چهارشنبه 10 مهر 1398 - 20:52

اصواگرایان بویراحمد از فرخیانی عبور کردند، ستار هدایت خواه: فرخیانی در دسترس نیست

در نشست مجمع عمومی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان بویراحمد که در مسجد امام علی یاسوج برگزار شد تشتت و پراکندگی به عنوان مهمترین علت ناکامی این جریان در دوره های گذشته اعلام و بر هماهنگی و اتحاد هر چه بیشتر نیروهای این جریان در شهرستان بویراحمد و دنا تاکید شد.

به گزارش”بویرنیوز”، ستار هدایتخواه در این نشست با بررسی مساله ولایت و ولایت پذیری گفت: تنها راه موفقیت و رستگاری ولایت پذیری است که همگان برای رسیدن به رستگاری باید ولایت پذیری خود را بیش از پیش تقویت نمایند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تفرقه و تشتت در نیروهای انقلابی در سطح کشور اشاره کرد و گفت: در پی انشقاق نیروهای انقلابی عده ای در داخل و خارج طمع برداشتند و احساس کردند که می توانند با گسترش انشقاق و تفرقه در نیروهای انقلابی به تضعیف ولایت بپردازند.

نماینده دو دوره بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی به تاکید بزرگان جریان نیروهای انقلابی در کشور مبنی بر اتحاد و یکپاچگی اشاره کرد و گفت: بر همین اساس بود که در انتخابات دوره گذشته مجلس شورای اسلامی در بویراحمد و دنا و در همین دوره نیز به دنبال یافتن راهکار اساسی برای ایجاد وحدت و هماهنگی بین نیروهای انقلابی هستیم .

هدایتخواه گریزی به انتخابات دوره گذشته مجلس در این شهرستان زد و گفت: در دوره گذشته نیز تمام تلاش خود را برای ایجاد اتحاد و جلوگیری از تشت انجام دادیم اما نتوانستیم به نتیجه مطلوب برسیم.

وی افزود: ساز و کار نیروهای انقلاب در دوره گذشته به این صورت بود که ۱۳ نفر عضو داشت که ۵ نفر از نمایندگان احزاب ، ۲ نفرورحانی ، بنده و ۵ نفر دیگر از سایر نقاط استان را در برمی گرفت.

هدایت خواه با بیان اینکه در همان دوره نیز از آقای روشنفکر دعوت کردیم و به همراه سه نفر از دوستان به سراغش رفتیم تا وحدت و انسجام ایجاد شود اما روشنفکر با بیان این شرط که باید ایشان ۷ نفر را معرفی کنند و این شرط با توجه به اساسنامه امکان پذیر نبود از پذیرش وحدت خودداری نمود.  پس از آن قرار بر تشکیل مجمع ۴۰۰ نفری شد که موردموافقت قرار نگرفت و در نهایت گروه ۲۳ سه نفره مورد تایید قرار گرفت که ۱۰ نفر از جانب بنده و ۱۰ نفر نیز از جانب آقای روشنفکر و ۳ نفر نیز مرضی الطرفین برای نامزدی شهرستان بویراحمد تعیین تکلیف نمایند که این امر نیز مورد توافق قرار نگرفت.

ستار هدایت خواه در ادامه با بیان اینکه  در این دوره نیز باز هم به دنبال راهکار وحدت هستیم  افزود: در این دوره نیز برای ایجاد وحدت تشکیل جلسه دادیم و با توجه به اینکه آقای فرخیانی هم طایفه ای روشنفکر بود احساس می کردیم و آقای فرخیانی نیز تایید می کرد که آقای روشنفکر با او همراهی خواهد نمود و او را به عنوان نامزد جریان معرفی کردیم .

هدایت خواه در ادامه با بیان اینکه فرخیانی با روشنفکر دیدار نمود و روشنفکر نیز با بیان اینکه اگر سه نفر ( حاج حسینی، هدایت خواه و خلقی پور) برای حمایت از فرخیانی امضا کنند او نیز نفر چهارم خواهد بود اما بعد از امضای دو نفر اول و قبل از امضای اینجانب پیام فرستادند که آقای روشنفکر این را نیز قبول ندارد.

هدایتخواه با بیان اینکه در نهایت کریم فرخیانی به عنوان نامزد جریان معرفی شد و قرار بود تا شهریور ماه وارد کار شود اما این اتفاق روی نداد و ما تا کنون به آقای فرخیانی دسترسی نداریم.

ستار هدایتخواه در ادامه با بیان این که سازو کار انتخاب نامزد اصلی جریان تغییر کرد گفت: اعضای مجمع نیروهای انقلاب از ۱۳ نفر به ۳۰ نفر تغییر کرد و چند مدتی است که به دنبال ساز و کار جدید هستیم.

هدایتخواه با بیان اینکه بعد از تشکیل اعضای مرکزی نیروهای انقلاب شهرستان بویراحمد و دنا ، افراد می توانند خود را برای نامزدی مجلس شورای اسلامی معرفی نمایند گفت: در این ساز و کار جدید پس از اعلام آمادگی افراد، شورا براساس ساز و کارهای اعلام شده که  شامل نظرسنجی ، وضعیت اقبال عمومی و پذیرش توسط اعضای شورای است نامزد اصلی و نهایی جریان معرفی خواهد شد.

وی با بیان اینکه کریم فرخیانی نیز می تواند خود را برای نامزدی معرفی کند گفت: کسانی که در این شورا عضویت می گیرند باید تعهد نمایند که از تصمیم نهایی جریان تبعیت می نمایند .

ستار هدایتخواه اعلام کرد تا قبل از نیمه آبان نامزد نهایی مجلس شورای اسلامی در شهرستان های بویراحمد و دنا تعیین تکلیف خواهد شد/ خبردنا

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=310935
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    خودت بیا انشالله برنده استان به شما نیاز دارد

  2. سیامک اروین گفت:

    از اول معلوم بود کت شلوار برای خودت دوخته بودی فقط تاسف میخورم از بازی خوردن عده ای که خود را عقل کل میپندارند و موج سواری میکنند

  3. سیامک گفت:

    از اول معلوم بود کت شلوار برای خودت دوخته بودی فقط تاسف میخورم از بازی خوردن عده ای که خود را عقل کل میپندارند و موج سواری میکنند

  4. نامعلوم گفت:

    این ها همه بازی بودند و کلک
    همان روز اول مشخص بود این فریب است
    این بار نوبت فریب دادن …… است

  5. وحدت گفت:

    این چه وحدتی است که فقط اسم شما باید بیرون بیاد

  6. فرج گفت:

    سرخود فرافکنی نکنید. مطالب بالا کاملا درسته، چون در جریان کل جلسات هستم. عیب کار از سوی روشنفکر و فرخیانی بود.
    این دو باهم از قبل برنامه هایی داشتند

  7. رسول گفت:

    درود خداوند بر دکتر هدایتخواه. از خدا میخوام سال آینده نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس باشید ان شاءالله.

  8. ب ح گفت:

    درود بر دکتر هدایتخواه

  9. ناشناس گفت:

    کی اومد کی ازش عبور کردند

دیدگاه شما