شنبه 30 شهریور 1398 - 10:59

خبر خوش شهردار برای محله شرف آباد یاسوج/+جزئیات

شهردار و نائب رئیس و اعضای شورای شهر یاسوج از پروژه های عمرانی در دست اقدام در محله شرف آباد شهر یاسوج بازدید کردند.

به گزارش بویرنیوز، در این بازدید گفت: محله شرف آباد از محلات بزرگ شهر یاسوج است که در گذشته به دلیل اینکه به شهر یاسوج الحاق نشده بود، بدون ضوابط و نظارت لازم شکل گرفته است.

دکتر نستهن مقدم بیان کرد: طی دو سال اخیر توجه ویژه ای به این محله و سایر محلات کمتر توسعه یافته داشته ایم و پروژه های عمرانی خوبی نیز در این محله تعریف شده است.

وی بیان کرد: مهمترین پروژه ای که می تواند چهره شهر یاسوج را تغییر دهد و محله شرف آباد را نیز متحول کند، پروژه 45 متری بنسجنان – شرف آباد – دولت آباد – زیرتل است که هم اکنون قریب به 70 درصد طول کل این مسیر 5 کیلومتری آزادسازی شده است و بیش از 1200 متر آن نیز جدول گذاری شده است.

شهردار یاسوج تاکید کرد: پروژه 45 متری شهر یاسوج که بزرگترین خیابان مرکز استان نیز هست، کلاس شهری محله شرف آباد را بالا می برد و بزودی آسفالت بخشی از این معبر نیز آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: آزادسازی، زیرسازی و جدول گذاری خیابان 20 متری شهرک جوشکاران به پل امام زاده مختار(ع) نیز یکی از اقداماتی بود که شهرداری برای خروج محله شرف آباد از بن بست اجرا کرد و انشالله با تکمیل سازه این مسیر اثرات آن بیش از پیش مشخص خواهد شد.

مقدم با بیان این نکته که در دو سال گذشته توجه ویژه ای به مناطق حاشیه ای شهر شده است، گفت: 220 متر کانال دفع آب های سطحی در شهر یاسوج در حال اجراست که از جمله آن می توان به کانال دفع آب های سطحی محله بختیاری ها که یک معضل چندین ساله در این منطقه بود، اشاره کرد که امسال شروع شده و هم اکنون در حال اجراست.

وی ادامه داد: آسفالت خیابان  20 متری جانبازان شرف آباد سال گذشته صورت گرفت که حجم آسفالت ریزی در این معبر 12 هزار متربع بود.

وی تصریح کرد: پروژه های جدول گذاری، زیرسازی و دال گذاری در نقاط مختلف شرف آباد از جمله خیابان های مهر، نیک پی ها، انبار بذر اجرا شده و یا در دست اجراست.

شروع ۲۰ هزار متربع آسفالت جدید در شرف آباد

مقدم گفت: هم اکنون بیش از 25  هزار متر مربع زیرسازی برای آسفالت در محله شرف آباد اجرا شده است و طی هفته جاری عملیات اجرایی این آسفالت ها از محله حاجتی ها آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: آسفالت معابر خیابان مهر و فرعی های آن و ورودی تعاونی اداره پس از آن نیز اجرا خواهد شد و آسفالت دیگر معابر اصلی شرف آباد نیز در دستور کار است.

شهردار یاسوج تاکید کرد: طی هفته جاری عملیات اجرایی۲۰ هزار متربع آسفالت در محله شرف آباد بدون هیچگونه بنر و تشریفاتی شروع می شود و سایر کارهای عمرانی از جمله جدول گذاری و کانال دفع آب های سطحی نیز با قوت ادامه پیدا خواهند کرد.

نستهن گفت: برای خدمات دهی هر چه بهتر به محله شرف آباد لازم است مالکان جهت اجرای طرح تفکیک با شهرداری همکاری کنند.

مقدم بیان کرد: برخی از ساخت و سازها در این محله فاقد پروانه هستن و عوارض شهرداری پرداخت نشده است که بازهم می طلبد مالکان این ساخت سازها برای دریافت پروانه به شهرداری مراجعه کنند چرا که همانقدر که شهرداری در قبال شهر مسئول است، شهروندان نیز مسئولیت دارند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=310431
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. صفایی گفت:

    تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد.انصافا در این شرایط سخت اقتصادی خوب کار میکنی .احسنت

  2. نیرومند گفت:

    سلام علیکم ضمن عرض خسته نباشید شهرک پیام هم یکی از محله های شرف آباد می باشد و هیچ امکان رفاهی شامل جدول گذاری و آسفالت معابر ندارد . باتشکر

  3. شهروند مطلع گفت:

    آسفالت محله شرف آباد ها قراره توسط اداره راه اجرا بشه فقط زیرسازیش توسط شهرداری انجام شده…
    لطفا

  4. پرستوی گفت:

    درود بر دکتر مقدم
    انشاالله وزارت

  5. حسن گفت:

    دکتر مقدم مرد عمل میباشد
    اما حواست به دهراب پور باشد که جدیدا معامله گر شده

  6. شهروند گفت:

    سلام .به محله امیریها هم توجه کنید.وخیابان وکوچه هارا جدول گذاری وآسفالت کنید.

  7. شهروند گفت:

    جناب شهردار عزیز مگه امکان دارد منطقه سالم آباد جز شهر یاسوج نباشد. متاسفانه جداول این قسمت به خصوصاز فرعی 16 تا 19 با تاخیر زیاد تمیز می گردند و همه جای این شهر دارد آسفالت میشود به جز حوزه سالم آباد. خواهشمند است عنایت فرمایید تا این منطقه محروم مورد توجه ،جهت حل دو مشکل مذکور قرار گیرد.

  8. علی گفت:

    درود خدا بر دکتر مقدم با مدیریت ایشان در جهت رفاه شهر وندان وزیبایی شهرمان

  9. ناشناس گفت:

    ضمن تشکراز زحمات شهردار ومجموعه به اقای شهردار بفرمایید از پل بشار بطرف سرابتاوه هم جز شهرهست علی الخصوص پیرچوپانها و جاده کارخانه قند چرا اصلا رسیدگی نمیشود

  10. ناشناس گفت:

    درود بر دکتر مقدم و حاج محمدرحیم دهراب پور

  11. ناشناس گفت:

    دکتر مقدم و حاج محمدرحیم دهراب پور دست در دست هم برای آبادانی شهر یاسوج

دیدگاه شما