یکشنبه 14 مهر 1398 - 10:57

۹ کشته و زخمی در یکی از حادثه خیزترین محورهای کهگیلویه و بویراحمد/+عکس

رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد از سه کشته و ۶ مصدوم در پی دو فقره تصادف در محورهای این استان خبرداد.

به گزارش بویرنیوز، سرهنگ بهنام ویسی پور در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص جزئیات این دو تصادف افزود: شنبه شب ساعت ۲۲ در محور “دهدشت- به چرام” محدوده سه راه بردیان یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ که از سمت دهدشت به چرام در حرکت بود با یک دستگاه سمند که از چرام به سمت دهدشت در حرکت بود، برخورد کرد.

وی با بیان اینکه در این تصادف خودرو سومی نیز بود که خسارت جزئی دیده است، اظهارکرد: در پی این تصادف سه نفر از چهار نفر سرنشین خودروها جان خود را از دست دادند و یک نفر نیز مصدوم و به بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت منتقل شد.

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با مقصر این حادثه جاده ای خاطرنشان کرد: خودرو سمند با ۵۰ درصد و سازندگان راه بعلت ضعف در علائم هشدار دهنده و کم عرض بودن راه نیز با ۵۰ درصد مقصر این حادثه بودند.

ویسی پور تصریح کرد: در این محور چندین سال است که عملیات راهسازی در حال انجام است و فرسایشی شده است و هر روز شاهد حادثه ای در این جاده هستیم بطوریکه در هفته گذشته نیز بر اثر برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با خودروی سواری پراید در همین محور ۲ نفر مصدوم شدند و یک تن نیز جان خود را از دست داد.

وی همچنین از یک فقره تصادف دیگر در محور” یاسوج- بابامیدان” خبرداد و گفت: ساعت ۲۱ شنبه شب نیز یک دستگاه خودرو سواری پراید متعلق به زائر یزدی که به سمت شلمچه در حرکت بود با یک کامیون که به سمت یاسوج در حرکت بود برخورد کرد و ۵ نفر مصدوم در پی داشت.

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد در خصوص مقصر این حادثه نیز بیان کرد: این حادثه بعلت انحراف به چپ خودرو پراید در تونل “گل زردی” این محور رخ داده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=311137
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    این صحنه معلوم هست که با سرعت سر سام اور اتصادف شده است و با توجه به نبود ایمنی خودروها جاده هم هر چه عریض باشه افاقه نمیکنه

  2. R.A گفت:

    عامل بیشتر تلفات جاده ای استان استاندارد نبودن خودروها و جاده ها است. تا کی ما باید پراید و پژویی که از تاریخ مصرفشان در دنیا بیش از 20 سال گذشته تولید کنیم و به خورد مردم بدیم.
    هفته نیروی انتظامی را به پرسنل زحمت کش نیروی انتظامی به خصوص پلیس راه و سرهنگ ویسی پور و همکارانشان تبریک می گویم.

  3. ناشناس گفت:

    هر چند استاندارد نبودن جاده ها و خودرو ها از عوامل اصلی تصادفات و بروز خسارتهای مالی و تلفات جانی است ولی وقتی همه میدونیم که نه جاده استاندارده و نه خودرویی که سواریم پس باید بیشتر احتیاط کنیم و باسرعت مطمئنه برانیم ولی برعکس با نهایت سرعت یا به اصطلاح تخته گاز میرونیم…… ….

دیدگاه شما