دوشنبه 25 شهریور 1398 - 21:04

سند ارتقای وضعیت زنان کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون رئیس‌جمهور رونمایی شد/الزام دستگاه های استان به انتصاب معاون زن

سند ارتقای وضعیت زنان کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور رونمایی شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر لزوم اجرای سند ارتقاء وضعیت زنان استان، گفت: وظایف هر دستگاه از این سند استخراج و به دستگاه‌ها ابلاغ می‌شود و متناسب با آن ارزیابی‌های فصلی، نیم سال و سالیانه انجام می‌شود.

به گزارش بویرنیوز، حسین کلانتری عصر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد که با حضور معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور برگزار شد، اظهار داشت: خانم ابتکار توجه ویژه‌ای به استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه بانوان دارد.

وی با اشاره به اینکه سند توسعه ارتقاء زنان کهگیلویه و بویراحمد بعد از مطالعات و بررسی‌های زیاد تدوین و تصویب شد، افزود: نقشه راه تعریف شده و اجرای سند ما را وارد مرحله جدیدی می‌کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: البته دوران گذار از سنت به مدرنیته چالش‌ها و تنش‌های خاص خود را دارد و همه باید در این مسیر اجماع و اتفاق نظر داشته باشیم.

کلانتری عنوان کرد: وظایف هر دستگاه از این سند استخراج و به دستگاه‌ها ابلاغ می‌شود و متناسب با آن ارزیابی‌های فصلی، نیم سال و سالیانه انجام می‌شود.

وی بیان کرد: شاید بنا به شرایطی دیرتر از ظرفیت مدیریتی زنان این استان استفاده شده اما یکی از بهترین راه‌های تقویت توسعه، حضور زنان و دختران تحصیل‌کرده در عرصه‌های مدیریتی استان است تا سرخوردگی زنان ما به سرزندگی تبدیل شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان یک درصد خاک و یک درصد جمعیت ایران است اما بیش از 20 درصد تولید نفت خام کشور در این استان بوده بین 6 تا 10 درصد منابع آبی را دارد و در حوزه جنگل ها و گردشگری نیز شرایط ممتازی دارد.

به گزارش بویرنیوز، استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنان بر انتصاب معاون زن در همه سازمان های دولتی مصر است و این موضوع را طی نامه ای با قید الزام آور به دستگاه ها ارسال نیز کرده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=310169
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما