تصویر بی حجاب ارمیا،اشرف نشین آکادمی گوگوش!+عکس

با توجه به حساسیت هایی که درخصوص مسئله حجاب دخترک منافق آکادمی گوگوش بوجود آمد این تصویر منتشر شده است.

پایگاه خبری تحلیلی بويرنيوز (BoyerNews.com) :

به گزارش  بویرنیوز به نقل از رویداد ،چندی پیش یکی از کاربران فیس بوک در خصوص ماهیت واقعی اشرف نشین آکادمی گوگوش مطلبی را منتشر کرده بود که جالب توجه است:یکی از چهره هایی که در مسابقات آکادمی گوگوش با حجاب به ظاهر اسلامی حضور پیدا کرده و تبدیل به یکی از چهره های شناخته شده این برنامه گردیده زنی به اسم « ارمیا » است.

… تا اینجای کار مشکل خاصی نیست حضور شخصی که ظاهرا به حجاب اسلامی مقیده در همچین مراسمی تعجب برانگیزه . این شک وقتی بیشتر میشه که صحبت از روابط پشت پرده این شبکه با گروهک منافقین به میون بیاد و شباهت جالب چهره و ظاهر این خواننده با سرکرده گروهک تروریستی مذکور یعنی مریم رجوی ملعون !

اما بررسی هایی که درباره گذشته این زن صورت گرفته نشون داده در واقع این فرد یکی از اعضای سازمان منافقین به اسم «اُرینب مشایخی» است که از طرف سازمان و با هماهنگی با مسئولان شبکه من و تو مامور شده تا وجهه سازمان مجاهدین رو بهبود ببخشه.
بانویی جوان با پوستی سفید و چشمانی روشن باصدایی خوش، که طرفدار دین اسلام است ولی به افراد اجازه می دهد هربرداشتی که می خواهند از دین اسلام داشته باشند.

اورینب مشایخی یا ارمیا در آلمان توسط ۳ خانواده طرفدارن مجاهدین حمایت مالی می شود پس از معرفی وی به شبکه من و تو۱ مقدمات حضور وی برای شرکت در این شوی تلویزیونی انجام می شود. وی پس از گذراندن دوره های آواز و شناخت دستگاه های موسیقی وارد آکادمی موسیقی گوگوش شد. همسر ارمیا ( که در واقع همسر دومش محسوب میشه ) با نام میشائیل هانس از مسیحیان جذب شده توسط این سازمان است که همکاری با این سازمان را پذیرفته است.

لازم به ذکر است این شخص به گونه ای انتخاب شده است که از هر نظر در فضای مجازی بدون سابقه قبلی است. شخصی که حتی یک ایمیل و پروفایل در هیچ سایتی ندارد. این درحالی است که بقیه هنرجویان حاضر در آکادمی ، حضور فعالی در اینترنت دارند.

مهمترین مسئله ای که در خصوص وی مطرح است بحث حجاب ارمیااست که در این راستا برخی عناصر سودجو تصویری از کودکی وی را منتشر کردند و آن را در قالب تصویر بی حجاب وی نمود دادند.

عکس منتشر شده در زیر آمده است:

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
info@boyernews.com

نظرات بينندگان / ۲۴۰ نظر

  1. فریما
    | ۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۸
    Thumb up 252 Thumb down 78
    هیچ کی این چرت و پرتا رو باور نمیکنه 

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ خرداد ۲۴م, ۱۳۹۲ ۶:۲۷ ب.ظ:

    مدرک معتبر بیار و حرفتو ثابت کن.در غیر اینصورت حرفت بیهودست

    + پاسخ

    سولماز پاسخ در تاريخ خرداد ۳۰م, ۱۳۹۲ ۹:۱۷ ب.ظ:

    از کجا میدونى دوروغ من یکى باور کردم تو نوشتى کسى باور نمیکنه

    + پاسخ

    ارمیا پاسخ در تاريخ مرداد ۱م, ۱۳۹۲ ۵:۳۳ ب.ظ:

    واقعا فوتوشاپ نیست

    + پاسخ

    فرزاد پاسخ در تاريخ مرداد ۲۰م, ۱۳۹۲ ۱:۰۸ ق.ظ:

    تا تو باور نکنی کی باور می کنه

    + پاسخ

    سلنا پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۱م, ۱۳۹۳ ۱۰:۴۸ ب.ظ:

    همینو بگو

    + پاسخ

    سحر پاسخ در تاريخ آبان ۱۰م, ۱۳۹۲ ۵:۵۰ ب.ظ:

    جقدز شما احمقید یه عکس از بجه گیش کذاشتن هزار تا وصله بهش جسبوندن اخه کی توی بجه گی با حجاب بوده ؟

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ آذر ۱۸م, ۱۳۹۲ ۱۲:۵۹ ق.ظ:

    دقیفا

    + پاسخ

  2. فریما
    | ۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۹
    Thumb up 189 Thumb down 56
    هیچ کی این چرت و پرتا رو باور نمیکنه  واقعا براتون متاسفم 

    + پاسخ

    الی پاسخ در تاريخ خرداد ۳۰م, ۱۳۹۲ ۸:۳۰ ب.ظ:

    تو باور نکن

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ مرداد ۱۷م, ۱۳۹۳ ۷:۱۷ ب.ظ:

    نه بابا 

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ مهر ۹م, ۱۳۹۲ ۹:۲۳ ب.ظ:

    منم باهات موافقم هستی جان

    + پاسخ

  3. زیبا
    | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰:۴۹
    Thumb up 84 Thumb down 102
    هر کس با الفبای دین اشنا باشه به نیرنگ اینا پی میبره جمع اضداده با حجاب یودن بعنی ستر و پوششی از نامحرم داشتن نه اینکه با روسری اواز خواندن!!! و برنده شدن!!! ایرانی مسلمان عاقله حتی اگر امروز جوانی جذب این مسائل بشه کم کم میقهمه اینا اگر دلسوز بودن حسن نیتشونو نشون داده بودن هدف جنگ نرمه و متاسفانه نادانیها دامن میزنه

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ تیر ۳۱م, ۱۳۹۲ ۱۰:۲۳ ق.ظ:

    واقعا

    + پاسخ

    ارش پاسخ در تاريخ مرداد ۲۲م, ۱۳۹۲ ۸:۴۰ ق.ظ:

    مردم ما متاسفانه ظاهر قضیه رو میبینن

    + پاسخ

  4. من
    | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۹:۰۸
    Thumb up 74 Thumb down 148
    من همون موقع که دیدمش فهمیدم کاسه ای پشت نیم کاسه است تحلیلم هم این بود که من وتو میخواد با این کارش در بین ایرانیهایی که به اصول اسلامی مثل حجاب پایبندند طرفدار پیدا کنه. نگو که حدسم درست بوده. بالاخره هرچی باشه اونا دشمند و از هر وسیله ای هم استفاده می کنند در جهت اهدافشون

    + پاسخ

    خودم پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۱۱م, ۱۳۹۲ ۸:۴۳ ق.ظ:

    بابا زرنگ !!!!

    + پاسخ

    بی بی یون پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۱۸م, ۱۳۹۲ ۱۱:۰۳ ق.ظ:

    اگر اونادشمن هستن تو چرا نشستی پای وسیله دشمن وبه اون نگاه میکنی

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ خرداد ۲۱م, ۱۳۹۲ ۱۱:۲۱ ق.ظ:

    بابا زرنگی 

    + پاسخ

    بردیا پاسخ در تاريخ مهر ۹م, ۱۳۹۲ ۹:۲۵ ب.ظ:

    قربون آدم چیز فهم

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۵م, ۱۳۹۲ ۱۰:۴۱ ق.ظ:

    داغتو نبینه ننه ت…زرنگ

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ شهریور ۱۳م, ۱۳۹۳ ۱۲:۴۰ ق.ظ:

    کاسه زیر نیم کاسه است نه پشتش گلم

    + پاسخ

  5. امید
    | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۵
    Thumb up 58 Thumb down 113
    ارمیا هم بازیچه ای مثل بقیه.اهداف این کار هرچی هست و بود منو شما بی خبریم,ارمیا یه احمق بازیچه هست.

    + پاسخ

    کیمیا پاسخ در تاريخ فروردین ۱۹م, ۱۳۹۳ ۶:۳۲ ب.ظ:

    دقیقا

    + پاسخ

  6. فرگل
    | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۰
    Thumb up 66 Thumb down 94
    درسته منم اینارو قبول دارم چون همه میدونن خوانندگی برای زن مسلمون امکانپذیر نیست وحتما این خانم غیر از هدف های سیاسی که داره قصد تخریب اسلام رو داره

    + پاسخ

    سودنا پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۱۷م, ۱۳۹۲ ۳:۲۷ ب.ظ:

    شما از کجا میدونید هیشکی این حرف های چرت رو بور نمیکنه .اگه راست میگی دلیل بیار ببینم

    + پاسخ

    علی پاسخ در تاريخ آبان ۵م, ۱۳۹۲ ۱۲:۱۰ ق.ظ:

    من برای شما دلیل میارم:
    تو مصاحبه با ارمیا مجری ازش پرسید که تو قران منعی برای خوانندگی زن امده گفت نه هیچ ایه ای در این مورد نداریم.
    خوب این گفته همون چیزیه که چند ساله وهابی ها می خوان تو ایران راش بندازن. الحمدلله موفق نشدن . که حالا بقیه بحث های اعتقادیش بماند کهه ارمیا اسلا مسلمون نبودهو…

    + پاسخ

    نازنین پاسخ در تاريخ خرداد ۱۹م, ۱۳۹۲ ۸:۴۱ ب.ظ:

    درست گفتی اینا دوروان

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ تیر ۳۰م, ۱۳۹۲ ۳:۲۹ ب.ظ:

    من که باور نمی کنم 

    + پاسخ

  7. آوا
    | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۵
    Thumb up 70 Thumb down 33
    از نظر من هر شخصی در هر قشر و ظاهری می تونه در صحنه های اجتماعی گوناگون شرکت کرده و اعلام وجود کند و ظاهر تنها قشری سطحی بر روی بدن یک انسان است انچه نیکوست و در دین به آن بسیار تاکید شده است درونی معنوی است اینقدر به دنبال حفظ ظاهر نباشید گاهی نیز به درون خدتون رجوع کنید.

    + پاسخ

    ساجده پاسخ در تاريخ مهر ۲۹م, ۱۳۹۲ ۳:۰۳ ب.ظ:

    ببخشید ولی چرا توجیح میکنید؟؟؟یکی میگه از درون خیلی خدا رو دوست دارم و قبولش دارم ولی نماز نمیخونم روزه نمیگیریم چون بیهوده است!!!
    خب این چه باطنیه که تو ظاهر نمایان نمیشه؟؟؟ ما همیشه میگیم اعمال انسان به قلبش بر میگرده…اینطور نیست؟؟
    ایشون نمیتونست جور دیگه تو اجتماع باشه؟؟ حضورش بیشتر تخریب اسلام و حجاب بوده به نظر من…حالا چه طرافدار گروه مجاهدین باشه چه نه…

    + پاسخ

  8. ماریا
    | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۶
    Thumb up 54 Thumb down 78
    در این که شرکت ارمیا در اکادمی سیاسیه شک نکنید دوستان.....!

    + پاسخ

    مریم پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۹م, ۱۳۹۲ ۱:۲۸ ب.ظ:

    چقدر بدبینی عزیزم

    + پاسخ

    ماریا پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۱۲م, ۱۳۹۲ ۱:۴۳ ب.ظ:

    واقع بین باش دوست عزیز………..

    + پاسخ

    نازنین پاسخ در تاريخ خرداد ۱۹م, ۱۳۹۲ ۸:۵۶ ب.ظ:

    بدبین نیست حقیقت رو میگه توام حالت که خوشه

    + پاسخ

    رها پاسخ در تاريخ مهر ۲۶م, ۱۳۹۲ ۶:۴۸ ب.ظ:

    لطفا بامدرک حرف بزنید

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۵م, ۱۳۹۲ ۱۰:۴۲ ق.ظ:

    خوب شد که فهمیدی بافهم

    + پاسخ

    کیمیا پاسخ در تاريخ فروردین ۱۹م, ۱۳۹۳ ۶:۳۴ ب.ظ:

    کاملا درست گفتی ماریا

    + پاسخ

  9. رضایاوری
    | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۱
    Thumb up 75 Thumb down 42
    دختر خوبی بود و معلوم بود هد دین و ایمان داره و این حرف ها چرت

    + پاسخ

    ماریا پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۸م, ۱۳۹۲ ۳:۰۲ ب.ظ:

    شما از کجا تشخیص دادی(دختر)خوبیه دوستم؟؟

    + پاسخ

    رضا پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۱۱م, ۱۳۹۲ ۹:۵۴ ق.ظ:

    آخه میدونی چیه نه روسری داشت موقع اجرای رسمی موهاش پیدا نبود اما در تمیرین ها روسری تا نصف سرش بوده این آخر حجاب ظاهریه

    + پاسخ

    ایدین پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۵م, ۱۳۹۲ ۶:۰۹ ب.ظ:

    حجابش هر چی بود از دخترهای تهران خیلی بهتر بود

    مریم پاسخ در تاريخ آبان ۵م, ۱۳۹۲ ۱۱:۴۵ ق.ظ:

    بس نیست ارمیا اون سر دنیا یه نصف روسری رو حفظ کرده ولی ما چی یه سر به خیابون پاسداران بزنین ……………در ضمن ماچه کار به دین و ایمان دیگران داریم ارمیا هر چی می خواد باشه بذار باشه به ما چه من که از صداش خوشم میاد این حرفایی هم که میزنن بدون مدرکه مدرک بیارن قبول

  10. یه نفر
    | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۳
    Thumb up 117 Thumb down 12
    واقعا عکس 2سالگیش رو گذاشتید و میگید بی حجاب؟!!!!!!!!!!!!خیلی خنده داره!!!!!!1

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۱۲م, ۱۳۹۲ ۵:۵۶ ب.ظ:

    واقعا………………..

    + پاسخ

  11. علی
    | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۷
    Thumb up 39 Thumb down 48
    درست نباید صدای یک زن مسلمان را یک مرد بشنود .ارمیا هم مردم به خاطر حجابش به او رای دادند وحق مجید بود اول بشه

    + پاسخ

    دایی جان ناپلئون پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۱۱م, ۱۳۹۲ ۸:۴۴ ق.ظ:

    پس تو چرا نشستی گوش دادی ؟ نکنه تو مسلمون نیستی ؟ !!!

    + پاسخ

    ساجده پاسخ در تاريخ مهر ۲۹م, ۱۳۹۲ ۳:۰۷ ب.ظ:

    یعنی چی؟؟چه ربطی داره؟؟؟؟
    حرفاتون دقیقا مثل دخترای بی حجابیه که میرن تو خیابون بعد میگن خب پسرا نگاه نکنن!!!!خواهشا منطقی باشین…فرضا ادمای مقید گوش نکنن..خب؟؟بعد شما فکر نمیکنی اون بچه ۱۳-۱۴ ساله
    ای که تازه اول پایه ریزی اعتقاداتشه ، با دیدن حجاب این خانم و دونستن مسئله حرام بودن اواز خونی زن برای مرد، با خودش بگه این چه جورشه و از تناقضی که دارن تو اسلام رواج میدن بدش بیاد؟؟؟

    + پاسخ

    سارا پاسخ در تاريخ تیر ۱۳م, ۱۳۹۲ ۶:۰۵ ب.ظ:

    توکه لالایی میگی چراخوابت نمیبره خب توچرا نگاه کردی مرگ خوبه واسه همسایی بغلی

    + پاسخ

    سیما پاسخ در تاريخ شهریور ۳۱م, ۱۳۹۲ ۸:۱۱ ب.ظ:

    تو چقدر ساده ای برادر!!!

    اینا به رای مردم نگاه نمیکنن .این خانوم ارمیا از پیش تعیین شده بود.مثل بقیه!

    + پاسخ

  12. lمریم
    | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰:۰۳
    Thumb up 74 Thumb down 49
    لباسای تنگ که میپوشید همه برجستگیهای بدنش پیدا بود با ارایش غلیظ و گوشواره و.... با هزار تا عشوه و خوانندگیش اونوقت موهاشو کرده تو بقچه که بگه من باحجابم؟

    + پاسخ

    سمانه پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۱۱م, ۱۳۹۲ ۱۲:۵۹ ب.ظ:

    معلومه تویکی خیلی حالیته دمت گرم.مخلصیم

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۱۱م, ۱۳۹۲ ۴:۰۲ ب.ظ:

    ایول منم باهات موافقم آخه اگه واقعا مسلمونی سرش میشد میدونست که شنیده شدن آواز زن حرومه بابا تو قرآن اومده

    + پاسخ

    نازی پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۱۱م, ۱۳۹۲ ۴:۰۳ ب.ظ:

    ایول منم باهات موافقم آخه اگه واقعا مسلمونی سرش میشد میدونست که شنیده شدن آواز زن حرومه بابا تو قرآن اومده

    + پاسخ

    عفت پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۸م, ۱۳۹۲ ۱۲:۳۶ ق.ظ:

    خدا را فراموش کردن تتیجه اش بهتر از این نمیشه.کار سیاسیه.

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۱۴م, ۱۳۹۲ ۶:۵۹ ب.ظ:

    منم باهات موافقم حجاب که فقط پوشیدن مو نیست. اما متاسفانه خیلی ها حجابو در همین قالب میبینن.

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۱۴م, ۱۳۹۲ ۷:۰۲ ب.ظ:

    ایول بابا دمت گرم ولی متاسفانه بعضی ها حجابو در همین قالب میبینن.

    + پاسخ

    اکرم پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۱۶م, ۱۳۹۲ ۷:۵۳ ق.ظ:

    منم هر جا اسمی از این خانم میشنیدم میگفتم: اینکه تمام وجناتش از زیر لباس قابل تشخیصه آرایشم داره گردنشم که پوشیده نیست. اینکه حجاب نیست.واقعا برا این زن عقده ای متاسفم.

    + پاسخ

    مـــــــــــــــن پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۱۹م, ۱۳۹۲ ۱۲:۲۱ ب.ظ:

    ایول موافقم

    + پاسخ

    میثم پاسخ در تاريخ تیر ۲۵م, ۱۳۹۲ ۱۰:۵۹ ق.ظ:

    اولش که خبرو خوندم گفتم چرت ولی با حرفی که زدی فهمیدم همش ظاهر سازی بوده

    + پاسخ

    الی پاسخ در تاريخ تیر ۲۵م, ۱۳۹۲ ۲:۳۷ ب.ظ:

    خدایی راست میگه ها من یکی حرتو قبول دارم

    + پاسخ

    ساجده پاسخ در تاريخ مهر ۲۹م, ۱۳۹۲ ۳:۱۰ ب.ظ:

    واقعا….این حجاب ظاهری چه فایده ای داره اخه؟؟

    + پاسخ

  13. روشن
    | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۷:۲۲
    Thumb up 66 Thumb down 24
    حجاب خوب وبد من وتو را خدا تشخیص میدهد نه شما

    + پاسخ

    pari پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۱۰م, ۱۳۹۲ ۹:۳۷ ب.ظ:

    واقعا!!!!!!!!!!!!!!!!:-/

    + پاسخ

    سیما پاسخ در تاريخ شهریور ۳۱م, ۱۳۹۲ ۸:۲۰ ب.ظ:

    چه ربطی داره داداشه من؟؟؟؟
    بحث الان سر حجاب مسخره این خانومه ارمیا نیس!
    بحث سره از پیش تعیین شدگی ایشونه که همه میدونن ولی نمیخوان قبول کنن!
    معلومه که طرف واسه تبلیغ جنسش میاد اونو با ظاهر عام پسند جلوه میکنه!!!نمیاد بگه این زنه مثلا منافقه!!اونوقت مردم خوششون نمیاد.
    تو بغال باشی میگی ماست من ترشه؟؟؟؟
    مسلما نه!
    این یارو هدفش جذب مردم ساده دله.دیده با این راه میتونه بهتر جذب کنه.که البته موفق هم شده!
    یه خورده فکر کنین.به جایی برنمیخوره

    + پاسخ

  14. مونا
    | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۵
    Thumb up 43 Thumb down 19
    هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاباور کردیم

    + پاسخ

    نازنین پاسخ در تاريخ خرداد ۱۹م, ۱۳۹۲ ۹:۵۵ ب.ظ:

    شایدم راست باشه از کجا معلوم

    + پاسخ

  15. مجید از بن
    | ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰:۴۳
    Thumb up 42 Thumb down 15
    فقط بگم که مردم ایران زرنگ تراز این حرفا هستن

    + پاسخ

    سیما پاسخ در تاريخ شهریور ۳۱م, ۱۳۹۲ ۸:۲۲ ب.ظ:

    دقیقا.همه میدونن!!!!

    + پاسخ

  16. shiva farsi
    | ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۹:۳۴
    Thumb up 23 Thumb down 35
    صدای ارمیا خیلی خوب بود؛ولی مگه در اسلام واجب نیست که مرد نامحرم نباید صدای زن بشنوه؛ارمیا خوشکل بود و اکثرا پسرا بهش رای دادن...............

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۱۰م, ۱۳۹۲ ۱۱:۲۵ ق.ظ:

    خوشگل ندیدی عزیزم

    + پاسخ

    الناز پاسخ در تاريخ مهر ۱۰م, ۱۳۹۲ ۲:۵۲ ب.ظ:

    منم موافقم

    + پاسخ

  17. گلی جون
    | ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۸
    Thumb up 41 Thumb down 33
    حجاب یعنی پوشش کل بدن نه فقط پوشش مو منم مطمئنم که سیاستی حساب شده پشت پردس ومیخوان چهره اسلام خراب کنن تااسلام به آرومی ازبین بره وافرادمقیدهم بی قیدوبندبشن

    + پاسخ

  18. ارمین
    | ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۸
    Thumb up 16 Thumb down 9
    عالی نظر سارا

    + پاسخ

    طناز پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۵م, ۱۳۹۲ ۶:۱۵ ب.ظ:

    اینا سیاست امریکاست ما گوشامون مخملی نیست

    + پاسخ

    سارا پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۶م, ۱۳۹۲ ۱:۱۱ ب.ظ:

    چه ربطی به سوال داشت شما هم تا یه چیز میشه پای امریکا رو وسط میکشید امریکا گفته زنیکه بیاد خوانندگی یعنی امرییکا اینقدر بیکاره ببینه ایرانیها میخوان چه کار کنن چکار نکنن بابا واقعا یکم فکر کنید بعد حرف بزنید

    + پاسخ

    سیما پاسخ در تاريخ شهریور ۳۱م, ۱۳۹۲ ۸:۲۴ ب.ظ:

    دوست عزیز.دقیقا آمریکا اصلا کارش همینه.شما منتها نمیدونم داری چیکار میکنی که نمیتونی اطرافتو ببینی!
    عدف دقیق آمریکا اول اسلام و بعد مرکز تشیع یعنی ایرانه.یه خورده فکر کن میفهمی.کجا الان بیشترین جنگ و کشت و کشتار هست؟؟؟؟اطراف ایران.همسایه های ایران.چرا؟؟؟
    یه خورده فکر کن.به مغزت فشار بیار و به غیر از رقاصی و قرتی بازی به اطرافت توجه کن.ببین دنیا چه خبره!!!!
    بعد بیا اظهار نظر کن عزیزم.
    آفرین:|

  19. گلابی
    | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۴
    Thumb up 25 Thumb down 22
    وا چه کارا؟مگه ما ایرانی ها اینقدر گلابی هستیم مثل شما(من وتویی ها)که روسری سریه نفردیدیم باورمون شه مسلمونه!شایدکچله&حجاب میزاره(-:

    + پاسخ

  20. نیلوفر
    | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۲
    Thumb up 16 Thumb down 26
    موافقم با چندتاتون..جنگ نرمه وگرنه عمرااا اول میشد..

    + پاسخ

  21. مهدی
    | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۲:۵۷
    Thumb up 7 Thumb down 19
    عالی بود.

    + پاسخ

  22. نرگس
    | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۰
    Thumb up 13 Thumb down 40
    ارمیا اگه مسلمان با قی و بند بود باید اسمش زهرا می بود

    + پاسخ

    ساغر پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۱۹م, ۱۳۹۲ ۳:۴۷ ب.ظ:

    ای ول خوب گفتی!!!!!!!۱

    + پاسخ

    الی پاسخ در تاريخ تیر ۲۵م, ۱۳۹۲ ۲:۳۹ ب.ظ:

    قبولت دارم

    + پاسخ

    او پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۵م, ۱۳۹۲ ۶:۱۴ ب.ظ:

    تو ایران خودمون چند اسم اینطوری داریم نشمار که خوابت میبره

    + پاسخ

    ایرانی پاسخ در تاريخ تیر ۱۱م, ۱۳۹۲ ۹:۱۴ ب.ظ:

    اخه چه ربطیییییییییییییییی داشت ؟

    + پاسخ

    فاطمه پاسخ در تاريخ مرداد ۲۰م, ۱۳۹۲ ۴:۵۱ ب.ظ:

    نه نرگس واقعا چه ربطی داشت الان مثلا یکی اسمش تینا باشه یا توسکا یا نیوشا یا . . . یعنی مسلمون نیستش ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وااااااااااااااا

    + پاسخ

  23. باران
    | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۴
    Thumb up 16 Thumb down 29
    اصلا حق این نبود اول بشه

    + پاسخ

  24. سامان
    | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۰
    Thumb up 39 Thumb down 17
    مگه شبکه های داخلی خودمون چه چیز مثبتی واسه ی اموزش دارن که حالا گیر دادیم به من و تو ؟؟

    + پاسخ

    میلاد پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۸م, ۱۳۹۲ ۴:۴۱ ب.ظ:

    هر چی دارن از شبکه های مستهجن اونا بهتره

    + پاسخ

    فاطمه پاسخ در تاريخ مرداد ۲۰م, ۱۳۹۲ ۴:۵۳ ب.ظ:

    شبکه ها ایرانی . هه هه هه . مسخره است اسم اونا شبکه نیستش که والا . تولد یا عید میشه نوحه و مداحی و فیلم های مسخره شهادت که میشه نوحه و مداحی فیلم های مسخره

    + پاسخ

    یه نفر پاسخ در تاريخ شهریور ۱۳م, ۱۳۹۳ ۱۲:۴۴ ق.ظ:

    اگه همین چیزایی که الان شده فیلم و به نظر تو مسخره است نبود الان تو حدودا هفت هشت تا بچه از یه سرباز عراق داشتی گلم……………

  25. ساحل
    | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۲
    Thumb up 29 Thumb down 10
    براتون متاسفم

    + پاسخ

  26. باران
    | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۹
    Thumb up 45 Thumb down 7
    چرا انقدر بزرگش میکنید چیزای مهم تری وجود داره !!!!!!!!!کم دنباله چیزای بیخود باشید شاید اینجوری اون راحت بوده واااااااااااااااااااااااااااااااای از دسته این حرفای مردم یکی نیست بگه خودتون خیلی خوبید...!!!!!!!!

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ تیر ۱۵م, ۱۳۹۲ ۶:۰۷ ب.ظ:

    براتون متاسفم

    + پاسخ

    ارباب پاسخ در تاريخ مرداد ۲۰م, ۱۳۹۲ ۳:۳۸ ق.ظ:

    آره ….  آخر آدم خوباییم

    + پاسخ

  27. صبا
    | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۵
    Thumb up 25 Thumb down 6
    ما که باور نکردیم چون خیلی مسخره است.

    + پاسخ

  28. سارینا
    | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۵
    Thumb up 16 Thumb down 29
    واقعا برای ارمیا متاسفم اون اگه دین داشت نمی یومد اهنگ بخونه

    + پاسخ

  29. من
    | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۴
    Thumb up 9 Thumb down 11
    نظرتون عالیه

    + پاسخ

  30. سارا
    | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۳
    Thumb up 13 Thumb down 19
    چرا نظرهایی که دوس ندارید و حذف میکنید  حتی اگه یه نظر باشه بدون هیچ مشکلی    عزیزان به گوش ارمیای عزیز برسونید حجاب گذاشتن با دلفریبی منافات داره  یعنی چیز به این سادگی رو نمیدونه؟

    + پاسخ

  31. رهگذر
    | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۵
    Thumb up 17 Thumb down 12
    این حرفا مهم نیست. مهم اینه که من و تو بفهمیم این شبکه و برنامه برای چی برای ما پخش میشه. و اونی که دست اندر کار این شبکه ست چی می خواد به ما یاد بده...

    + پاسخ

  32. محمد
    | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۴
    Thumb up 12 Thumb down 11
    ماکه اخرشم نفهمیدیم چه خبره هرکی فهمیدبه ماهم بگه ولی من فک میکنم ایناهمش دروغ هستش یعنی شبکه من وتو1تواین کاردست داشته

    + پاسخ

  33. محمد
    | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۵
    Thumb up 12 Thumb down 25
    من وتوشبکه بیخودیه اینوبدونید

    + پاسخ

  34. صحرا
    | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۳:۲۲
    Thumb up 25 Thumb down 4
    عيبجويي تا كي ؟؟

    + پاسخ

    سیما پاسخ در تاريخ شهریور ۳۱م, ۱۳۹۲ ۸:۲۹ ب.ظ:

    تا وقتی مردم ساده لوح ایران بفهمن همه آدمای دنیا به نفع اونا کار نمیکنن!!!
    تا زمانی که بفهمن آمریکا و اسراییل فقط هدفشون نابودی اسلام و شیعه و ایرانه.
    تا وقتی شما بفهمی چرراااااااااااا مردم ایران انقلاب کردن!هرموقع این چرا هه رو فهمیدین اونوقت بیاین بگین کی مسلمونه کی نیست!

    + پاسخ

  35. ناشناس
    | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۵
    Thumb up 12 Thumb down 20
    صداهای بهترم بود .در حد اولی نبود.اما اول شدچرااااااااااااااااااااا

    + پاسخ

  36. یاسمین
    | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۰
    Thumb up 27 Thumb down 5
    واقعاکه این عکس برای بچکی او است نکنه باید تو بچگی روسری بپوشه در ضمن این عکس را خود ارمیا تو فیس بوکش  گذاشته بود بعدش میگید منتشر شده هه هه  

    + پاسخ

  37. ناشناس
    | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۷
    Thumb up 17 Thumb down 5
    من باور نمی کنم

    + پاسخ

  38. ناشناس
    | ۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۳:۵۳
    Thumb up 10 Thumb down 4
    بابا همتون چه منتقد جه غیر منتقد   میانه رو نیستید  یه کم طرز فکرتونو تغییر بدید ما ایرانی ها با یک طرز  فکرقالب شده قبلی به حل مسائلمون میپردازیم و کافیه یک منبع  خبری چیزی بگه سریع واکنش احساسی افراطگونه داریم 

    + پاسخ

  39. سارا
    | ۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۶
    Thumb up 15 Thumb down 23
    از ارمیا متنفررررررررررررررررررررررم

    + پاسخ

    ایوب پاسخ در تاريخ مرداد ۶م, ۱۳۹۳ ۵:۰۵ ق.ظ:

    منهم باارمیا موافقم ساراشماهم اگه باحجابی چادرتو سففففت بگیربادنبره

    + پاسخ

  40. بچه های فا میل
    | ۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۹
    Thumb up 15 Thumb down 4
    چه قدر بامزه با بچه ها کلی خندیدیم

    + پاسخ

  41. لاله
    | ۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۷
    Thumb up 13 Thumb down 4
    با بچه های فامیل موا فقم

    + پاسخ

    م.ن پاسخ در تاريخ خرداد ۱۴م, ۱۳۹۲ ۱۲:۴۴ ق.ظ:

    شبکه من وتو موذی ترین شبکه ضد ایرانیو ضد اسلامی بخدا

    + پاسخ

    سحر پاسخ در تاريخ مهر ۲۰م, ۱۳۹۲ ۲:۲۳ ب.ظ:

    اگه موزى ترین شبکه هست چرا نگاه میکنید ! مگه کسى با زور واجبار خواسته که ببینید ؟ خب نگاه نکنید

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ آذر ۲۲م, ۱۳۹۳ ۳:۳۱ ق.ظ:

    ﭼﯽ  !ﺑﮕﻢ !

    + پاسخ

  42. مجتبی
    | ۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۲:۰۰
    Thumb up 13 Thumb down 7
    کی گفته ارمیا با حجابه خودش گفت وقتی می خونم معمولا کلاه سرم می کنم چون شیکتر هستش در ضمن تو پشت صحنه شال سرش بود.....

    + پاسخ

  43. سارا
    | ۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۳
    Thumb up 5 Thumb down 9
    بابا شما راست میگین

    + پاسخ

  44. سارینا
    | ۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۰:۴۹
    Thumb up 14 Thumb down 8
    خب الان مطلبو دیدم چیزه جالبیه!بعضیا راست میگن حجاب فقط به پوشوندن مو نیست...

    + پاسخ

  45. مبارکه
    | ۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۶
    Thumb up 17 Thumb down 8
    من شبکه شونو نگاه می کنم چون برام حکم دیدنیها رو داره اما از همه شون متنفرم

    + پاسخ

  46. شعله
    | ۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۵
    Thumb up 11 Thumb down 8
    جمع کنین این برنامه مزخرفتونو

    + پاسخ

  47. علی
    | ۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۸
    Thumb up 9 Thumb down 11
    برنامه کاااااااااااااااااااااااااااااااااااااملا بی خودی

    + پاسخ

  48. ناشناس
    | ۱۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۴
    Thumb up 9 Thumb down 8
    موافقم.............................

    + پاسخ

  49. ستاره
    | ۱۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۴
    Thumb up 16 Thumb down 6
    من باور نمیکنم اگر راست میگید ثابت کنید

    + پاسخ

  50. رزن
    | ۱۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۲
    Thumb up 12 Thumb down 8
    انگليس به اينها پول نميده كه بيان از مردم و حكومت ايران نعريف كنند و عوامل هم بدون هبج قيد و شرطي در اختيار سياست هاي,انگليس و مخالغبن نظام هستتد.

    + پاسخ

    لیلا پاسخ در تاريخ خرداد ۱۵م, ۱۳۹۲ ۹:۲۹ ب.ظ:

    موافقم

    + پاسخ

  51. هدی
    | ۱۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۷
    Thumb up 14 Thumb down 11
    سلام. کسی که مسلمون باشه نمیاد با یک مسیحی ازدواج کنه.از اول معلوم بودکه اینا قصدشون نفوذ به مغز آدماییه ک ظاهربینن.اما نمیدونن در بطن این قضایا چ خبرایی هست.امیدوارم واسه تحلیل هرچیزی اول تحقیق و بررسی بشه.

    + پاسخ

  52. ناشناس
    | ۱۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۴
    Thumb up 17 Thumb down 6
    همه ی این ها الکی هیچ کس باور نمی کنه ارمیا زن تحصیل کرده ای است

    + پاسخ

  53. راضیه
    | ۱۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۱
    Thumb up 8 Thumb down 8
    من یکی که باور ندارم ی

    + پاسخ

  54. ارمیا
    | ۱۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۴
    Thumb up 12 Thumb down 4
    من که باور ندارم

    + پاسخ

  55. نیوشا
    | ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۸
    Thumb up 2 Thumb down 11
    والا چی بگم

    + پاسخ

  56. پریسا
    | ۱۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۵
    Thumb up 9 Thumb down 11
    حقش نبود اول شه

    + پاسخ

  57. نگین
    | ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۶
    Thumb up 5 Thumb down 14
    ناراحت نشید ولی من از سایتتون رازی نیستم

    + پاسخ

  58. ناشناس
    | ۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۰
    Thumb up 16 Thumb down 10
    به نظر من شبكه من و تو هدفش معلومه اگه شما هم دقت كنيد حتي ايرانيايي كه تا چند سال پيش تو ايران بودن به خاطر پول الآن دارن كشورشون را به هر طريقي كه ميتونن مسخره ميكنن من كه قيد اين شبكه هاي را زدم واقعا ذهن آدمو منحرف مي كنن

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ اسفند ۱م, ۱۳۹۲ ۹:۳۲ ق.ظ:

    منم موافقم

    + پاسخ

  59. مهلا
    | ۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۲
    Thumb up 6 Thumb down 7
    نه بابا راست میگی.

    + پاسخ

  60. کوار
    | ۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۲
    Thumb up 14 Thumb down 9
    همشون دشمن اعتقادات ماهستن

    + پاسخ

  61. من بی من
    | ۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۵
    Thumb up 3 Thumb down 6
    راستش نمی دونم چی باید بگم.باوجود سیاست دیگه نمی دونم چی درسته و چی غلطه.اما چیزی که مسلمه این جمله ی انجیله:حقیقت آزادی به ارمغان خواهد آورد

    + پاسخ

  62. رویا
    | ۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۳
    Thumb up 14 Thumb down 8
    سلام من اولین باره در اینترنت توموضوعات انتقادی شرکت میکنم چون تاحال این کارهارو نکرده بودم(بلدنبودم)اما الان که تقریبا یاد گرفتم باهاتون موافقم که میگیدارمیاهمش برای منحرف کردن افکار عمومی بودکه حتی دخترهای باحجاب هم جرآت پیدا کنن ودر همچنین برنامه های شرکت کنند

    + پاسخ

  63. عرفان
    | ۱ تیر ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۴
    Thumb up 21 Thumb down 12
    من وتو شبكه خوبي

    + پاسخ

  64. یشیم
    | ۱ تیر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۸
    Thumb up 18 Thumb down 8
    من بااین که از ترکیه هستم این اکادمی را دیدم خیلی از ارمیا خوشم می یاد با بچه موافقم

    + پاسخ

  65. خرم
    | ۱ تیر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۹
    Thumb up 12 Thumb down 9
    من این چیز ها را باور ندارم

    + پاسخ

  66. نرگس
    | ۱ تیر ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۶
    Thumb up 5 Thumb down 9
    بی مزه

    + پاسخ

  67. صباح
    | ۵ تیر ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۳
    Thumb up 11 Thumb down 14
    ارميا جان مسلمان پايبند، هزينه حضور در آكادمي رو صرف بچه هاي بي سرپرست كن از پوشوندن موي ظاهري بهتره . مسلمون خود فروخته!!!!!!

    + پاسخ

    طاهری پاسخ در تاريخ مرداد ۶م, ۱۳۹۳ ۵:۳۴ ق.ظ:

    حجاب بودو نبودش مهم نیست انسان بایدازاده باشه!مهم انسانیت ادمهاست

    + پاسخ

  68. زهرا
    | ۶ تیر ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۹
    Thumb up 18 Thumb down 7
    بنظر من هرکسی یه اعتقادات خاصی داره شاید ارمیا دوست نداره موهاش بیرون باشه واین دلیل بر این نیست که ایشون ادعای مسلمون بودن دارن...البته خب بحث سیاسی وجنگ نرمو هم نباید نادیده گرفت...

    + پاسخ

  69. tahora
    | ۱۰ تیر ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۹
    Thumb up 9 Thumb down 15
    نمیبینین همه آهنگاشونو که دسته جمعی میدن سیاسی خب معلومه ضد اسلامو ایرانه.

    + پاسخ

  70. کتی
    | ۱۲ تیر ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۴
    Thumb up 18 Thumb down 7
    اصلا ماکه این قدر حرف از حجاب می زنیم خودمون حجابمون درسته

    + پاسخ

  71. ستاره
    | ۱۲ تیر ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۳
    Thumb up 15 Thumb down 10
    بابا تابلوئه پشت این ماجرا هزارتا حیله است.میخوان اسلامو خراب کنن.تا کسی بیحجاب نشه هیچوقت برا نامحرم اواز نمیخونه....میخوان ما باحجابارو هم به طرف خودشون بکشن....

    + پاسخ

  72. راضیه
    | ۱۵ تیر ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۶
    Thumb up 14 Thumb down 16
    ارمیا اگه دختر با حجابی است چرا میاد اکادمی دششششششششششش

    + پاسخ

  73. نازی
    | ۱۵ تیر ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۲
    Thumb up 14 Thumb down 2
    ازنطرمن عکس های بیش تروجالب تری درسایت بگذارید

    + پاسخ

  74. رها
    | ۱۸ تیر ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۳
    Thumb up 12 Thumb down 13
    منم از همون اول فکر کردم از قبل برنامه ریزی شده

    + پاسخ

    سامیه پاسخ در تاريخ مرداد ۱۹م, ۱۳۹۲ ۱۱:۱۰ ب.ظ:

    اره بخداخودگوگوش اینوازتوی گروه شیطان پرستان اورده ایران روبدجلوه بده

    + پاسخ

  75. سنا
    | ۲۲ تیر ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۵
    Thumb up 17 Thumb down 4
    قضاوت د درمورد دیگران کار من وشمانیست

    + پاسخ

  76. امیرحسین
    | ۲۲ تیر ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۹
    Thumb up 42 Thumb down 23
    گوگوش خودش چیه که آکادمیش چی باشه.یه مشت بچه سوسول جمع شدن یه جا.با پول باباشون حال میکنن اون سر دنیا.دختراشون که ترشیدن پسراشونم که فکر نکنم پسر باشن گوشواره میزارن.امیرحسین ابرویه هرچی امیرحسین رو بردی.ابرویه ایرانو نبرین.لطفا پیام منو به اجرا بزارین چون هیچ دروغ و توهینی نیست توش همش واقعیته....

    + پاسخ

  77. ناشناس
    | ۲۴ تیر ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۴
    Thumb up 10 Thumb down 12
    کاملا از اول مشخص بود که این خانم باید برنده بشه،گوگوش می خواد پشت شبکه من و تو سابقه هرزگیشو گم کنه ولی هنور همونی ...

    + پاسخ

    فاطمه پاسخ در تاريخ مرداد ۲۰م, ۱۳۹۲ ۵:۰۰ ب.ظ:

    عفت کلام داشته باش

    + پاسخ

    ساجده پاسخ در تاريخ مهر ۲۹م, ۱۳۹۲ ۳:۱۳ ب.ظ:

    موافقم…اگه نقد میکنین توهین نکنین..

    + پاسخ

  78. تبسم
    | ۲۴ تیر ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۹
    Thumb up 5 Thumb down 17
    امید وارم هیچ وقت تو کار موسیقی موفق نباشی

    + پاسخ

    سلینا پاسخ در تاريخ فروردین ۵م, ۱۳۹۳ ۹:۲۱ ب.ظ:

    ان شاء الله موفق باشه البته به کوری چشم حسودا

    + پاسخ

  79. ناشناس
    | ۲۴ تیر ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۱
    Thumb up 13 Thumb down 12
    این اکادمی جای این جور ادم هایی مثل ارمیا نیست چون کسی که به قول خودش باایمان است البته خدا میدونه چه ادمی است حالا اونش مهم نیست منظور من اینه که کسی که میره در اکادمی گوگوش ومیره بالای سن وصدای خودش رودر اختیار مردم میزاره وادا درمیاره اون روسری چیه یا مثلا اگرتومیخوای باحجاب کامل بخونی اشکال نداره پس نرویه پیرهن لختی بخر وزیرش سارافون بپوش اصلا صدا هم نداشت نمیتونست یه ذره نفس بگیره حالا یه شایعه ای هم براش درست شده ادم نمیدونه راست یادروغ من که دوست داشتم امیرحسین برنده بشه

    + پاسخ

  80. بنده خدا
    | ۲۵ تیر ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۰
    Thumb up 10 Thumb down 16
    همه ی اینا سیاست های شبکه من وتو گوگوش و با اون استادای درپیتیشون معلوم بود از همون اولم ارمیا رو برنده می کنن . همش سیاست.......................

    + پاسخ

  81. بنده خدا
    | ۲۵ تیر ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۷
    Thumb up 7 Thumb down 14
    کاملا با شما موافقم دقیقا نظر منم همینه.........

    + پاسخ

    من وتو پاسخ در تاريخ تیر ۳۱م, ۱۳۹۲ ۱۰:۲۷ ق.ظ:

    کو مدرک عزیزم

    + پاسخ

    سیما پاسخ در تاريخ شهریور ۳۱م, ۱۳۹۲ ۸:۴۱ ب.ظ:

    عقلتو به کار بنداز
    چشاتو وا کن
    مدرکو میبینی

    + پاسخ

    ali پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۱م, ۱۳۹۳ ۶:۰۲ ب.ظ:

    اشتباه میکنی؟

  82. امیرحسین
    | ۲۵ تیر ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۹
    Thumb up 38 Thumb down 5
    ما تو چه فکری هستیم اونا تو چه فکری ای خداجون شکرت

    + پاسخ

  83. زهره
    | ۲۶ تیر ۱۳۹۲ - ۲:۲۴
    Thumb up 21 Thumb down 6
    مدرك بيار تا حرفتون باوركنبم

    + پاسخ

  84. حانیه
    | ۲۶ تیر ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۷
    Thumb up 21 Thumb down 5
    برای چی باید حرفاتو باور کنیم به قول بعضی ها مدرک بیار تا حرفاتو باور کنیم

    + پاسخ

  85. ناشناس
    | ۲۸ تیر ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۰
    Thumb up 29 Thumb down 8
    واقعا که............

    + پاسخ

  86. ناشناس
    | ۳۰ تیر ۱۳۹۲ - ۲:۳۵
    Thumb up 9 Thumb down 10
    قطعا با برنامه پیش رفتن و میخوان کاری کنن که به ضمیر نا خودآگاه  جوونامون بره که با حجابم میشه خواننده شد  واقعا مارو چی فقض کردن از همون اولش قضیه بودار بود متاسفم برای کسانی که این بازی های هیجان انگیز رو باور میکنن

    + پاسخ

  87. غزاله شایان
    | ۳۰ تیر ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۶
    Thumb up 11 Thumb down 15
    خوشم نيومد فقط ادعا ميكرد مسلمونه وباحجاب

    + پاسخ

  88. نینا
    | ۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۶
    Thumb up 14 Thumb down 16
    زنى كه روسرى سرش بكنه بياد و خوانندگى بكنه شوهرش مسيحى باشه خودش از ... باشه كلا همه چي درهمه معلو م نيست چه دينى داره  متاسفم براى اونايي كه بهش راى دادن 

    + پاسخ

  89. طراوت
    | ۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۲
    Thumb up 7 Thumb down 6
    واقعاتعصف اور

    + پاسخ

  90. ناشناس
    | ۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۳
    Thumb up 4 Thumb down 3
    عالیه

    + پاسخ

  91. نرجس
    | ۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۵
    Thumb up 12 Thumb down 11
    منم با نظر کسایی موافقم ک میگن حجاب فقط پوشش موها نیست، ارمیا یک بازیچة بود،خب البته یکم صدا هم داشت،زیبا هم ک بود 

    + پاسخ

  92. طراوت
    | ۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۴
    Thumb up 10 Thumb down 11
    متاسفم برای اونایی که بهش رای دادن

    + پاسخ

  93. سعید
    | ۸ مرداد ۱۳۹۲ - ۰:۲۷
    Thumb up 16 Thumb down 7
    بابا دیگه من و تو فکر و خیال دیگری نداریم (همه ی مشگلات زندگیمان تمام شده فقط)مانده در باره ی ارمیا که در ان سوی اب زندگی میکندپشت سرش این همه حرف و حدیث درست کنبم

    + پاسخ

  94. فرانک
    | ۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۷
    Thumb up 8 Thumb down 14
    من خدایی ارمیا رو دوس داشتم اما اگ اینجوری باشه که شماها میگید................*نمیدونم چی بگم.

    + پاسخ

  95. پریناز
    | ۱۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۵
    Thumb up 13 Thumb down 17
    سلام ، به نظر من خانم ارمیا به تمام مسلمانها توهین کردند و کسی نبود که اعتراض کنه و یک عده انسانهای بدون منطق بهش رای دادند

    + پاسخ

  96. زهرا
    | ۱۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱:۰۳
    Thumb up 18 Thumb down 9
    خداوند همه ما را هدایت کنه .

    + پاسخ

  97. محمد
    | ۱۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۶
    Thumb up 18 Thumb down 6
    تعداد عکس های خیلی کم است

    + پاسخ

  98. ناشناس
    | ۱۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۹
    Thumb up 8 Thumb down 7
    داستان جالبی بود

    + پاسخ

  99. امیرحسین
    | ۲۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۴
    Thumb up 14 Thumb down 11
    امیر حسین برنده میشد بهتر بود

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ مرداد ۲۴م, ۱۳۹۲ ۴:۳۶ ب.ظ:

    اینو باش

    + پاسخ

  100. ستاره
    | ۲۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۵
    Thumb up 5 Thumb down 7
    باورم  نمیشه که ارمیا همچین کاری بتونه بکنه

    + پاسخ

  101. لیلی
    | ۲۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۴:۲۸
    Thumb up 13 Thumb down 5
    سلام.من هیچوقت اهل سیاست و این حرفانبودم ،با این وجود زمانی که سری سوم آکادمی گوگوش رودیدم تومراحل اولیه بود که احساس کردم گوگوش و مابقی اصلا ایراداتی که به اجرای ارمیا وارد بود رو بیان نمکنن تازه قربون صدقه اش هم میرن!! مشخص بودکه ارمیا برنده میشه فقط واسه اینکه بگن اونجا آزادی هست!!!!عجب!!!! من یک جوان تحصیلکرده ایرانی اگه گول این دغل بازیاشون روبخورم که بیچارم... حالا خوددانید، قضاوت باخودتون

    + پاسخ

  102. لیلی
    | ۲۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۴:۳۴
    Thumb up 9 Thumb down 6
    اونایی که میگن مدرک بیار مگه عقل ندارن آخه!!! یهودی وقتی میخواد دخترشوهربده بایست هفت جده طرف از کیش وآئین خودشون باشه اونوقت مسلمون اونم ایرانی اونم کسی که اینقدر به حجابش پایبنده نمیدونه نباید باغیرمسلمون ازدواج کنه و آواز بخونه!!!؟

    + پاسخ

  103. الکساندرا/19/ترکیه
    | ۲۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۲
    Thumb up 14 Thumb down 9
    ارمیا خیلی صداش قشنگه

    + پاسخ

  104. ناشناس
    | ۲۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۱
    Thumb up 6 Thumb down 8
    توی سایت پشت پردهی زندگیه ارمیا نوشته بود که پروندهی هویتیش تو سازمان منافقین خلق ثبت شده تازه اسمش اوربینیت مشایخی یه

    + پاسخ

    رضا پاسخ در تاريخ شهریور ۳۰م, ۱۳۹۲ ۱۱:۲۳ ق.ظ:

    اتفاقا

    + پاسخ

  105. شایلین
    | ۲۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۶
    Thumb up 12 Thumb down 8
    اصلا حقش نبود اول شه

    + پاسخ

  106. طاها
    | ۱ شهریور ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۱
    Thumb up 8 Thumb down 9
    خیلی صداش. قشنگ بود. عالی

    + پاسخ

  107. احمد
    | ۸ شهریور ۱۳۹۲ - ۱:۴۳
    Thumb up 9 Thumb down 2
    فقط یه کلام  میگم این شبکه ها نگاه نکنیم  به نظرشما کی دلش براماسوخته که صلواتی برامابرنامه پخش کنه با این همه هزینه بالاکه یک شبکه تلویزیونی داره  خدایش خودتون قضاوت کنین  

    + پاسخ

  108. عرفان
    | ۸ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۶
    Thumb up 5 Thumb down 4
    منم موافقم کیه که بیادوشبکه مجانی واسمون بذاره(تو این دوره زمونه اونم کجا)!!!!!!!!!!!!!!!

    + پاسخ

  109. سایه
    | ۸ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۵
    Thumb up 12 Thumb down 6
    اصلا چه معنی داره که ادم با روسری بره اواز بخونه اخه یه ذره فکر کنید زن+روسری+اواز.......................

    + پاسخ

  110. فاطمه
    | ۱۶ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۱
    Thumb up 12 Thumb down 3
    والله من که نمیدونم چی بگم دیگه نمیشه به حرف کسی اعتماد کرد حتی شما دوست عزیز

    + پاسخ

  111. بیتا
    | ۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱:۱۸
    Thumb up 1 Thumb down 2
    به نظر من کارش جالب نبود ولی هر کسی مسئول اعمال خودشه.

    + پاسخ

  112. سوگل
    | ۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱:۲۱
    Thumb up 5 Thumb down 5
    فقط خدا میدونه ارمیا کی بود و چرا با حجاب آواز خوند.قضاوت نکنیم بهتره.

    + پاسخ

  113. میثم
    | ۷ مهر ۱۳۹۲ - ۲:۰۸
    Thumb up 5 Thumb down 6
    افرین به ارمیا؛گوگوش؛و اکادمی اون؛که فیلم خوبی بازی کردن بدون هیچ عیبی؛شما ایرانی هستید ایرانی که هزاران دشمن داره؛بعد همون دشمنا عاشق چشماتون میشه و براتون اکادمی میزنه؛فکرتون رو باز کنید؛ارمیا اون فرشته ای نیست که شما فکر میکنید؛منافقی بیش نیست

    + پاسخ

    جواد پاسخ در تاريخ آبان ۱۸م, ۱۳۹۲ ۲:۲۱ ب.ظ:

    انقدر منفی فکر نکن بابا

    + پاسخ

  114. آلما
    | ۱۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۶
    Thumb up 2 Thumb down 2
    سوگل جان هدف از خوندن آواز توسط یه خانم باحجاب  مشخصه چیه!فکر کنی میفهمی عزیزم!

    + پاسخ

  115. رومینا
    | ۱۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۴
    Thumb up 4 Thumb down 3
    پس کو ارمیا این ی بچه است ما که خر نیستیم

    + پاسخ

  116. الهام
    | ۱۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۵
    Thumb up 2 Thumb down 4
    من با همتوووون موافقم..

    + پاسخ

  117. طراوت
    | ۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۳
    Thumb up 7 Thumb down 3
    اخه زن+روسری+اواز جور در نمیاد

    + پاسخ

    نسترن پاسخ در تاريخ آبان ۱۵م, ۱۳۹۲ ۸:۰۸ ب.ظ:

    راست میگی حق باتو

    + پاسخ

  118. مریم/
    | ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۲
    Thumb up 5 Thumb down 3
    ارمیا/منافق/باان/حجاب/مسخره/اس/تمام/ملت/ایران/را/به/مسخره/گرفته/بود

    + پاسخ

    مهتاب پاسخ در تاريخ آذر ۷م, ۱۳۹۲ ۲:۱۰ ب.ظ:

    احسنت.کاملا درست میگی

    + پاسخ

  119. تارا
    | ۱۴ آبان ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۷
    Thumb up 3 Thumb down 2
    ای حسودا.....

    + پاسخ

  120. منصوره دانشجوهستم
    | ۱۶ آبان ۱۳۹۲ - ۹:۵۹
    Thumb up 0 Thumb down 1
    س.اصلا هرکی میره اونوره اب بعضیاخیلی بی جنبه میشن .راستی حجاب بنظر شما به چه معناست.وهمینطوراسلام.بعداز معنیه اینهاقضاوت کنید.از نظرمن این اطلاعات درسته.خوبه مسلمونید.

    + پاسخ

  121. ژیتا
    | ۱۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۶
    Thumb up 0 Thumb down 2
    این ارمیا از وقتی که اومد توی اکادمی من دیگه نگای اکادمینکردم

    + پاسخ

  122. یک دوست
    | ۱۴ آذر ۱۳۹۲ - ۲:۰۳
    Thumb up 2 Thumb down 1
    ببینیم واسه سری بعدی ساده لوحان چه تدارکی دیدن؟؟؟

    + پاسخ

  123. زهرا
    | ۱۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۳
    Thumb up 0 Thumb down 1
    باور نمی کردم از شما خیلی خیلی سپاس گذارم

    + پاسخ

  124. شکوه
    | ۱۹ آذر ۱۳۹۲ - ۲:۰۸
    Thumb up 2 Thumb down 2
    من وتو یه شبکه کاملا ضد ایرانی ضد اسلامیست و اینو هر کسی میتونه بفهمه جز کوته فکران یا انهایی که خود را به خواب زدن این شبکه هر کاری میکنه در راستای رسیدن به هدفشه و خیلی از ساده لوحی بعضی مردم ایران سوئ استفاده میکنه.من کلا ماهواره رو از خانه ام حذف کردم.یکبار اخبار من وتو رو گوش دادم تا یک هفته دپرس شدم از بس منفی گویی راجب ایران میکرد.از بهایی جمائت انتظاری جز این نمیباشد.

    + پاسخ

  125. مریم جون
    | ۱۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۳
    Thumb up 0 Thumb down 1
    ارمیا یک ادم فروشه /.

    + پاسخ

  126. ناشناس
    | ۱۰ دی ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۰
    Thumb up 1 Thumb down 0
    مرسی ممنون

    + پاسخ

  127. مهدیه
    | ۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۳
    Thumb up 7 Thumb down 0
    اخه کدوم بچه تو 2 سالگی روسری سرش بوده که نوشتین عکس بی حجاب ارمیاست

    + پاسخ

    ارزو پاسخ در تاريخ اسفند ۱۶م, ۱۳۹۲ ۱۲:۴۶ ق.ظ:

    واقعا

    + پاسخ

  128. زهرا
    | ۱۰ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۲
    Thumb up 4 Thumb down 0
    اقعا مسخره هست شما به دین وایمان بقیه چیکار دارین.آکادمی سرگرمیه خوبی بود صدای ارمیا هم عالی

    + پاسخ

  129. hanter infant
    | ۲۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۴
    Thumb up 1 Thumb down 0
    عیب کسان منگرو احسان خویش دیده فروبربه گریبان خویش محض اطلاع بعضیا همون قرانی که اواز زن رو حرام میدونه غیبت رو هم حرام اعلام کرده

    + پاسخ

  130. گلناز
    | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۵
    Thumb up 3 Thumb down 0
    ارمیا صدای دلنشین و زیبایی داشت ولی زیبایی صورت و حجاب او این زیبایرو صدچندان کرده بود بحق ارمیا اول شد

    + پاسخ

  131. نادر
    | ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۲:۱۶
    Thumb up 0 Thumb down 0
    خیلی عالی بود

    + پاسخ

  132. النا
    | ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۲:۲۰
    Thumb up 1 Thumb down 0
    من که خوشم اومد مهم صدا بود

    + پاسخ

  133. شهناز‏↳‏
    | ۱۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۲
    Thumb up 0 Thumb down 0
    به فندظرمن صدای ارمیازیبابودمن که لذت بردم ‏اماعیسی ‏۸بیدینش ‏
موسی ‏
به ‏
دینش

    + پاسخ

  134. ایسا
    | ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۴
    Thumb up 1 Thumb down 1
    عالی بودددددددددددد

    + پاسخ

  135. یسرا
    | ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۵
    Thumb up 2 Thumb down 0
    توي اين عكس سن هنوز به 9 سال نرسيده پس حجاب واجب نيست

    + پاسخ

  136. ناشناس
    | ۲۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۷
    Thumb up 1 Thumb down 0
    خوبه

    + پاسخ

  137. نفس
    | ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۵
    Thumb up 0 Thumb down 0
    خوشگل بوده

    + پاسخ

  138. پریسیما
    | ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱:۲۴
    Thumb up 0 Thumb down 0
    ممنون از ساتتون عالی بود

    + پاسخ

  139. شیرین
    | ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۰
    Thumb up 0 Thumb down 0
    من تا ازچیزی اطمینان نداشته باشم قضاوت نمیکنم

    + پاسخ

  140. شیرین
    | ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۳
    Thumb up 0 Thumb down 0
    ماکه تصویرشوندیدیم منم تا ازچیزی اطمینان نداشته باشن نظر نمیدم

    + پاسخ

  141. سعید
    | ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۰:۴۳
    Thumb up 0 Thumb down 0
    چی واقعی بودتاارمیناباشه

    + پاسخ

  142. سعید
    | ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۰:۴۷
    Thumb up 0 Thumb down 2
    تمام برنامه اگادمی دروغی بیش نبود

    + پاسخ

  143. نازنین .18 مهر .1392
    | ۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۲
    Thumb up 1 Thumb down 0
    اخه خداییش کی این چرتوپرتا رو باور میکنی واقعا شوخی بامزه ای بود

    + پاسخ

  144. نازنین .18 مهر .1392
    | ۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۶
    Thumb up 1 Thumb down 0
    هر شخصی که برا ی ارمیا حرف دراورده خیلی بیجا کرده

    + پاسخ

  145. نازنین .18 مهر .1392
    | ۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۱
    Thumb up 2 Thumb down 0
    میدونی مشکل ایرونی ها چیه اینه که تا ادم داخل یه مسابقه برنده بشه اولین کاری که میکنن براش حرف درمیارن بابا اینا همه دروغه

    + پاسخ

    سارا پاسخ در تاريخ شهریور ۹م, ۱۳۹۳ ۴:۴۱ ب.ظ:

    ایول موافقم ……………………..لایک

    + پاسخ

  146. رعنا م
    | ۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۱
    Thumb up 0 Thumb down 0
    عالیه

    + پاسخ

  147. maedeh
    | ۱۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۱
    Thumb up 0 Thumb down 0
    جانم چه اشکالی داره

    + پاسخ

  148. بهنام
    | ۲۱ آذر ۱۳۹۳ - ۹:۰۹
    Thumb up 0 Thumb down 0
    عكس بزاريد

    + پاسخ

  149. کیمیا
    | ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۱
    Thumb up 0 Thumb down 0
    اون موقعه بچه بود

    + پاسخ

ثبت نظر »

۱) بويرنيوز، نظراتی که حاوی توهین، هتاکی و افترا باشد را منتشر نخواهد کرد.
۲) از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
۳) لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
۴) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

کلیه حقوق محفوظ است، استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است