یکشنبه 24 شهریور 1398 - 12:39

15 درصد پیشرفت فیزیکی ‌بعد از 12 سال در پتروشیمی دهدشت‌!

رئیس اداره طرح ها و برنامه ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پتروشیمی دهدشت هم اکنون دارای 15.7درصد پیشرفت فیزیکی است.

“طاها شایان” در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا  افزود: اقداماتی از جمله صدور مجوزها مانند مجوز خوراک، اخذ استعلامات، خاک برداری، تسطیح، بخشی از سوله های انبار، دیوار چینی های حائل و بخشی از ساختمان های اداری انجام شده است.

وی با بیان اینکه کلینیک ساختمان اداری و کلینیک های غیر تولیدی کلنگ زنی شده است ، اظهارکرد: هم اکنون بخشی از منابع مالی تامین شده و از همین محل اقدامات ی انجام شده اما تامین منابع مالی برای روند خود پروژه احداث مستحدثات تولیدی در حال انجام است .

رئیس اداره طرح ها و برنامه ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد  با بیان اینکه حدود ۳ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری کل مجموعه است ، خاطرنشان کرد: به تفکیک ۳۲۴ میلیون یورو اعتبار ارزی برای تامین دانش فنی و ماشین آلاتی که از خارج کشور وارد می شود نیاز دارد و ۲۴۰ میلیارد تومان اعتبار ریالی برای مستحدثات، سوله سازی و … نیاز دارد.

شایان تصریح کرد: در صورت بهره برداری از پتروشیمی دهدشت تقریبا برای ۱۰۵ نفر اشتغال ایجاد می شود .

وی ادامه داد: براساس برنامه های زمان بندی شده در صورتی که تامین منابع مالی انجام شود پتروشیمی دهدشت سال ۱۴۰۰ به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایسنا، پتروشیمی دهدشت در زمینی به مساحت ۱۹۰ هکتار با پیش بینی اشتغال ۳۵۰ نفر بصورت مستقیم و سه هزار و ۵۰۰ نفر اشتغالزایی غیرمستقیم در سال ۸۵ مجوز گرفت و یک سال بعد با حضور جمعی از مسئولان و مقامات اجرایی کشوری و استانی کلنگ زنی شد که قرار بود 1000 روزه به بهره برداری برسد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=310139
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما