یکشنبه 7 مهر 1398 - 13:26

تشدید برخورد با فروشندگان مانتوهای جلو باز در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس اتحادیه پوشاک شهرستان بویراحمد از تشدید برخورد با فروشندگان مانتوهای جلوباز در این شهرستان خبرداد.

به گزارش بویرنیوز، «نصیب الله سادات» در گفت و گو با ایسنا افزود: در واقع حق انتخاب مانتو مناسب وجود ندارد و آنچه که وجود دارد مانتوهای جلو باز است که مغازه داران مجبور به خریداری هستند.

وی اظهارکرد: اکثر پوشاک عرضه شده در بازار یاسوج و استان از دیگر استانها بخصوص تهران وارد می‌شود مغازه داران استان وقتی به تولیدی‌های سایر استان‌ها مراجعه می کنند پوشاک و مانتو مناسب گیرشان نمی آید.

رئیس اتحادیه پوشاک شهرستان بویراحمد با بیان اینکه با عرضه کنندگان مانتو جلو باز در سطح شهرستان بویراحمد برخورد شدید و جدی می شود، خاطرنشان کرد: بازرسان اتاق اصناف واحدهای پوشاک زنانه عرضه کنندگان مانتو جلو باز را به تعزیرات حکومتی معرفی می کنند و تعزیرات این واحدها را جریمه می کند. همچنین با همکاری و هماهنگی اماکن نیروی انتظامی اقدام به جمع آوری مانتوهای جلو باز می کنیم.

سادات تصریح کرد: باید فکر و چاره ای اساسی برای این موضوع شود که تولیدی‌ها باز اقدام به تولید چنین مانتوهایی نکنند.

وی ادامه داد: در شهر یاسوج تولیدی پوشاک بخصوص پوشاک و مانتو زنانه وجود ندارد و البته نه تنها یاسوج بلکه استان کهگیلویه و بویراحمد فاقد تولیدی پوشاک است.

رئیس اتحادیه پوشاک شهرستان بویراحمد با بیان اینکه برخی خانواده ها برای خرید مانتو مناسب به بازار مراجعه می کنند اما مانتوها همه جلو باز و مانتو مناسب گیرشان نمی آید، بیان کرد: 300 واحد صنفی پوشاک در سطح شهرستان بویراحمد وجود دارد

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=310821
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما