پنجشنبه 11 مهر 1398 - 15:55

با پیگیری دکتر کلانتری انجام شد/تخصیص بودجه چشمگیر برای چند طرح حیاتی کهگیلویه و بویراحمد

۲۸ میلیارد تومان برای چند طرح حیاتی کهگیلویه و بویراحمد اختصاص پیدا کرد.

پیگیری های استاندار کهگیلویه و بویراحمد در استان و تهران منجر به نتایج قابل توجه و تخصیص اعتبارات ویژه برای پروژه های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد شد.

به گزارش بویرنیوز، با پیگیری دکتر حسین کلانتری ۱۰ میلیارد تومان برای طرح های کوچک آب(در حوزه آب منطقه ای و کشاورزی) کهگیلویه و بویراحمد ابلاغ شد.

خبرهای بویرنیوز، حاکی از آن است ابلاغ مبلغ ۹ میلیارد تومان برای طرح تصفیه خانه اضطراری آب شهر یاسوج که عدم تکمیل به موقع آن از نگرانی های جدی مردم و گلایه آنها در مرکز استان بود، ابلاغ و تخصیص پیدا کرد.

فرسودگی و طول عمر بالای شبکه آب در مرکز استان همواره یکی از عمده چالش های شرکت آب و فاضلاب بود و البته نارضایتی عمده مردم به این شرکت نیز در همین مسأله بود، برای اصلاح خطوط آب در یاسوج نیز پیگیری های تلفنی و حضوری استاندار با وزیر نیرو موجب اختصاص ۵ میلیارد تومان اعتبار برای اصلاح شبکه های آب در یاسوج شد.

به گزارش بویرنیوز، وضعیت نامناسب پارک جنگلی و عدم بودجه مکفی برای ساماندهی وضعیت آن، از دیگر چالش های مرکز استان بود، در این زمینه نیز با پیگیری های دکتر کلانتری مبلغ ۴۰ میلیارد ریال برای ایجاد زیرساخت های پارک جنگلی یاسوج تخصیص یافت.

گفتنی است در سایر حوزه های عمران و آبادانی، خبرهای خوبی برای مردم در راه است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=310985
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. علیرضا گفت:

    عجب رقم چشمگیری!!

  2. ناشناس گفت:

    درود به شرف دکتر وکیلی عزیز، حاشا به غیرتت مرد نازنین و زحمت کش

  3. هم استانی گفت:

    دکتر وکیلی حامی بچه های استان .شجاع و با نفوذ.

  4. ازادی گفت:

    باسلام ودرود بر دکتر کلانتری . با توجه به اینکه شهر یاسوج دارای جمعیت بسیار زیادی است و روزبه روز بر وسعت این جمعیت افزوده میشود و وجود ترافیک سنگین عصرگاهی و نبود ساختار مناسب جهت رفع مشکل خواهشمندیم برای این معظل فکری کنید . مخصوصا جاده ۴۵ متری ساحلی یاسوج که میتواند بخش زیادی از مشکل فلکه عدل را حل نمایید برای ان چاره ای بیا ندیشید . متشکرم

  5. ناشناس گفت:

    درودبردکترکلانتری ایرانی خالص پاکنهاد و دلسوز برای شهرش وکشورش

  6. رامیان گفت:

    امیدوارم تا زمانی که آقای کلانتری در سمت استاندار استان حضور دارند جهت احداث دو تا پل هوایی چهار بانده از بنسنجان تا مهریان در مسیر جاده یاسوج – سیسخت و همینطور یاسوج – اصفهان چاره ای بیندیشند تا مردم تا همیشه دعاگوی ایشان باشند .

دیدگاه شما