چهارشنبه 27 شهریور 1398 - 16:15

دلیل عجیب بالا رفتن اجاره مسکن در یاسوج از زبان معاون دادستان

معاون دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: علل گران شدن مسکن در یاسوج تبدیل خانه‌ها به انبار نگهداری کالا است.

به گزارش بویرنیوز، حجت‌الاسلام محمدصدرا ادیبان در نشست پیش از ظهر امروز قاچاق کالا و ارز گفت: پیش‌بینی می‌شود دو هزار و ۳۰۰ تا دو هزار و ۴۰۰  انبار در استان باشد، مسوولان هم می‌گویند دو هزار و ۵۰ انبار وجود دارد که یک هزار و ۸۶۰ انبار ثبت شده که به لحاظ آماری تفاوتی با نشست گذشته مشاهده نمی‌شود.

معاون دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه موضوع انبار در استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به فارس متفاوت است، گفت: به گرانی مسکن ورود پیدا کردم که یکی از علل گرانی مسکن همین انبارها است.

وی بیان کرد: در سطح شهر یاسوج نه یک یا دو یا صد واحد بلکه بیشتر از این آمار خانه به انبار تبدیل شده که در بازرسی‌ها خودم این موضوع را به عینه دیدم‌.

این مسوول قضایی عنوان کرد: پشت یکی از نانوایی‌ها به جای اینکه آرد انبار شده باشد کاغذ احتکار شده بود که می‌توانست کاغذ ۶ ماه ادارات استان را تامین کند آنوقت از دولت انتقاد می‌شود که کاغذ نیست.

ادیبان با اشاره به اینکه تعداد انبارهای استان بیش از آماری است که در جلسات اعلام می‌شود افزود: در شهر لردگان چهارمحال و بختیاری به من گفتند که کالاهای مورد نیازمان را از یاسوج تامین می‌کنیم لذا انبار بزرگی از کالا در این شهر وجود دارد که مسوولان از آن بی‌خبرند.

وی بیان کرد: متاسفانه تبدیل خانه‌ها به انبار نگهداری کالا‌ هم اجاره خانه‌ها را بالا برده و هم باعث شده مردم استان خدمات مطلوبی دریافت نکنند.

ادیبان در پایان از سازمان جهاد کشاورزی تقدیر کرد و گفت: خوشبختانه در یک ماه اخیر دغدغه مرغ را نداشتیم و وضعیت تا حدودی بهبود یافته است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=310313
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما