شنبه 13 مهر 1398 - 11:30

اجرای هر هفته یک پروژه بزرگ آب و برق در کشور با راه‌اندازی کمپین الف-ب

زیر نیرو گفت: در وزارت نیرو و با همکاری نمایندگان مجلس کمپینی به نام الف ب آغاز شده که طی آن در سراسر کشور و هر هفته یک پروژه بزرگ در سطح نیروگاه، سد، مجتمع آبرسانی شهری و روستایی و یا تصفیه خانه افتتاح می‌شود.
به گزارش بویرنیوز ،  وزیر نیرو  صبح امروز در آیین افتتاح و کلنگ‌زنی چند طرح آبرسانی و برق در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به خدمات نظام جمهوری اسلامی در این منطقه گفت:  امروز مفتخریم که از یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه در این استان بازدید می‌کنیم.

رضا اردکانیان ادامه داد: امیدواریم که به زودی طرح‌هایی که در این استان مورد بازدید قرار گرفته به بهره‌برداری برسد همچنین امروز چندین طرح خوب در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

او با بیان اقداماتی که از نظام جمهوری اسلامی انجام گرفته اظهار کرد: امروز در استان کهگیلویه و بویراحمد دویست و بیست و هشتمین تصفیه خانه و مجتمع آبرسانی به بهره‌برداری می‌رسد در حالی که ۴۰ سال پیش تعداد این تصفیه خانه‌ها به ۴ عدد هم نمی‌رسید.

اردکانیان به اقداماتی که از سال ۹۲ توسط وزارت نیرو در کشور شده اشاره کرد و گفت: در طول مدت عمر دولت تدبیر و امید تعداد ۱۰ هزار و ۳۳۶ روستای دیگر به شبکه آبرسانی پیوست که از این رهگذر ۶ میلیون نفر از روستایی از آب آشامیدنی برخوردار شدند.

وزیر نیرو ادامه داد: در وزارت نیرو و با همکاری نمایندگان مجلس کمپینی به نام الف ب آغاز شده که طی آن در سراسر کشور و هر هفته یک پروژه بزرگ در سطح نیروگاه، سد، مجتمع آبرسانی شهری و روستایی و یا تصفیه خانه افتتاح می‌شود.

او گفت: اکنون چشم همه دنیا به ما دوخته شده است و با کار و تلاش و همکاری مردم و دولت مجلس از این خاکستر تحریم هم عبور خواهیم کرد و دستاورد‌های خوبی خواهیم داشت همچنان که در حال حاضر کمترین خوداتکایی را به نفت داریم.

وزیر نیرو به هشت سال دفاع مقدس و جنگی که بر کشور تحمیل شد اشاره کرد و گفت: همچنان که در آن نبرد نابرابر پیروز شدیم در تحریم‌ها هم سربلند بیرون خواهیم آمد.

اردکانیان به انتخابات مجلس شورای اسلامی هم اشاره کرد و گفت: همایش بزرگی را در پیش رو داریم که مسابقه بزرگی بین کسانی است که می‌خواهند رضایت مندی را در کار و خدمت برای مردم ایجاد کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=311025
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما