دوشنبه 15 مهر 1398 - 0:23

اولتیماتم سنگین استاندار به مدیران کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر اجرایی شدن مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی تأکید کرد و گفت: گزارش کم‌کاری مدیرانی در اجرایی شدن مصوبات اقتصاد مقاومتی را به وزیران مربوطه و معاون اول رئیس جمهور گزارش می‌دهم.


به گزارش بویرنیوز، حسین کلانتری در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به سفر روز گذشته وزیر نیرو به استان اشاره کرد و گفت: همه مجموعه استان در سفر وزیر نیرو به استان اقدامات خوبی داشتند و از مجموعه استان در این خصوص رضایت دارم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه وزیر نیرو هم به مفید و پر بار بودن سفر به استان اذعان کرد، افزود: در سفر یک وزیر دولت به استان 47 پروژه به بهره‌برداری رسید و که افتتاح این میزان پروژه بسیار مهم است.

وی بیان کرد: در این سفر وضعیت 70 پروژه حوزه نیروی در استان کهگیلویه و بویراحمد رصد شد، طبق محاسبات انجام شده 8 هزار و 324 میلیارد تومان به این 70 پروژه اختصاص داده شده و بیانگر توجه ویژه دولت به مناطق کم‌برخوردار از جمله کهگیلویه و بویراحمد است.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پیگیری مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی گفت: مصوبات جلسات باید مداوم پیگیری شوند و تا زمان اجرایی شدن مصوبات نشست‌های ستاد اقتصاد مقاومتی هر هفته برگزار می‌شود.

کلانتری با بیان اینکه بخشی نگری مانع توسعه کهگیلویه و بویراحمد می‌شود، گفت: بخشی نگری مانع توسعه استان شده و از مدیرانی که این رویه را دارند می‌خواهم آن را تغییر دهند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تاکنون با مدیرانی که پیگیر مصوبات نبودند مماشات می‌کردم اما از این به بعد با کسی تعارف ندارم و اگر در اجرایی شدن مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی کوتاهی شود به مدیران وزیر مربوطه و معاون اول رئیس جمهور که مسؤول ستاد اقتصاد مقاومتی است گزارش می‌دهم.

وی بیان کرد: گاهی شاید مجبور شویم برای توسعه استان شبانه هم جلسات استان را برگزار کنیم لذا از مدیران می‌خواهم مدیر 24 ساعت و همیشه پای کار باشند، مدیری که نمی‌تواند با این رویه ما کنار بیاید به خودم اطلاع دهد تا بعد از برگزاری مراسم تجلیل، مدیر پای کاری را جانشین کنیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=311173
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. علی بابا گفت:

    درود خدا بر استاندار.خدا شاهد بر نیت و اعمال جنابعالیست که برای رضای خودش در تلاش برای رفع محرومیت در این استان هستی .خدا یار و یاورت باشد .انشاالله

  2. حرف حساب گفت:

    جناب دکتر کلانتری،استاندار محترم
    اول از مدیرعامل آب منطقه ای سوال کن چرا کارکنان نیروگاههای آبی پلکلو و کریک علیرغم تولیدمداوم نیروگاههای ذکر شده،مدت چهار ماه حقوق و مزایا شان پرداخت نشده.

دیدگاه شما