تصویر بی حجاب ارمیا،اشرف نشین آکادمی گوگوش!+عکس

با توجه به حساسیت هایی که درخصوص مسئله حجاب دخترک منافق آکادمی گوگوش بوجود آمد این تصویر منتشر شده است.

پایگاه خبری تحلیلی بويرنيوز (BoyerNews.com) :

به گزارش  بویرنیوز به نقل از رویداد ،چندی پیش یکی از کاربران فیس بوک در خصوص ماهیت واقعی اشرف نشین آکادمی گوگوش مطلبی را منتشر کرده بود که جالب توجه است:یکی از چهره هایی که در مسابقات آکادمی گوگوش با حجاب به ظاهر اسلامی حضور پیدا کرده و تبدیل به یکی از چهره های شناخته شده این برنامه گردیده زنی به اسم « ارمیا » است.

… تا اینجای کار مشکل خاصی نیست حضور شخصی که ظاهرا به حجاب اسلامی مقیده در همچین مراسمی تعجب برانگیزه . این شک وقتی بیشتر میشه که صحبت از روابط پشت پرده این شبکه با گروهک منافقین به میون بیاد و شباهت جالب چهره و ظاهر این خواننده با سرکرده گروهک تروریستی مذکور یعنی مریم رجوی ملعون !

اما بررسی هایی که درباره گذشته این زن صورت گرفته نشون داده در واقع این فرد یکی از اعضای سازمان منافقین به اسم «اُرینب مشایخی» است که از طرف سازمان و با هماهنگی با مسئولان شبکه من و تو مامور شده تا وجهه سازمان مجاهدین رو بهبود ببخشه.
بانویی جوان با پوستی سفید و چشمانی روشن باصدایی خوش، که طرفدار دین اسلام است ولی به افراد اجازه می دهد هربرداشتی که می خواهند از دین اسلام داشته باشند.

اورینب مشایخی یا ارمیا در آلمان توسط ۳ خانواده طرفدارن مجاهدین حمایت مالی می شود پس از معرفی وی به شبکه من و تو۱ مقدمات حضور وی برای شرکت در این شوی تلویزیونی انجام می شود. وی پس از گذراندن دوره های آواز و شناخت دستگاه های موسیقی وارد آکادمی موسیقی گوگوش شد. همسر ارمیا ( که در واقع همسر دومش محسوب میشه ) با نام میشائیل هانس از مسیحیان جذب شده توسط این سازمان است که همکاری با این سازمان را پذیرفته است.

لازم به ذکر است این شخص به گونه ای انتخاب شده است که از هر نظر در فضای مجازی بدون سابقه قبلی است. شخصی که حتی یک ایمیل و پروفایل در هیچ سایتی ندارد. این درحالی است که بقیه هنرجویان حاضر در آکادمی ، حضور فعالی در اینترنت دارند.

مهمترین مسئله ای که در خصوص وی مطرح است بحث حجاب ارمیااست که در این راستا برخی عناصر سودجو تصویری از کودکی وی را منتشر کردند و آن را در قالب تصویر بی حجاب وی نمود دادند.

عکس منتشر شده در زیر آمده است:

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
info@boyernews.com

نظرات بينندگان / ۲۴۱ نظر

  1. فریما
    | ۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۸
    هیچ کی این چرت و پرتا رو باور نمیکنه 
     

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ خرداد ۲۴م, ۱۳۹۲ ۶:۲۷ ب.ظ:

    مدرک معتبر بیار و حرفتو ثابت کن.در غیر اینصورت حرفت بیهودست

     

    + پاسخ

    سولماز پاسخ در تاريخ خرداد ۳۰م, ۱۳۹۲ ۹:۱۷ ب.ظ:

    از کجا میدونى دوروغ من یکى باور کردم تو نوشتى کسى باور نمیکنه

     

    + پاسخ

    ارمیا پاسخ در تاريخ مرداد ۱م, ۱۳۹۲ ۵:۳۳ ب.ظ:

    واقعا فوتوشاپ نیست

     

    + پاسخ

    فرزاد پاسخ در تاريخ مرداد ۲۰م, ۱۳۹۲ ۱:۰۸ ق.ظ:

    تا تو باور نکنی کی باور می کنه

     

    + پاسخ

    سلنا پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۱م, ۱۳۹۳ ۱۰:۴۸ ب.ظ:

    همینو بگو

     

    + پاسخ

    سحر پاسخ در تاريخ آبان ۱۰م, ۱۳۹۲ ۵:۵۰ ب.ظ:

    جقدز شما احمقید یه عکس از بجه گیش کذاشتن هزار تا وصله بهش جسبوندن اخه کی توی بجه گی با حجاب بوده ؟

     

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ آذر ۱۸م, ۱۳۹۲ ۱۲:۵۹ ق.ظ:

    دقیفا

     

    + پاسخ

  2. فریما
    | ۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۹
    هیچ کی این چرت و پرتا رو باور نمیکنه  واقعا براتون متاسفم 
     

    + پاسخ

    الی پاسخ در تاريخ خرداد ۳۰م, ۱۳۹۲ ۸:۳۰ ب.ظ:

    تو باور نکن

     

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ مرداد ۱۷م, ۱۳۹۳ ۷:۱۷ ب.ظ:

    نه بابا 

     

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ مهر ۹م, ۱۳۹۲ ۹:۲۳ ب.ظ:

    منم باهات موافقم هستی جان

     

    + پاسخ

  3. زیبا
    | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰:۴۹
    هر کس با الفبای دین اشنا باشه به نیرنگ اینا پی میبره جمع اضداده با حجاب یودن بعنی ستر و پوششی از نامحرم داشتن نه اینکه با روسری اواز خواندن!!! و برنده شدن!!! ایرانی مسلمان عاقله حتی اگر امروز جوانی جذب این مسائل بشه کم کم میقهمه اینا اگر دلسوز بودن حسن نیتشونو نشون داده بودن هدف جنگ نرمه و متاسفانه نادانیها دامن میزنه
     

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ تیر ۳۱م, ۱۳۹۲ ۱۰:۲۳ ق.ظ:

    واقعا

     

    + پاسخ

    ارش پاسخ در تاريخ مرداد ۲۲م, ۱۳۹۲ ۸:۴۰ ق.ظ:

    مردم ما متاسفانه ظاهر قضیه رو میبینن

     

    + پاسخ

  4. من
    | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۹:۰۸
    من همون موقع که دیدمش فهمیدم کاسه ای پشت نیم کاسه است تحلیلم هم این بود که من وتو میخواد با این کارش در بین ایرانیهایی که به اصول اسلامی مثل حجاب پایبندند طرفدار پیدا کنه. نگو که حدسم درست بوده. بالاخره هرچی باشه اونا دشمند و از هر وسیله ای هم استفاده می کنند در جهت اهدافشون
     

    + پاسخ

    خودم پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۱۱م, ۱۳۹۲ ۸:۴۳ ق.ظ:

    بابا زرنگ !!!!

     

    + پاسخ

    بی بی یون پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۱۸م, ۱۳۹۲ ۱۱:۰۳ ق.ظ:

    اگر اونادشمن هستن تو چرا نشستی پای وسیله دشمن وبه اون نگاه میکنی

     

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ خرداد ۲۱م, ۱۳۹۲ ۱۱:۲۱ ق.ظ:

    بابا زرنگی 

     

    + پاسخ

    بردیا پاسخ در تاريخ مهر ۹م, ۱۳۹۲ ۹:۲۵ ب.ظ:

    قربون آدم چیز فهم

     

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۵م, ۱۳۹۲ ۱۰:۴۱ ق.ظ:

    داغتو نبینه ننه ت…زرنگ

     

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ شهریور ۱۳م, ۱۳۹۳ ۱۲:۴۰ ق.ظ:

    کاسه زیر نیم کاسه است نه پشتش گلم

     

    + پاسخ

  5. امید
    | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۵
    ارمیا هم بازیچه ای مثل بقیه.اهداف این کار هرچی هست و بود منو شما بی خبریم,ارمیا یه احمق بازیچه هست.
     

    + پاسخ

    کیمیا پاسخ در تاريخ فروردین ۱۹م, ۱۳۹۳ ۶:۳۲ ب.ظ:

    دقیقا

     

    + پاسخ

  6. فرگل
    | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۰
    درسته منم اینارو قبول دارم چون همه میدونن خوانندگی برای زن مسلمون امکانپذیر نیست وحتما این خانم غیر از هدف های سیاسی که داره قصد تخریب اسلام رو داره
     

    + پاسخ

    سودنا پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۱۷م, ۱۳۹۲ ۳:۲۷ ب.ظ:

    شما از کجا میدونید هیشکی این حرف های چرت رو بور نمیکنه .اگه راست میگی دلیل بیار ببینم

     

    + پاسخ

    علی پاسخ در تاريخ آبان ۵م, ۱۳۹۲ ۱۲:۱۰ ق.ظ:

    من برای شما دلیل میارم:
    تو مصاحبه با ارمیا مجری ازش پرسید که تو قران منعی برای خوانندگی زن امده گفت نه هیچ ایه ای در این مورد نداریم.
    خوب این گفته همون چیزیه که چند ساله وهابی ها می خوان تو ایران راش بندازن. الحمدلله موفق نشدن . که حالا بقیه بحث های اعتقادیش بماند کهه ارمیا اسلا مسلمون نبودهو…

     

    + پاسخ

    نازنین پاسخ در تاريخ خرداد ۱۹م, ۱۳۹۲ ۸:۴۱ ب.ظ:

    درست گفتی اینا دوروان

     

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ تیر ۳۰م, ۱۳۹۲ ۳:۲۹ ب.ظ:

    من که باور نمی کنم 

     

    + پاسخ

  7. آوا
    | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۵
    از نظر من هر شخصی در هر قشر و ظاهری می تونه در صحنه های اجتماعی گوناگون شرکت کرده و اعلام وجود کند و ظاهر تنها قشری سطحی بر روی بدن یک انسان است انچه نیکوست و در دین به آن بسیار تاکید شده است درونی معنوی است اینقدر به دنبال حفظ ظاهر نباشید گاهی نیز به درون خدتون رجوع کنید.
     

    + پاسخ

    ساجده پاسخ در تاريخ مهر ۲۹م, ۱۳۹۲ ۳:۰۳ ب.ظ:

    ببخشید ولی چرا توجیح میکنید؟؟؟یکی میگه از درون خیلی خدا رو دوست دارم و قبولش دارم ولی نماز نمیخونم روزه نمیگیریم چون بیهوده است!!!
    خب این چه باطنیه که تو ظاهر نمایان نمیشه؟؟؟ ما همیشه میگیم اعمال انسان به قلبش بر میگرده…اینطور نیست؟؟
    ایشون نمیتونست جور دیگه تو اجتماع باشه؟؟ حضورش بیشتر تخریب اسلام و حجاب بوده به نظر من…حالا چه طرافدار گروه مجاهدین باشه چه نه…

     

    + پاسخ

  8. ماریا
    | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۶
    در این که شرکت ارمیا در اکادمی سیاسیه شک نکنید دوستان.....!
     

    + پاسخ

    مریم پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۹م, ۱۳۹۲ ۱:۲۸ ب.ظ:

    چقدر بدبینی عزیزم

     

    + پاسخ

    ماریا پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۱۲م, ۱۳۹۲ ۱:۴۳ ب.ظ:

    واقع بین باش دوست عزیز………..

     

    + پاسخ

    نازنین پاسخ در تاريخ خرداد ۱۹م, ۱۳۹۲ ۸:۵۶ ب.ظ:

    بدبین نیست حقیقت رو میگه توام حالت که خوشه

     

    + پاسخ

    رها پاسخ در تاريخ مهر ۲۶م, ۱۳۹۲ ۶:۴۸ ب.ظ:

    لطفا بامدرک حرف بزنید

     

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۵م, ۱۳۹۲ ۱۰:۴۲ ق.ظ:

    خوب شد که فهمیدی بافهم

     

    + پاسخ

    کیمیا پاسخ در تاريخ فروردین ۱۹م, ۱۳۹۳ ۶:۳۴ ب.ظ:

    کاملا درست گفتی ماریا

     

    + پاسخ

  9. رضایاوری
    | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۱
    دختر خوبی بود و معلوم بود هد دین و ایمان داره و این حرف ها چرت
     

    + پاسخ

    ماریا پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۸م, ۱۳۹۲ ۳:۰۲ ب.ظ:

    شما از کجا تشخیص دادی(دختر)خوبیه دوستم؟؟

     

    + پاسخ

    رضا پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۱۱م, ۱۳۹۲ ۹:۵۴ ق.ظ:

    آخه میدونی چیه نه روسری داشت موقع اجرای رسمی موهاش پیدا نبود اما در تمیرین ها روسری تا نصف سرش بوده این آخر حجاب ظاهریه

     

    + پاسخ

    ایدین پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۵م, ۱۳۹۲ ۶:۰۹ ب.ظ:

    حجابش هر چی بود از دخترهای تهران خیلی بهتر بود

     

    مریم پاسخ در تاريخ آبان ۵م, ۱۳۹۲ ۱۱:۴۵ ق.ظ:

    بس نیست ارمیا اون سر دنیا یه نصف روسری رو حفظ کرده ولی ما چی یه سر به خیابون پاسداران بزنین ……………در ضمن ماچه کار به دین و ایمان دیگران داریم ارمیا هر چی می خواد باشه بذار باشه به ما چه من که از صداش خوشم میاد این حرفایی هم که میزنن بدون مدرکه مدرک بیارن قبول

     
  10. یه نفر
    | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۳
    واقعا عکس 2سالگیش رو گذاشتید و میگید بی حجاب؟!!!!!!!!!!!!خیلی خنده داره!!!!!!1
     

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۱۲م, ۱۳۹۲ ۵:۵۶ ب.ظ:

    واقعا………………..

     

    + پاسخ

  11. علی
    | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۷
    درست نباید صدای یک زن مسلمان را یک مرد بشنود .ارمیا هم مردم به خاطر حجابش به او رای دادند وحق مجید بود اول بشه
     

    + پاسخ

    دایی جان ناپلئون پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۱۱م, ۱۳۹۲ ۸:۴۴ ق.ظ:

    پس تو چرا نشستی گوش دادی ؟ نکنه تو مسلمون نیستی ؟ !!!

     

    + پاسخ

    ساجده پاسخ در تاريخ مهر ۲۹م, ۱۳۹۲ ۳:۰۷ ب.ظ:

    یعنی چی؟؟چه ربطی داره؟؟؟؟
    حرفاتون دقیقا مثل دخترای بی حجابیه که میرن تو خیابون بعد میگن خب پسرا نگاه نکنن!!!!خواهشا منطقی باشین…فرضا ادمای مقید گوش نکنن..خب؟؟بعد شما فکر نمیکنی اون بچه ۱۳-۱۴ ساله
    ای که تازه اول پایه ریزی اعتقاداتشه ، با دیدن حجاب این خانم و دونستن مسئله حرام بودن اواز خونی زن برای مرد، با خودش بگه این چه جورشه و از تناقضی که دارن تو اسلام رواج میدن بدش بیاد؟؟؟

     

    + پاسخ

    سارا پاسخ در تاريخ تیر ۱۳م, ۱۳۹۲ ۶:۰۵ ب.ظ:

    توکه لالایی میگی چراخوابت نمیبره خب توچرا نگاه کردی مرگ خوبه واسه همسایی بغلی

     

    + پاسخ

    سیما پاسخ در تاريخ شهریور ۳۱م, ۱۳۹۲ ۸:۱۱ ب.ظ:

    تو چقدر ساده ای برادر!!!

    اینا به رای مردم نگاه نمیکنن .این خانوم ارمیا از پیش تعیین شده بود.مثل بقیه!

     

    + پاسخ

  12. lمریم
    | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰:۰۳
    لباسای تنگ که میپوشید همه برجستگیهای بدنش پیدا بود با ارایش غلیظ و گوشواره و.... با هزار تا عشوه و خوانندگیش اونوقت موهاشو کرده تو بقچه که بگه من باحجابم؟
     

    + پاسخ

    سمانه پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۱۱م, ۱۳۹۲ ۱۲:۵۹ ب.ظ:

    معلومه تویکی خیلی حالیته دمت گرم.مخلصیم

     

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۱۱م, ۱۳۹۲ ۴:۰۲ ب.ظ:

    ایول منم باهات موافقم آخه اگه واقعا مسلمونی سرش میشد میدونست که شنیده شدن آواز زن حرومه بابا تو قرآن اومده

     

    + پاسخ

    نازی پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۱۱م, ۱۳۹۲ ۴:۰۳ ب.ظ:

    ایول منم باهات موافقم آخه اگه واقعا مسلمونی سرش میشد میدونست که شنیده شدن آواز زن حرومه بابا تو قرآن اومده

     

    + پاسخ

    عفت پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۸م, ۱۳۹۲ ۱۲:۳۶ ق.ظ:

    خدا را فراموش کردن تتیجه اش بهتر از این نمیشه.کار سیاسیه.

     

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۱۴م, ۱۳۹۲ ۶:۵۹ ب.ظ:

    منم باهات موافقم حجاب که فقط پوشیدن مو نیست. اما متاسفانه خیلی ها حجابو در همین قالب میبینن.

     

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۱۴م, ۱۳۹۲ ۷:۰۲ ب.ظ:

    ایول بابا دمت گرم ولی متاسفانه بعضی ها حجابو در همین قالب میبینن.

     

    + پاسخ

    اکرم پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۱۶م, ۱۳۹۲ ۷:۵۳ ق.ظ:

    منم هر جا اسمی از این خانم میشنیدم میگفتم: اینکه تمام وجناتش از زیر لباس قابل تشخیصه آرایشم داره گردنشم که پوشیده نیست. اینکه حجاب نیست.واقعا برا این زن عقده ای متاسفم.

     

    + پاسخ

    مـــــــــــــــن پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۱۹م, ۱۳۹۲ ۱۲:۲۱ ب.ظ:

    ایول موافقم

     

    + پاسخ

    میثم پاسخ در تاريخ تیر ۲۵م, ۱۳۹۲ ۱۰:۵۹ ق.ظ:

    اولش که خبرو خوندم گفتم چرت ولی با حرفی که زدی فهمیدم همش ظاهر سازی بوده

     

    + پاسخ

    الی پاسخ در تاريخ تیر ۲۵م, ۱۳۹۲ ۲:۳۷ ب.ظ:

    خدایی راست میگه ها من یکی حرتو قبول دارم

     

    + پاسخ

    ساجده پاسخ در تاريخ مهر ۲۹م, ۱۳۹۲ ۳:۱۰ ب.ظ:

    واقعا….این حجاب ظاهری چه فایده ای داره اخه؟؟

     

    + پاسخ

  13. روشن
    | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۷:۲۲
    حجاب خوب وبد من وتو را خدا تشخیص میدهد نه شما
     

    + پاسخ

    pari پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۱۰م, ۱۳۹۲ ۹:۳۷ ب.ظ:

    واقعا!!!!!!!!!!!!!!!!:-/

     

    + پاسخ

    سیما پاسخ در تاريخ شهریور ۳۱م, ۱۳۹۲ ۸:۲۰ ب.ظ:

    چه ربطی داره داداشه من؟؟؟؟
    بحث الان سر حجاب مسخره این خانومه ارمیا نیس!
    بحث سره از پیش تعیین شدگی ایشونه که همه میدونن ولی نمیخوان قبول کنن!
    معلومه که طرف واسه تبلیغ جنسش میاد اونو با ظاهر عام پسند جلوه میکنه!!!نمیاد بگه این زنه مثلا منافقه!!اونوقت مردم خوششون نمیاد.
    تو بغال باشی میگی ماست من ترشه؟؟؟؟
    مسلما نه!
    این یارو هدفش جذب مردم ساده دله.دیده با این راه میتونه بهتر جذب کنه.که البته موفق هم شده!
    یه خورده فکر کنین.به جایی برنمیخوره

     

    + پاسخ

  14. مونا
    | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۵
    هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاباور کردیم
     

    + پاسخ

    نازنین پاسخ در تاريخ خرداد ۱۹م, ۱۳۹۲ ۹:۵۵ ب.ظ:

    شایدم راست باشه از کجا معلوم

     

    + پاسخ

  15. مجید از بن
    | ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰:۴۳
    فقط بگم که مردم ایران زرنگ تراز این حرفا هستن
     

    + پاسخ

    سیما پاسخ در تاريخ شهریور ۳۱م, ۱۳۹۲ ۸:۲۲ ب.ظ:

    دقیقا.همه میدونن!!!!

     

    + پاسخ

  16. shiva farsi
    | ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۹:۳۴
    صدای ارمیا خیلی خوب بود؛ولی مگه در اسلام واجب نیست که مرد نامحرم نباید صدای زن بشنوه؛ارمیا خوشکل بود و اکثرا پسرا بهش رای دادن...............
     

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۱۰م, ۱۳۹۲ ۱۱:۲۵ ق.ظ:

    خوشگل ندیدی عزیزم

     

    + پاسخ

    الناز پاسخ در تاريخ مهر ۱۰م, ۱۳۹۲ ۲:۵۲ ب.ظ:

    منم موافقم

     

    + پاسخ

  17. گلی جون
    | ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۸
    حجاب یعنی پوشش کل بدن نه فقط پوشش مو منم مطمئنم که سیاستی حساب شده پشت پردس ومیخوان چهره اسلام خراب کنن تااسلام به آرومی ازبین بره وافرادمقیدهم بی قیدوبندبشن
     

    + پاسخ

  18. ارمین
    | ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۸
    عالی نظر سارا
     

    + پاسخ

    طناز پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۵م, ۱۳۹۲ ۶:۱۵ ب.ظ:

    اینا سیاست امریکاست ما گوشامون مخملی نیست

     

    + پاسخ

    سارا پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۶م, ۱۳۹۲ ۱:۱۱ ب.ظ:

    چه ربطی به سوال داشت شما هم تا یه چیز میشه پای امریکا رو وسط میکشید امریکا گفته زنیکه بیاد خوانندگی یعنی امرییکا اینقدر بیکاره ببینه ایرانیها میخوان چه کار کنن چکار نکنن بابا واقعا یکم فکر کنید بعد حرف بزنید

     

    + پاسخ

    سیما پاسخ در تاريخ شهریور ۳۱م, ۱۳۹۲ ۸:۲۴ ب.ظ:

    دوست عزیز.دقیقا آمریکا اصلا کارش همینه.شما منتها نمیدونم داری چیکار میکنی که نمیتونی اطرافتو ببینی!
    عدف دقیق آمریکا اول اسلام و بعد مرکز تشیع یعنی ایرانه.یه خورده فکر کن میفهمی.کجا الان بیشترین جنگ و کشت و کشتار هست؟؟؟؟اطراف ایران.همسایه های ایران.چرا؟؟؟
    یه خورده فکر کن.به مغزت فشار بیار و به غیر از رقاصی و قرتی بازی به اطرافت توجه کن.ببین دنیا چه خبره!!!!
    بعد بیا اظهار نظر کن عزیزم.
    آفرین:|

     
  19. گلابی
    | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۴
    وا چه کارا؟مگه ما ایرانی ها اینقدر گلابی هستیم مثل شما(من وتویی ها)که روسری سریه نفردیدیم باورمون شه مسلمونه!شایدکچله&حجاب میزاره(-:
     

    + پاسخ

  20. نیلوفر
    | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۲
    موافقم با چندتاتون..جنگ نرمه وگرنه عمرااا اول میشد..
     

    + پاسخ

  21. مهدی
    | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۲:۵۷
    عالی بود.
     

    + پاسخ

  22. نرگس
    | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۰
    ارمیا اگه مسلمان با قی و بند بود باید اسمش زهرا می بود
     

    + پاسخ

    ساغر پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۱۹م, ۱۳۹۲ ۳:۴۷ ب.ظ:

    ای ول خوب گفتی!!!!!!!۱

     

    + پاسخ

    الی پاسخ در تاريخ تیر ۲۵م, ۱۳۹۲ ۲:۳۹ ب.ظ:

    قبولت دارم

     

    + پاسخ

    او پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۵م, ۱۳۹۲ ۶:۱۴ ب.ظ:

    تو ایران خودمون چند اسم اینطوری داریم نشمار که خوابت میبره

     

    + پاسخ

    ایرانی پاسخ در تاريخ تیر ۱۱م, ۱۳۹۲ ۹:۱۴ ب.ظ:

    اخه چه ربطیییییییییییییییی داشت ؟

     

    + پاسخ

    فاطمه پاسخ در تاريخ مرداد ۲۰م, ۱۳۹۲ ۴:۵۱ ب.ظ:

    نه نرگس واقعا چه ربطی داشت الان مثلا یکی اسمش تینا باشه یا توسکا یا نیوشا یا . . . یعنی مسلمون نیستش ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وااااااااااااااا

     

    + پاسخ

  23. باران
    | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۴
    اصلا حق این نبود اول بشه
     

    + پاسخ

  24. سامان
    | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۰
    مگه شبکه های داخلی خودمون چه چیز مثبتی واسه ی اموزش دارن که حالا گیر دادیم به من و تو ؟؟
     

    + پاسخ

    میلاد پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۸م, ۱۳۹۲ ۴:۴۱ ب.ظ:

    هر چی دارن از شبکه های مستهجن اونا بهتره

     

    + پاسخ

    فاطمه پاسخ در تاريخ مرداد ۲۰م, ۱۳۹۲ ۴:۵۳ ب.ظ:

    شبکه ها ایرانی . هه هه هه . مسخره است اسم اونا شبکه نیستش که والا . تولد یا عید میشه نوحه و مداحی و فیلم های مسخره شهادت که میشه نوحه و مداحی فیلم های مسخره

     

    + پاسخ

    یه نفر پاسخ در تاريخ شهریور ۱۳م, ۱۳۹۳ ۱۲:۴۴ ق.ظ:

    اگه همین چیزایی که الان شده فیلم و به نظر تو مسخره است نبود الان تو حدودا هفت هشت تا بچه از یه سرباز عراق داشتی گلم……………

     
  25. ساحل
    | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۲
    براتون متاسفم
     

    + پاسخ

  26. باران
    | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۹
    چرا انقدر بزرگش میکنید چیزای مهم تری وجود داره !!!!!!!!!کم دنباله چیزای بیخود باشید شاید اینجوری اون راحت بوده واااااااااااااااااااااااااااااااای از دسته این حرفای مردم یکی نیست بگه خودتون خیلی خوبید...!!!!!!!!
     

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ تیر ۱۵م, ۱۳۹۲ ۶:۰۷ ب.ظ:

    براتون متاسفم

     

    + پاسخ

    ارباب پاسخ در تاريخ مرداد ۲۰م, ۱۳۹۲ ۳:۳۸ ق.ظ:

    آره ….  آخر آدم خوباییم

     

    + پاسخ

  27. صبا
    | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۵
    ما که باور نکردیم چون خیلی مسخره است.
     

    + پاسخ

  28. سارینا
    | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۵
    واقعا برای ارمیا متاسفم اون اگه دین داشت نمی یومد اهنگ بخونه
     

    + پاسخ

  29. من
    | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۴
    نظرتون عالیه
     

    + پاسخ

  30. سارا
    | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۳
    چرا نظرهایی که دوس ندارید و حذف میکنید  حتی اگه یه نظر باشه بدون هیچ مشکلی    عزیزان به گوش ارمیای عزیز برسونید حجاب گذاشتن با دلفریبی منافات داره  یعنی چیز به این سادگی رو نمیدونه؟
     

    + پاسخ

  31. رهگذر
    | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۵
    این حرفا مهم نیست. مهم اینه که من و تو بفهمیم این شبکه و برنامه برای چی برای ما پخش میشه. و اونی که دست اندر کار این شبکه ست چی می خواد به ما یاد بده...
     

    + پاسخ

  32. محمد
    | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۴
    ماکه اخرشم نفهمیدیم چه خبره هرکی فهمیدبه ماهم بگه ولی من فک میکنم ایناهمش دروغ هستش یعنی شبکه من وتو1تواین کاردست داشته
     

    + پاسخ

  33. محمد
    | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۵
    من وتوشبکه بیخودیه اینوبدونید
     

    + پاسخ

  34. صحرا
    | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۳:۲۲
    عيبجويي تا كي ؟؟
     

    + پاسخ

    سیما پاسخ در تاريخ شهریور ۳۱م, ۱۳۹۲ ۸:۲۹ ب.ظ:

    تا وقتی مردم ساده لوح ایران بفهمن همه آدمای دنیا به نفع اونا کار نمیکنن!!!
    تا زمانی که بفهمن آمریکا و اسراییل فقط هدفشون نابودی اسلام و شیعه و ایرانه.
    تا وقتی شما بفهمی چرراااااااااااا مردم ایران انقلاب کردن!هرموقع این چرا هه رو فهمیدین اونوقت بیاین بگین کی مسلمونه کی نیست!

     

    + پاسخ

  35. ناشناس
    | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۵
    صداهای بهترم بود .در حد اولی نبود.اما اول شدچرااااااااااااااااااااا
     

    + پاسخ

  36. یاسمین
    | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۰
    واقعاکه این عکس برای بچکی او است نکنه باید تو بچگی روسری بپوشه در ضمن این عکس را خود ارمیا تو فیس بوکش  گذاشته بود بعدش میگید منتشر شده هه هه  
     

    + پاسخ

  37. ناشناس
    | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۷
    من باور نمی کنم
     

    + پاسخ

  38. ناشناس
    | ۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۳:۵۳
    بابا همتون چه منتقد جه غیر منتقد   میانه رو نیستید  یه کم طرز فکرتونو تغییر بدید ما ایرانی ها با یک طرز  فکرقالب شده قبلی به حل مسائلمون میپردازیم و کافیه یک منبع  خبری چیزی بگه سریع واکنش احساسی افراطگونه داریم 
     

    + پاسخ

  39. سارا
    | ۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۶
    از ارمیا متنفررررررررررررررررررررررم
     

    + پاسخ

    ایوب پاسخ در تاريخ مرداد ۶م, ۱۳۹۳ ۵:۰۵ ق.ظ:

    منهم باارمیا موافقم ساراشماهم اگه باحجابی چادرتو سففففت بگیربادنبره

     

    + پاسخ

  40. بچه های فا میل
    | ۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۹
    چه قدر بامزه با بچه ها کلی خندیدیم
     

    + پاسخ

  41. لاله
    | ۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۷
    با بچه های فامیل موا فقم
     

    + پاسخ

    م.ن پاسخ در تاريخ خرداد ۱۴م, ۱۳۹۲ ۱۲:۴۴ ق.ظ:

    شبکه من وتو موذی ترین شبکه ضد ایرانیو ضد اسلامی بخدا

     

    + پاسخ

    سحر پاسخ در تاريخ مهر ۲۰م, ۱۳۹۲ ۲:۲۳ ب.ظ:

    اگه موزى ترین شبکه هست چرا نگاه میکنید ! مگه کسى با زور واجبار خواسته که ببینید ؟ خب نگاه نکنید

     

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ آذر ۲۲م, ۱۳۹۳ ۳:۳۱ ق.ظ:

    ﭼﯽ  !ﺑﮕﻢ !

     

    + پاسخ

  42. مجتبی
    | ۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۲:۰۰
    کی گفته ارمیا با حجابه خودش گفت وقتی می خونم معمولا کلاه سرم می کنم چون شیکتر هستش در ضمن تو پشت صحنه شال سرش بود.....
     

    + پاسخ

  43. سارا
    | ۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۳
    بابا شما راست میگین
     

    + پاسخ

  44. سارینا
    | ۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۰:۴۹
    خب الان مطلبو دیدم چیزه جالبیه!بعضیا راست میگن حجاب فقط به پوشوندن مو نیست...
     

    + پاسخ

  45. مبارکه
    | ۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۶
    من شبکه شونو نگاه می کنم چون برام حکم دیدنیها رو داره اما از همه شون متنفرم
     

    + پاسخ

  46. شعله
    | ۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۵
    جمع کنین این برنامه مزخرفتونو
     

    + پاسخ

  47. علی
    | ۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۸
    برنامه کاااااااااااااااااااااااااااااااااااااملا بی خودی
     

    + پاسخ

  48. ناشناس
    | ۱۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۴
    موافقم.............................
     

    + پاسخ

  49. ستاره
    | ۱۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۴
    من باور نمیکنم اگر راست میگید ثابت کنید
     

    + پاسخ

  50. رزن
    | ۱۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۲
    انگليس به اينها پول نميده كه بيان از مردم و حكومت ايران نعريف كنند و عوامل هم بدون هبج قيد و شرطي در اختيار سياست هاي,انگليس و مخالغبن نظام هستتد.
     

    + پاسخ

    لیلا پاسخ در تاريخ خرداد ۱۵م, ۱۳۹۲ ۹:۲۹ ب.ظ:

    موافقم

     

    + پاسخ

  51. هدی
    | ۱۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۷
    سلام. کسی که مسلمون باشه نمیاد با یک مسیحی ازدواج کنه.از اول معلوم بودکه اینا قصدشون نفوذ به مغز آدماییه ک ظاهربینن.اما نمیدونن در بطن این قضایا چ خبرایی هست.امیدوارم واسه تحلیل هرچیزی اول تحقیق و بررسی بشه.
     

    + پاسخ

  52. ناشناس
    | ۱۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۴
    همه ی این ها الکی هیچ کس باور نمی کنه ارمیا زن تحصیل کرده ای است
     

    + پاسخ

  53. راضیه
    | ۱۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۱
    من یکی که باور ندارم ی
     

    + پاسخ

  54. ارمیا
    | ۱۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۴
    من که باور ندارم
     

    + پاسخ

  55. نیوشا
    | ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۸
    والا چی بگم
     

    + پاسخ

  56. پریسا
    | ۱۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۵
    حقش نبود اول شه
     

    + پاسخ

  57. نگین
    | ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۶
    ناراحت نشید ولی من از سایتتون رازی نیستم
     

    + پاسخ

  58. ناشناس
    | ۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۰
    به نظر من شبكه من و تو هدفش معلومه اگه شما هم دقت كنيد حتي ايرانيايي كه تا چند سال پيش تو ايران بودن به خاطر پول الآن دارن كشورشون را به هر طريقي كه ميتونن مسخره ميكنن من كه قيد اين شبكه هاي را زدم واقعا ذهن آدمو منحرف مي كنن
     

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ اسفند ۱م, ۱۳۹۲ ۹:۳۲ ق.ظ:

    منم موافقم

     

    + پاسخ

  59. مهلا
    | ۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۲
    نه بابا راست میگی.
     

    + پاسخ

  60. کوار
    | ۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۲
    همشون دشمن اعتقادات ماهستن
     

    + پاسخ

  61. من بی من
    | ۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۵
    راستش نمی دونم چی باید بگم.باوجود سیاست دیگه نمی دونم چی درسته و چی غلطه.اما چیزی که مسلمه این جمله ی انجیله:حقیقت آزادی به ارمغان خواهد آورد
     

    + پاسخ

  62. رویا
    | ۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۳
    سلام من اولین باره در اینترنت توموضوعات انتقادی شرکت میکنم چون تاحال این کارهارو نکرده بودم(بلدنبودم)اما الان که تقریبا یاد گرفتم باهاتون موافقم که میگیدارمیاهمش برای منحرف کردن افکار عمومی بودکه حتی دخترهای باحجاب هم جرآت پیدا کنن ودر همچنین برنامه های شرکت کنند
     

    + پاسخ

  63. عرفان
    | ۱ تیر ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۴
    من وتو شبكه خوبي
     

    + پاسخ

  64. یشیم
    | ۱ تیر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۸
    من بااین که از ترکیه هستم این اکادمی را دیدم خیلی از ارمیا خوشم می یاد با بچه موافقم
     

    + پاسخ

  65. خرم
    | ۱ تیر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۹
    من این چیز ها را باور ندارم
     

    + پاسخ

  66. نرگس
    | ۱ تیر ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۶
    بی مزه
     

    + پاسخ

  67. صباح
    | ۵ تیر ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۳
    ارميا جان مسلمان پايبند، هزينه حضور در آكادمي رو صرف بچه هاي بي سرپرست كن از پوشوندن موي ظاهري بهتره . مسلمون خود فروخته!!!!!!
     

    + پاسخ

    طاهری پاسخ در تاريخ مرداد ۶م, ۱۳۹۳ ۵:۳۴ ق.ظ:

    حجاب بودو نبودش مهم نیست انسان بایدازاده باشه!مهم انسانیت ادمهاست

     

    + پاسخ

  68. زهرا
    | ۶ تیر ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۹
    بنظر من هرکسی یه اعتقادات خاصی داره شاید ارمیا دوست نداره موهاش بیرون باشه واین دلیل بر این نیست که ایشون ادعای مسلمون بودن دارن...البته خب بحث سیاسی وجنگ نرمو هم نباید نادیده گرفت...
     

    + پاسخ

  69. tahora
    | ۱۰ تیر ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۹
    نمیبینین همه آهنگاشونو که دسته جمعی میدن سیاسی خب معلومه ضد اسلامو ایرانه.
     

    + پاسخ

  70. کتی
    | ۱۲ تیر ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۴
    اصلا ماکه این قدر حرف از حجاب می زنیم خودمون حجابمون درسته
     

    + پاسخ

  71. ستاره
    | ۱۲ تیر ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۳
    بابا تابلوئه پشت این ماجرا هزارتا حیله است.میخوان اسلامو خراب کنن.تا کسی بیحجاب نشه هیچوقت برا نامحرم اواز نمیخونه....میخوان ما باحجابارو هم به طرف خودشون بکشن....
     

    + پاسخ

  72. راضیه
    | ۱۵ تیر ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۶
    ارمیا اگه دختر با حجابی است چرا میاد اکادمی دششششششششششش
     

    + پاسخ

  73. نازی
    | ۱۵ تیر ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۲
    ازنطرمن عکس های بیش تروجالب تری درسایت بگذارید
     

    + پاسخ

  74. رها
    | ۱۸ تیر ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۳
    منم از همون اول فکر کردم از قبل برنامه ریزی شده
     

    + پاسخ

    سامیه پاسخ در تاريخ مرداد ۱۹م, ۱۳۹۲ ۱۱:۱۰ ب.ظ:

    اره بخداخودگوگوش اینوازتوی گروه شیطان پرستان اورده ایران روبدجلوه بده

     

    + پاسخ

  75. سنا
    | ۲۲ تیر ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۵
    قضاوت د درمورد دیگران کار من وشمانیست
     

    + پاسخ

  76. امیرحسین
    | ۲۲ تیر ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۹
    گوگوش خودش چیه که آکادمیش چی باشه.یه مشت بچه سوسول جمع شدن یه جا.با پول باباشون حال میکنن اون سر دنیا.دختراشون که ترشیدن پسراشونم که فکر نکنم پسر باشن گوشواره میزارن.امیرحسین ابرویه هرچی امیرحسین رو بردی.ابرویه ایرانو نبرین.لطفا پیام منو به اجرا بزارین چون هیچ دروغ و توهینی نیست توش همش واقعیته....
     

    + پاسخ

  77. ناشناس
    | ۲۴ تیر ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۴
    کاملا از اول مشخص بود که این خانم باید برنده بشه،گوگوش می خواد پشت شبکه من و تو سابقه هرزگیشو گم کنه ولی هنور همونی ...
     

    + پاسخ

    فاطمه پاسخ در تاريخ مرداد ۲۰م, ۱۳۹۲ ۵:۰۰ ب.ظ:

    عفت کلام داشته باش

     

    + پاسخ

    ساجده پاسخ در تاريخ مهر ۲۹م, ۱۳۹۲ ۳:۱۳ ب.ظ:

    موافقم…اگه نقد میکنین توهین نکنین..

     

    + پاسخ

  78. تبسم
    | ۲۴ تیر ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۹
    امید وارم هیچ وقت تو کار موسیقی موفق نباشی
     

    + پاسخ

    سلینا پاسخ در تاريخ فروردین ۵م, ۱۳۹۳ ۹:۲۱ ب.ظ:

    ان شاء الله موفق باشه البته به کوری چشم حسودا

     

    + پاسخ

  79. ناشناس
    | ۲۴ تیر ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۱
    این اکادمی جای این جور ادم هایی مثل ارمیا نیست چون کسی که به قول خودش باایمان است البته خدا میدونه چه ادمی است حالا اونش مهم نیست منظور من اینه که کسی که میره در اکادمی گوگوش ومیره بالای سن وصدای خودش رودر اختیار مردم میزاره وادا درمیاره اون روسری چیه یا مثلا اگرتومیخوای باحجاب کامل بخونی اشکال نداره پس نرویه پیرهن لختی بخر وزیرش سارافون بپوش اصلا صدا هم نداشت نمیتونست یه ذره نفس بگیره حالا یه شایعه ای هم براش درست شده ادم نمیدونه راست یادروغ من که دوست داشتم امیرحسین برنده بشه
     

    + پاسخ

  80. بنده خدا
    | ۲۵ تیر ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۰
    همه ی اینا سیاست های شبکه من وتو گوگوش و با اون استادای درپیتیشون معلوم بود از همون اولم ارمیا رو برنده می کنن . همش سیاست.......................
     

    + پاسخ

  81. بنده خدا
    | ۲۵ تیر ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۷
    کاملا با شما موافقم دقیقا نظر منم همینه.........
     

    + پاسخ

    من وتو پاسخ در تاريخ تیر ۳۱م, ۱۳۹۲ ۱۰:۲۷ ق.ظ:

    کو مدرک عزیزم

     

    + پاسخ

    سیما پاسخ در تاريخ شهریور ۳۱م, ۱۳۹۲ ۸:۴۱ ب.ظ:

    عقلتو به کار بنداز
    چشاتو وا کن
    مدرکو میبینی

     

    + پاسخ

    ali پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۱م, ۱۳۹۳ ۶:۰۲ ب.ظ:

    اشتباه میکنی؟

     
  82. امیرحسین
    | ۲۵ تیر ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۹
    ما تو چه فکری هستیم اونا تو چه فکری ای خداجون شکرت
     

    + پاسخ

  83. زهره
    | ۲۶ تیر ۱۳۹۲ - ۲:۲۴
    مدرك بيار تا حرفتون باوركنبم
     

    + پاسخ

  84. حانیه
    | ۲۶ تیر ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۷
    برای چی باید حرفاتو باور کنیم به قول بعضی ها مدرک بیار تا حرفاتو باور کنیم
     

    + پاسخ

  85. ناشناس
    | ۲۸ تیر ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۰
    واقعا که............
     

    + پاسخ

  86. ناشناس
    | ۳۰ تیر ۱۳۹۲ - ۲:۳۵
    قطعا با برنامه پیش رفتن و میخوان کاری کنن که به ضمیر نا خودآگاه  جوونامون بره که با حجابم میشه خواننده شد  واقعا مارو چی فقض کردن از همون اولش قضیه بودار بود متاسفم برای کسانی که این بازی های هیجان انگیز رو باور میکنن
     

    + پاسخ

  87. غزاله شایان
    | ۳۰ تیر ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۶
    خوشم نيومد فقط ادعا ميكرد مسلمونه وباحجاب
     

    + پاسخ

  88. نینا
    | ۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۶
    زنى كه روسرى سرش بكنه بياد و خوانندگى بكنه شوهرش مسيحى باشه خودش از ... باشه كلا همه چي درهمه معلو م نيست چه دينى داره  متاسفم براى اونايي كه بهش راى دادن 
     

    + پاسخ

  89. طراوت
    | ۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۲
    واقعاتعصف اور
     

    + پاسخ

  90. ناشناس
    | ۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۳
    عالیه
     

    + پاسخ

  91. نرجس
    | ۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۵
    منم با نظر کسایی موافقم ک میگن حجاب فقط پوشش موها نیست، ارمیا یک بازیچة بود،خب البته یکم صدا هم داشت،زیبا هم ک بود 
     

    + پاسخ

  92. طراوت
    | ۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۴
    متاسفم برای اونایی که بهش رای دادن
     

    + پاسخ

  93. سعید
    | ۸ مرداد ۱۳۹۲ - ۰:۲۷
    بابا دیگه من و تو فکر و خیال دیگری نداریم (همه ی مشگلات زندگیمان تمام شده فقط)مانده در باره ی ارمیا که در ان سوی اب زندگی میکندپشت سرش این همه حرف و حدیث درست کنبم
     

    + پاسخ

  94. فرانک
    | ۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۷
    من خدایی ارمیا رو دوس داشتم اما اگ اینجوری باشه که شماها میگید................*نمیدونم چی بگم.
     

    + پاسخ

  95. پریناز
    | ۱۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۵
    سلام ، به نظر من خانم ارمیا به تمام مسلمانها توهین کردند و کسی نبود که اعتراض کنه و یک عده انسانهای بدون منطق بهش رای دادند
     

    + پاسخ

  96. زهرا
    | ۱۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱:۰۳
    خداوند همه ما را هدایت کنه .
     

    + پاسخ

  97. محمد
    | ۱۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۶
    تعداد عکس های خیلی کم است
     

    + پاسخ

  98. ناشناس
    | ۱۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۹
    داستان جالبی بود
     

    + پاسخ

  99. امیرحسین
    | ۲۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۴
    امیر حسین برنده میشد بهتر بود
     

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ مرداد ۲۴م, ۱۳۹۲ ۴:۳۶ ب.ظ:

    اینو باش

     

    + پاسخ

  100. ستاره
    | ۲۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۵
    باورم  نمیشه که ارمیا همچین کاری بتونه بکنه
     

    + پاسخ

  101. لیلی
    | ۲۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۴:۲۸
    سلام.من هیچوقت اهل سیاست و این حرفانبودم ،با این وجود زمانی که سری سوم آکادمی گوگوش رودیدم تومراحل اولیه بود که احساس کردم گوگوش و مابقی اصلا ایراداتی که به اجرای ارمیا وارد بود رو بیان نمکنن تازه قربون صدقه اش هم میرن!! مشخص بودکه ارمیا برنده میشه فقط واسه اینکه بگن اونجا آزادی هست!!!!عجب!!!! من یک جوان تحصیلکرده ایرانی اگه گول این دغل بازیاشون روبخورم که بیچارم... حالا خوددانید، قضاوت باخودتون
     

    + پاسخ

  102. لیلی
    | ۲۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۴:۳۴
    اونایی که میگن مدرک بیار مگه عقل ندارن آخه!!! یهودی وقتی میخواد دخترشوهربده بایست هفت جده طرف از کیش وآئین خودشون باشه اونوقت مسلمون اونم ایرانی اونم کسی که اینقدر به حجابش پایبنده نمیدونه نباید باغیرمسلمون ازدواج کنه و آواز بخونه!!!؟
     

    + پاسخ

  103. الکساندرا/19/ترکیه
    | ۲۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۲
    ارمیا خیلی صداش قشنگه
     

    + پاسخ

  104. ناشناس
    | ۲۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۱
    توی سایت پشت پردهی زندگیه ارمیا نوشته بود که پروندهی هویتیش تو سازمان منافقین خلق ثبت شده تازه اسمش اوربینیت مشایخی یه
     

    + پاسخ

    رضا پاسخ در تاريخ شهریور ۳۰م, ۱۳۹۲ ۱۱:۲۳ ق.ظ:

    اتفاقا

     

    + پاسخ

  105. شایلین
    | ۲۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۶
    اصلا حقش نبود اول شه
     

    + پاسخ

  106. طاها
    | ۱ شهریور ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۱
    خیلی صداش. قشنگ بود. عالی
     

    + پاسخ

  107. احمد
    | ۸ شهریور ۱۳۹۲ - ۱:۴۳
    فقط یه کلام  میگم این شبکه ها نگاه نکنیم  به نظرشما کی دلش براماسوخته که صلواتی برامابرنامه پخش کنه با این همه هزینه بالاکه یک شبکه تلویزیونی داره  خدایش خودتون قضاوت کنین  
     

    + پاسخ

  108. عرفان
    | ۸ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۶
    منم موافقم کیه که بیادوشبکه مجانی واسمون بذاره(تو این دوره زمونه اونم کجا)!!!!!!!!!!!!!!!
     

    + پاسخ

  109. سایه
    | ۸ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۵
    اصلا چه معنی داره که ادم با روسری بره اواز بخونه اخه یه ذره فکر کنید زن+روسری+اواز.......................
     

    + پاسخ

  110. فاطمه
    | ۱۶ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۱
    والله من که نمیدونم چی بگم دیگه نمیشه به حرف کسی اعتماد کرد حتی شما دوست عزیز
     

    + پاسخ

  111. بیتا
    | ۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱:۱۸
    به نظر من کارش جالب نبود ولی هر کسی مسئول اعمال خودشه.
     

    + پاسخ

  112. سوگل
    | ۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱:۲۱
    فقط خدا میدونه ارمیا کی بود و چرا با حجاب آواز خوند.قضاوت نکنیم بهتره.
     

    + پاسخ

  113. میثم
    | ۷ مهر ۱۳۹۲ - ۲:۰۸
    افرین به ارمیا؛گوگوش؛و اکادمی اون؛که فیلم خوبی بازی کردن بدون هیچ عیبی؛شما ایرانی هستید ایرانی که هزاران دشمن داره؛بعد همون دشمنا عاشق چشماتون میشه و براتون اکادمی میزنه؛فکرتون رو باز کنید؛ارمیا اون فرشته ای نیست که شما فکر میکنید؛منافقی بیش نیست
     

    + پاسخ

    جواد پاسخ در تاريخ آبان ۱۸م, ۱۳۹۲ ۲:۲۱ ب.ظ:

    انقدر منفی فکر نکن بابا

     

    + پاسخ

  114. آلما
    | ۱۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۶
    سوگل جان هدف از خوندن آواز توسط یه خانم باحجاب  مشخصه چیه!فکر کنی میفهمی عزیزم!
     

    + پاسخ

  115. رومینا
    | ۱۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۴
    پس کو ارمیا این ی بچه است ما که خر نیستیم
     

    + پاسخ

  116. الهام
    | ۱۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۵
    من با همتوووون موافقم..
     

    + پاسخ

  117. طراوت
    | ۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۳
    اخه زن+روسری+اواز جور در نمیاد
     

    + پاسخ

    نسترن پاسخ در تاريخ آبان ۱۵م, ۱۳۹۲ ۸:۰۸ ب.ظ:

    راست میگی حق باتو

     

    + پاسخ

  118. مریم/
    | ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۲
    ارمیا/منافق/باان/حجاب/مسخره/اس/تمام/ملت/ایران/را/به/مسخره/گرفته/بود
     

    + پاسخ

    مهتاب پاسخ در تاريخ آذر ۷م, ۱۳۹۲ ۲:۱۰ ب.ظ:

    احسنت.کاملا درست میگی

     

    + پاسخ

  119. تارا
    | ۱۴ آبان ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۷
    ای حسودا.....
     

    + پاسخ

  120. منصوره دانشجوهستم
    | ۱۶ آبان ۱۳۹۲ - ۹:۵۹
    س.اصلا هرکی میره اونوره اب بعضیاخیلی بی جنبه میشن .راستی حجاب بنظر شما به چه معناست.وهمینطوراسلام.بعداز معنیه اینهاقضاوت کنید.از نظرمن این اطلاعات درسته.خوبه مسلمونید.
     

    + پاسخ

  121. ژیتا
    | ۱۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۶
    این ارمیا از وقتی که اومد توی اکادمی من دیگه نگای اکادمینکردم
     

    + پاسخ

  122. یک دوست
    | ۱۴ آذر ۱۳۹۲ - ۲:۰۳
    ببینیم واسه سری بعدی ساده لوحان چه تدارکی دیدن؟؟؟
     

    + پاسخ

  123. زهرا
    | ۱۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۳
    باور نمی کردم از شما خیلی خیلی سپاس گذارم
     

    + پاسخ

  124. شکوه
    | ۱۹ آذر ۱۳۹۲ - ۲:۰۸
    من وتو یه شبکه کاملا ضد ایرانی ضد اسلامیست و اینو هر کسی میتونه بفهمه جز کوته فکران یا انهایی که خود را به خواب زدن این شبکه هر کاری میکنه در راستای رسیدن به هدفشه و خیلی از ساده لوحی بعضی مردم ایران سوئ استفاده میکنه.من کلا ماهواره رو از خانه ام حذف کردم.یکبار اخبار من وتو رو گوش دادم تا یک هفته دپرس شدم از بس منفی گویی راجب ایران میکرد.از بهایی جمائت انتظاری جز این نمیباشد.
     

    + پاسخ

  125. مریم جون
    | ۱۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۳
    ارمیا یک ادم فروشه /.
     

    + پاسخ

  126. ناشناس
    | ۱۰ دی ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۰
    مرسی ممنون
     

    + پاسخ

  127. مهدیه
    | ۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۳
    اخه کدوم بچه تو 2 سالگی روسری سرش بوده که نوشتین عکس بی حجاب ارمیاست
     

    + پاسخ

    ارزو پاسخ در تاريخ اسفند ۱۶م, ۱۳۹۲ ۱۲:۴۶ ق.ظ:

    واقعا

     

    + پاسخ

  128. زهرا
    | ۱۰ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۲
    اقعا مسخره هست شما به دین وایمان بقیه چیکار دارین.آکادمی سرگرمیه خوبی بود صدای ارمیا هم عالی
     

    + پاسخ

  129. hanter infant
    | ۲۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۴
    عیب کسان منگرو احسان خویش دیده فروبربه گریبان خویش محض اطلاع بعضیا همون قرانی که اواز زن رو حرام میدونه غیبت رو هم حرام اعلام کرده
     

    + پاسخ

  130. گلناز
    | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۵
    ارمیا صدای دلنشین و زیبایی داشت ولی زیبایی صورت و حجاب او این زیبایرو صدچندان کرده بود بحق ارمیا اول شد
     

    + پاسخ

  131. نادر
    | ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۲:۱۶
    خیلی عالی بود
     

    + پاسخ

  132. النا
    | ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۲:۲۰
    من که خوشم اومد مهم صدا بود
     

    + پاسخ

  133. شهناز‏↳‏
    | ۱۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۲
    به فندظرمن صدای ارمیازیبابودمن که لذت بردم ‏اماعیسی ‏۸بیدینش ‏
موسی ‏
به ‏
دینش
     

    + پاسخ

  134. ایسا
    | ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۴
    عالی بودددددددددددد
     

    + پاسخ

  135. یسرا
    | ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۵
    توي اين عكس سن هنوز به 9 سال نرسيده پس حجاب واجب نيست
     

    + پاسخ

  136. ناشناس
    | ۲۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۷
    خوبه
     

    + پاسخ

  137. نفس
    | ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۵
    خوشگل بوده
     

    + پاسخ

  138. پریسیما
    | ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱:۲۴
    ممنون از ساتتون عالی بود
     

    + پاسخ

  139. شیرین
    | ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۰
    من تا ازچیزی اطمینان نداشته باشم قضاوت نمیکنم
     

    + پاسخ

  140. شیرین
    | ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۳
    ماکه تصویرشوندیدیم منم تا ازچیزی اطمینان نداشته باشن نظر نمیدم
     

    + پاسخ

  141. سعید
    | ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۰:۴۳
    چی واقعی بودتاارمیناباشه
     

    + پاسخ

  142. سعید
    | ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۰:۴۷
    تمام برنامه اگادمی دروغی بیش نبود
     

    + پاسخ

  143. نازنین .18 مهر .1392
    | ۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۲
    اخه خداییش کی این چرتوپرتا رو باور میکنی واقعا شوخی بامزه ای بود
     

    + پاسخ

  144. نازنین .18 مهر .1392
    | ۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۶
    هر شخصی که برا ی ارمیا حرف دراورده خیلی بیجا کرده
     

    + پاسخ

  145. نازنین .18 مهر .1392
    | ۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۱
    میدونی مشکل ایرونی ها چیه اینه که تا ادم داخل یه مسابقه برنده بشه اولین کاری که میکنن براش حرف درمیارن بابا اینا همه دروغه
     

    + پاسخ

    سارا پاسخ در تاريخ شهریور ۹م, ۱۳۹۳ ۴:۴۱ ب.ظ:

    ایول موافقم ……………………..لایک

     

    + پاسخ

  146. رعنا م
    | ۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۱
    عالیه
     

    + پاسخ

  147. maedeh
    | ۱۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۱
    جانم چه اشکالی داره
     

    + پاسخ

  148. بهنام
    | ۲۱ آذر ۱۳۹۳ - ۹:۰۹
    عكس بزاريد
     

    + پاسخ

  149. کیمیا
    | ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۱
    اون موقعه بچه بود
     

    + پاسخ

  150. نازنین
    | ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۹
    منکه باور نمیکنم
     

    + پاسخ

ثبت نظر »

۱) بويرنيوز، نظراتی که حاوی توهین، هتاکی و افترا باشد را منتشر نخواهد کرد.
۲) از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
۳) لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
۴) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

کلیه حقوق محفوظ است، استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است