جمعه 22 شهریور 1398 - 0:42

اظهارات نامتعارف یکی از ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد/+عکس

اگر تا دوشنبه پول زمین بیمارستان ۳۲ تختخوابی تهیه و‌ این ملک خریداری نشود نماز جمعه پاتاوه را تعطیل میکنم.

به گزارش بویرنیوز، این بخشی از پیام تهدید آمیز امام جمعه بخش پاتاوه بود که در واتساپ خود منتشر کرد، امام جمعه پاتاوه گفت: اگر تا روز دوشنبه پول زمین ۳۲ تختخوابی پاتاوه تهیه نشود و این زمین خریداری نشود، نماز جمعه پاتاوه را تعطیل خواهم کرد.

پیام امام جمعه پاتاوه:

در این باره چند نکته قابل ذکر است:

بد نیست امام جمعه محترم یک بار دیگر وظایفش را مرور کند، بر حذر داشتن از اختلاف و تفرقه یکی از وظایف اصلی شما است، لکن این نحو سخنرانی و درخواست خود محرک و زمینه ساز بدبینی مردم از دولت و ایجاد شکاف بین مردم و دولت است که قطعاً به جای همراه کردن مردم و مسئولان برای بهبود امور، آنها را به جبهه گیری در مقابل هم تحریک می کند.

قطعاً بیمارستان برای همه نقاط استان البته با توجه به شاخص های مدون علوم پزشکی یک ضرورت است و کسی مخالف بهره مندی مردم نیست، اما شیوه بیان خواسته ها باید درست و در چارچوب منطق و وحدت آفرینی برای تسریع امور باشد نه تهدید!

مگر نماز جمعه کالای دم دست شماست که بخواهید آن را به بهای یک زمین تعطیل کنید یا نکنید؟! این حرف زدن هیچ وجاهت منطقی و قانونی ندارد.

متاسفانه برخی ائمه جمعه در کهگیلویه و بویراحمد به گونه ای رفتار و عمل میکنند که هیچ کجای کشور مشابهی ندارد، این دست رفتارها به جایگاه خطیر نماز جمعه خدشه وارد میکند و آنرا بیشتر به جایگاهی برای تسویه حساب ها شبیه می کند.

حرف زدن بدون شک ساده ترین کار ممکن است، اما کاش یاد بگیریم سخنانمان با درک جمیع شرایط و با قید مهم وحدت آفرینی همراه شود.

انتظار از مسئولان هم تلاش برای اجابت خواست مردم است، همه میدانیم هم مشکلات مالی و هم چالش آفرینی تحریم ها را، اما این موارد نافی تلاش برای رفع ایرادات نیست و باید در حد توان و ظرفیت ها به دنبال اجابت خواست مردم بود و گزارش اقدامات را به مردم گفت و آنها را در جریان امورات گذاشت.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=310045
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دانشگاه تهران گفت:

    اخوند بیچاره حالا یکی پیدا شد حرف مردم را بزند .‌فورا محکوم شد ..‌

  2. ناشناس گفت:

    سلام پول هست خوب هم هست اما عدالت ومدیرت در تقسیم ان نیست به پاتاوه که رسید تحریم اثر کرد چرا حرف حق را پیراهن خونی میکنید و قیافه حق به جانب می گیرید

  3. ناشناس گفت:

    مثلا تعطیلش کنه مردم چه آسیبی می بینند؟؟

  4. امین گفت:

    این کارا به تو چه ربطی داره که دخالت میکنی وظیفه شما چیز دیگه فکر میکنید باید تو همه چیز دخالت کنید

  5. رضا گفت:

    سلام به همه
    این منم منم کردن ها درست نیست ! این نوع اتمام حجتها تاسف آور هست! آخه همه میدانیم که پاتاوه چسبیده به یاسوج هست و خدمات دهی به بیماران در یاسوج علمی تر و پیشرفته تر صورت میگیرد. بیایید به نقاط محرومتر دگر نیز بیاندیشیم! در اطراف دیشموک کهگلویه خیلی از نیازمندیهای اولیه انسان به زحمت تامین میشود.

  6. ای ول گفت:

    وقتی درزمان پادشاهی شخصی نصف شب پشت بام خانه اش اذان گفته به عنوان دادخواهی حالا ایشان هم به عنوان دادخواهی چیزی رابیان کردن پس جانمازآب نکشید کاش چندجای کشورچتین مسوولینی باشن که بتوانن دادمردوم رابخواهند …..ساخت بیمارستان ونجات جان مردوم مطمعنن نزد پروردگار مهمتراست

  7. ناشناس گفت:

    این نوع رفتارها از سوی ائمه جمعه در یک کلام ظلم مضاعف به جمهوری اسلامی است . واقعا در یک سال اخیر رفتارهای عجیب و غریب از ائمه جمعه در استان می بینیم البته منهای استاد اخلاق حاج آقا حسینی امام جمعه محترم یاسوج که واقعا مایه افتخار قوم لر هستند . واما حاج آقا چراغی تو را به این ماه عزیز خدا قسمت میدم تفرقه افکنی نکن و مردم از نظام بد بین نکنید . این نظام ثمره خون هزاران شهید است . شماها در استان باید در رفتارهایتان از حضرت آیت ا… ملک حسینی الگو بگیرید و ببینید که این انسان بزرگ چطور حرمت ها را حفظ میکند و چطور با مردم حرف میزند . خدایا به آبروی زهرا (س) قسمت میدم آیت ا…. ملک حسینی را که مایه افتخار حوزه جنوب کشور است سلامت نگه دار

  8. ناشناس گفت:

    باتشکر از حاج اقای چراغی عزیز،کا اینقد به فکر مردم متاسفانه مسیولین امروز ما باید با تهدید و فشار کار مردم انجام بدن

  9. دزك نژاد گفت:

    سلام بر بوير نيوز شجاع و باعرضه بنازمت خوب كاري كردي حق را نوشتي

  10. ناشناس گفت:

    تعطیل کنی چی میشه؟

  11. ناشناس گفت:

    بیمارستان به امام جمعه چه ربطی داره

  12. بهزاد جوکار گفت:

    اگه تا دوشنبه پول زمین واریز بشه خیلی داستان خطرناک تر میشه فردا و پس فردا بازم شاهد این تهدیدها هستیم ، این تهدیدها همش سیاسی هست ،

  13. بهنام گفت:

    سلام
    بویر خدایی اگه دوره احمدی نژاد بود تیتر نمیزدی “اظهارات شجاعانه یکی از ائمه جمعه استان…. ؟”

    آیا میدانید 70 درصد جمعیت شهرستان دنا تو بخش پاتاوه است؟!!! بعد تحقیق کنید بببینید چند درصد از بودجه تو این بخش تخصیص داده میشه؟
    آیا میدانید که پاتاوه شاهراه جنوب به شمال است؟ بیمارستان حدود 30 تختخواب زیادشه؟…..

    لطفاً نشر دهید

  14. پاتاوه گفت:

    لطفا به هر شکل ممکن پول مورد نیاز راتامین نکنید تا نماز جمعه تعطیل بشه ببینیم چه اتفاق خاصی مییفته

  15. کرمعلی گفت:

    دمبال بونه ای نماز نخونی خوم دونوم…..ای ناقلا

  16. ناشناس گفت:

    درود بر تحلیل عالی بویرنیوز. احسنت

  17. ناشناس گفت:

    متاسفانه مدتی استکه امام جمعه ها فکر کردن خبریه و باید توی همه چیز دخالت کنند.لطفا یکی به اینا تفهیم وظایف بکنه.

دیدگاه شما