دوشنبه 15 مهر 1398 - 0:02

توضیحات دکتر وکیلی پیرامون ماجرای روستای چنار لردگان

نماینده تهران با اعلام خبر تشکیل کمیته حقیقت‌یاب برای بررسی اتفاقات رخ داده در روستای چنار محمودی در شهرستان لردگان گفت: اطلاعاتی دارم اما آ‌نها را حتما از طریق این کمیته به مجلس تقدیم می‌کنم.

به گزارش بویرنیوز، دکتر محمدعلی وکیلی در گفت‌وگو با  ایلنا، درباره تشکیل کمیته حقیقت‌یاب در خصوص اتفاقات رخ داده در روستای چنار محمودی در شهرستان لردگان گفت: امروز طبق وعده‌ای که داده بودیم یک درخواستی را توسط جمعی از نمایندگان خطاب به هیات رئیسه برای اعمال تبصره یک ماده ۴۵ تقدیم هیات رئیسه کردیم.

نماینده مردم تهران در خصوص تبصره یک ماده ۴۵ اظهار داشت: تبصره مذکور می‌گوید حوادثی که مهم هستند از جمله موضوع  روستای چنار محمودی اگر در آنها تخلفی رخ داده و یا سوء مدیریتی انجام شده باشد باید درخواستی در خصوص آن به هیات رئیسه ارجاع و از سوی این هیات به کمیسیون بهداشت داده شود تا کمیته‌ای را به منظور کشف حقیقت در خصوص اصل ماجرا، تخلفات احتمالی و سوءمدیریت تهیه کند و به مجلس ارائه دهد.

وی ادامه داد: تخلفات احتمالی و سوءمدیریت موضوع تبصره یک ماده ۴۵ است که باید در این خصوص مورد استفاده قرار گیرد.

این عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره اینکه تاکنون مستنداتی از اتفاقات رخ داده از روستای چنار محمودی لردگان به دستش رسیده است یا خیر گفت: بله، من اطلاعاتی دارم اما آ‌نها را حتما از طریق این کمیته به مجلس تقدیم می‌کنم و در حال حاضر مستقیما چیزی در این خصوص نمی‌گویم زیرا مجلس کمیته‌ای تشکیل داده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=311161
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما