جمعه 22 شهریور 1398 - 22:51

پس از انتقاد تاجگردون و هاشمی از دانشگاه علوم پزشکی یاسوج: معاون کل وزارت بهداشت به کهگیلویه و بویراحمد آمد

گروه سیاسی- در روزهای اخیر غلامرضا تاجگردون و عدل هاشمی پور انتقادات تندی پیرامون عملکرد دانشگاه علوم پزشکی یاسوج داشتند.

به گزارش بویرنیوز، غلامرضا تاجگردون با انتشار تصویری از درب قفل زده شده ام آر آی گچساران، در اینستاگرامش نوشت:

«امروز يك كار خلاف قانون و اختياراتم كردم چون ديگه نميدونستم چكار كنم يك مجموعه دولتي خدمات رساني به مردم چند ماهي است مردم را معطل خودشان كرده‌اند. سرزده رفتم( البته به همراه يكي از مسئولين محترم) ديدم نيمه تعطيل با يك نگهبان ساده بيكار و كار و خدمات تعطيل است. در را بستم و قفل را بر در زدم و برگشتم. موضوع را به مسئولين استان و شهرستان هم منتقل كردم ببينم كاري ميشه يا نه. جالب اينه الان كه حدود ده ساعت از موضوع مي‌گذرد كسي سراغ كليد را از من نگرفت.»

عدل هاشمی پور اما تند تر به انتقاد از عملکرد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج پرداخت و گفت: «نمره من به رئیس جدید صفر است.» «من به وزیر بهداشت گفتم علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد بیمار بود اما با آمدن این مدیر جدید بیمارتر شد.»

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: رئیس قبلی خیلی بهتر و پای کارتر بود و با رفتنش تمامی کارهای عمرانی علوم پزشکی تعطیل شد.

به گزارش بویرنیوز، مرکز آم آر آی یاسوج نیز که تنها مرکز فعال در استان است هفته های قبل تا مرز تعطیلی پیش رفت که در نهایت با وساطت دادستان مرکز استان و برخی مقامات، برای خدمت رسانی به مردم از تعطیلی این مرکز جلوگیری شد

معاون کل وزارت بهداشت وارد کهگیلویه و بویراحمد شد

پس از این انتقادات و گلایه از مجموعه بهداشت و درمان اخباری از حضور معاون کل وزارت بهداشت در کهگیلویه و بویراحمد رد و و بدل می شد.

دکتر حریرچی در گفت و گو با خبرنگار بویرنیوز ضمت تایید حضورش در کهگیلویه و بویراحمد از احتمال مصاحبه با رسانه ها در وقت مناسب گفت.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=310053
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    اوضاع علوم پزشکی چند سالیست که بازیچه سیاست بازا شده و هر روز هم دارد بدتر می شود. ولی انتقادات تاجگردون و هاشمی پور هم فقط باج خواهیه و دنبال امتیاز گرفتن از مدیریت نابسامان هستن تا دم انتخاباتی از این آب گل آلود هر چی می تونن ماهی بگیرن که البته تاجگردون تا همین حالاش هم سهم خیلی بالایی از همه چیز برده ولی سر هاشمی پور بی کلاه مونده.

  2. رضا گفت:

    سلام من سیاسی نیستم ولی این کامنت زمان دکتر ایلامی هم بود. فکر کنم مربوط به کلینیک گچساران باشه

  3. احمد کارمند دانشگاه گفت:

    خداوکیلی یزدانپناه درحدرییس مرکز بهداشت اکبر آباد هم نیست.چرانماینده ها از ایشون توقع زیادی دارن

  4. پزشک گفت:

    کسانی که یزدانپناه رو رییس کردند باید جواب بدن که درایشون چه نقاط مثبتی بود
    اتاق فکر ایشون چه کسانی هستن فقط دنبال انتقام گیری

  5. گچساران گفت:

    دکتر یزدانپناه پزشک خوبی هم نبود چه برسد به مدیرموفق
    بیاین معاون های قبلی باجدیدش و مقایسه کنید وبعد قضاوت کنید
    کسی که مشاورش فرزاد وفاییست بهتراز این نمیشه
    نماینده ها ووزیر به استان ظلم کردند
    کار بایزدانپناه یعنی سروکله باسنگ

  6. نا گفت:

    همه ادارات ول شدن

  7. از طرف اداره امتحانات گفت:

    یزدانپناه عزل ها را خوب انجام داد باید بقیه معا ونهایی قبل را هم عزل کنه اما ایرادش اینه که نصب هاش اصلا خوب نیست. به همین خاطر نمره بالای ۱۰ می گیره.
    اما در مورد تعطیلی پروژه ها اصلا مقصر نیست چون مدیر قبلی با نزدیک دویست میلیارد بدهی دانشگاه را تحویلش داده و هاشمی پور باید به ایلامی نمره منفی بیست می داده و اینجا هم نمره یزدانپناه حداقل ۱۶ می شه.
    با نمره کل کتبی و شفاهی بالای ۱۲سرپرستی را پاس می کنه.

  8. کارمند دانشگاه گفت:

    مشکل اصلی دخالت و باج خواهی نماینده ها از دانشگاهه.
    علوم پزشکی شده محل مانور تبلیغاتی نماینده ها.اینهمه بیمارستان بلا استفاده و اینهمه نیروی مازاد همه با فشار همین نماینده ها به دانشگاه تحمیل شده.عده ای هم دنبال پست و مقام و باج بودن گیرشون نیومده هنوز دارن از نماینده ها حمایت میکنن
    متاسفیم برای کسانی که منافع دانشگاه و خودشون رو در دفتر نماینده که کارش قانونگذاریه نه راهسازی و ساختمان سازی جست وجو میکنند

  9. ناشناس گفت:

    خانه از پای بست ویران است برادران

  10. بویراحمد سرافراز گفت:

    دکتر یزدان پناه بایستی تمام معاونت ها را تغییر دهد بنظرم / ایشان انسان وارسته ای هستند و نباید وارد بازی های خطرناک اطرافیان بشود و باید تمام معاونین و مدیران مدیریت قبلی را کنار می گذاشت نه 2 تا را برمی داشت و 3 تا را میذاشت

  11. ناشناس گفت:

    لطفا پول وسیاست را ازبهداشت و آموزش و پروش دور کنید از زمانی که پول و سیاست به اینها وارد شد دیگه بهم ریختند

  12. ناشناس گفت:

    بهترین رئیس برای دانشگاه دکتر چمن بود دوباره او را برگردانید

  13. رضا گفت:

    شما که اینقدر ادعا دارید که دکتر یزدان پناه خوب نیست چرا ریاست قبلی که دانشگاه را بیست سال به عقب کشاندند و اون همه چپاول وغارت وبی عدالتی داشتند صداتون بالا نیومد چون خودتان ذی نفع وحالا دستتان قطع شده ؟

  14. قاسمی پزشک خانواده گفت:

    این آقایان نماینده ها وقتی قدر شخصیت بزرگی مثل دکتر چمن را ندانستند حقشون خیلی بدتر از اینها بود.
    باید حق مردم و پرسنل دانشگاه در دنیا و آخرت براشون عذاب داشته باشه.

  15. محمود گفت:

    اشکال از این دولت هست که اختیار خودش را داده دست نماینده ها بیچاره ریاست دانشگاه اگر نخواد تسلیم نماینده ها بشه عزلش می کنن.

  16. ناشناس گفت:

    سلام بر همه
    کرو حالا که نماینده ها نمره صفر دادن به ایلامی و یزدانپناه و قفل زدن سر درمونگاه خوبه که مردم هم یه نمره صفر بدن به جناب نماینده ها و یه قفل هم بزنن سر دفترشون اینطوری خیلی خوب می شه.

  17. اهل رسانه گفت:

    من کاری به ضعیف بودن یزدانپناه ندارم و باید کارشناسان خبره نظر سنجی کنن ولی مگر همین آقای هاشمی نبود که می گفت ایلامی ناتوان از اداره دانشگاه است لطفا به آرشیو گفته های ایشون علیه ایلامی رجوع بشه و مگر همه نمی دونیم که دستپخت خودشون بوده.
    تا این نماینده ها را داریم انتظار پیشرفت نباید داشته باشیم.

  18. انصار گفت:

    حالا که یه ادم پاکدست اومده ویرانه ای را تحویل گرفته وداره دانشگاه را روی ریل اصلی برمیگردونه و جلوی هرج ومرج را گرفته بعضی ها میخوان براش پا پوش درست کنند مگر یزدانپناه چند ماهه که اومده که انتظار معجزه فوق وحی ازش طلب میکنند تازه دکتر یزدانپناه مجبور است تمام توان خودشو روی ویرانه ای که بدستش دادن که شما و امثال ها در ان دخیل بودید بگذاریدتا حیثیت بر باد رفته را دوباره برگردونه.چرا نمیگذارید بر اساس اصول بره جلو. یادتان باشد دکتریزدانپناه در معاونت درمان خوش درخشید چون پیاده کردن طرح تحول نظام سلامت به این سادگی نبود چرا خبر ندارید از اصل واقعیات .مادرهمین دانشگاه هستیم میدونیم حداقل چی به چی بوده واکنون چطوره .لطف کنید برای رضای خدا و خلق خدا قدم بردارید سلامت مردم جولانگاه سیاسیون نیست بگذارید با خیال اسوده کارشو انجام بده که همه نزد خدا جوابگو هستیم

  19. گچساران گفت:

    افتادن دنبال دکتر چمن و فراریش دادند. این هم نتیجه اش

  20. ناشناس گفت:

    ام ارای گچساران ازاول افتتاح تعطیل بوده اقای تاجگردون حالا اون هم روزهای تبلیغ وتلاش برای گرفتن کرسی دوربعد مجلس به یاد ام ار ای و مردم بیچاره ی گچساران افتاده،متعجبم

  21. ناشناس گفت:

    خبر داغ داغ اینه که تاجگردون از قفل زدن عذرخواهی کرده و رودست زده به عدل خان!😅😅😅
    آقا این نماینده ها هم چه بازیگرانی حرفه ای هستند‌.
    کاش شرشون به خودشون بر می گشت و به جون هم می افتادند تا مردم در آسایش باشند.
    البته عدل که بازنده بودنش مشخصه.

  22. محسن گفت:

    این رئیس جدید خو تازه اومده بنده خدا

  23. صادق گفت:

    ام آر ای گچساران چند سال تعطیل نزدیک به انتخابات شده جناب وکیل ادوله تدبیر و امید حال به فکر مردم افتاده آقای تاج اقتصاد کشور را به کجا رسوندی ؟😀

  24. حسینی گفت:

    سلام اقای تاجگردون همه اینو میدونن که مسولینی که الان گچساران مسولیت دارند همه نیروهای شما هستند در وهله اول کم کاری این نیروها به خود شما بر میگرده نه به دکتر یزدانپناه که فقط چند ماهی است مسولیت گرفته اگه راست میگید بگذارید نیروها بر اساس شایستگی مسولیت بگیرن در مورد اقای عدل هاشمی هم ایشون باید از دکتر ایلامی تعریف و تمجید کنه وقتی که اون‌افتضاح عزل و نصب کمتر از بیست و چهار ساعت اقای داوری رو پیش اورد

دیدگاه شما