چهارشنبه 10 مهر 1398 - 20:18

واکنش یک کانال اصلاح طلبی به ترکیب هیات رئیسه شورای اصلاحات کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش بویرنیوز، کانال جبهه اصلاح طلبان در مطلبی نوشت:
🔸 #انتخابات که نزدیک میشود گرایش به جلسات هم اندیشی و اتحاد اصلاح طلبان زیاد میشود و پس از انتخابات همه چیز تعطیل میشود تا انتخابات دیگر. آنچه مهم است منافعی است که نصیب همان محدوده #هرم قدرت است .

🔸شورای اصلاح طلبان استان کهگیلویه و بویر احمد که به صورت شرکت #سهامی خاص اداره میشود کار خود را همزمان با نزدیک شدن به انتخابات اغاز کرده است . این #شورا هیات رئیسه خود را تعیین کرد تا شاید در این دوره برخلاف دوره های قبل ره به جایی ببرد.

🔸کهگیلویه هیچگاه مأمن مناسبی برای اصلاح طلبان آن خطه نبوده است و اصلاح طلبی به دلیل اختلاف و جاه طلبی خود #اصلاح_طلبان بنام آن حوزه، هیچگاه موفق نبوده است .

🔸 #گچساران، در تسخیر نام یک شخص قرار گرفته و نقش شورای اصلاح طلبان کاملا #خنثی و بی اثر است.
در حوزه بویر احمد، عملا شورای اصلاح طلبان نقشی ندارد.

🔸#سید_باقر_موسوی رئیس شورا ، در نشست اولیه و حتی انتخاب خود غائب جلسه بوده و به صورت غیابی به صدارت رسید. ایشان اصولا قائل به تفکر شورایی نیست .

#محمد_کاظم_نظری دبیر شورا، #لیدر اصلی نماینده محافظه کار فعلی #بویر_احمد و #دنا است و لابی گر و همین شخص برای انتخابات است.

🔸آقایان #عسگری و #خواجوی و … این چهره های تکراری ،چهره های کارآمد و مورد نیاز اصلاح طلبان نیستند و خود آنان منشا #اختلاف هستند.

🔸به نظر می رسد #بهرام_تاجگردون ، #باقر_موسوی ، #لاهوتی ، #منطقیان باید جنبه مشورتی داشته باشند نه اجرایی و تا دیر نشده طی یک فراخوان عمومی اقدام به کادرسازی کرد. نیازی نیست تا داور امتحان پس داده گیلانی وارد بازی محلی کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=310928
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    مطلب بسیار درست و منطقی است. احسن بر نویسنده محترم

  2. فرهنگی گفت:

    احسن باید کاری کرد که این حلقه بسته وسیع تر گردد و این تفکر تنها در دست چند فردخاص باقی نماند درگچساران عملا اصلاحات در چنگ خلنواده تاجگردون اشت

  3. ناشناس گفت:

    ای داد وبی داد

  4. علی گفت:

    با سلام ضمن تایید نظر نویسنده محترم بکاربردن کلمه سهامی خاص خیلی خوشببنانه بوده است

  5. محمدعلی طاهری گفت:

    ای برادر چه گویم که ناگفتنم بهتراست،،،،زبان در دهان پاسبان سر است،،،،

دیدگاه شما