جمعه 12 مهر 1398 - 17:06

دعوت جمعی از جوانان حوزه کهگیلویه از موحد برای کاندیداتوری

جمعی از جوانان حوزه انتخابیه شهرستان های کهگیلویه بزرگ به سید محمد موحد نماینده اسبق این شهرستان نامه نوشتند و دعوت به حضور در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نموده اند.

به گزارش بویرنیوز به نقل از رسانه ها،موحد از نماینده های اسبق شهرستان های کهگیلویه و گچساران و بهبهان است در پنج دوره در مجلس با عنوان نماینده حضور داشته است.

 

شرح این نامه که بدین شرح است:

 

حجت الاسلام والمسلمین حاج سید محمد موحد

 

با اهداء سلام به پیشگاه حضرتعالی و همه خدمتگزاران صدیق نظام جمهوری اسلامی

همانگونه که م ستحضرید انقلاب شکوهمند اسلامی نتیجه خون صدها هزار شهید والامقام که تعداد زیادی از آنهاجوانان برومندی بودند که با اهداء خون وجان خود سراغاز یک نهضت بزرگی شده اند.
این نهضت وانقلاب در حالی به دهه پنجم خود وارد شده است که دشمنان قسم خورده زیادی برای آن دندان تیز کرده و در اندیشه دلزدگی و سرخوردگی سربازان پیشرو این نظام یعنی جوانان اند،جوانانی که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، محور تحقق نظام پیشرفته اسلامی اند.
حال در این برهه حساس که وظیفه همه گان پاسداری از این انقلاب شکوهمند و حضور حداکثری در همه میدان ها و مناسبت ها می باشد، ما جمعی از جوانان متعهد وانقلابی کهگیلویه بزرگ از شما خواهشمندیم که در جهت اهداف والای انقلاب اسلامی و امیدواری بیشتر جوانان به آینده ،با حضور شما که بدلیل صداقت،صراحت،پاکدستی وتجربه تان در ادوار مختلف مجلس برای همگان ثابت گردیده و همچنین روحیه مردمی بودن حضرتعالی که همیشه خدمتگزاری راستین بوده و این خواسته واقعی انقلاب اسلامیست؛و نشان داده اید که چهره ای انقلابی بوده اید سرافرازانه از جناب عالی جهت حضوری پر قدرت و اعلام کاندیدا توری در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی را تقاضا داریم که همچنان بتوانید با اعتماد مجدد مردم به خدمتگزاری خود ادامه دهید.

 

با سپاس فراوان
جمعی از جوانان شهرستان کهگیلویه بزرگ

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=310989
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. جوان گفت:

    با تمام قوا از سناتور حمایت میکنیم درود بر حاج آقا موحد مرد بزرگ و عمل

  2. حاج عدل گفت:

    با تمام وجود از حاج آقا موحد حمایت میکنم!

دیدگاه شما