژه بسیار مهم است.

وی بیان کرد: در این سفر وضعیت 70 پروژه حوزه نیروی در استان کهگیلویه و بویراحمد رصد شد، طبق محاسبات انجام شده 8 هزار و 324 میلیارد تومان به این 70 پروژه اختصاص داده شده و بیانگر توجه ویژه دولت به مناطق کم‌برخوردار از جمله کهگیلویه و بویراحمد است.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پیگیری مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی گفت: مصوبات جلسات باید مداوم پیگیری شوند و تا زمان اجرایی شدن مصوبات نشست‌های ستاد اقتصاد مقاومتی هر هفته برگزار می‌شود.

کلانتری با بیان اینکه بخشی نگری مانع توسعه کهگیلویه و بویراحمد می‌شود، گفت: بخشی نگری مانع توسعه استان شده و از مدیرانی که این رویه را دارند می‌خواهم آن را تغییر دهند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تاکنون با مدیرانی که پیگیر مصوبات نبودند مماشات می‌کردم اما از این به بعد با کسی تعارف ندارم و اگر در اجرایی شدن مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی کوتاهی شود به مدیران وزیر مربوطه و معاون اول رئیس جمهور که مسؤول ستاد اقتصاد مقاومتی است گزارش می‌دهم.

وی بیان کرد: گاهی شاید مجبور شویم برای توسعه استان شبانه هم جلسات استان را برگزار کنیم لذا از مدیران می‌خواهم مدیر 24 ساعت و همیشه پای کار باشند، مدیری که نمی‌تواند با این رویه ما کنار بیاید به خودم اطلاع دهد تا بعد از برگزاری مراسم تجلیل، مدیر پای کاری را جانشین کنیم.