چاپ این برگه

اظهارات عجیب مدیر برکنار شده آبفای شهر یاسوج/+چند نکته

رئیس اداره آب و فاضلاب شهری سهرستان بویراحمد با حکم دکتر فیض اله پاسره تغییر کرد.

به گزارش بویـرنیـوز، با حکم مدیرعامل آب و فاضلاب استان، صبح امروز قاسم قلندری جای خود را به حسین کرمی داد.

رئیس معزول آبفای شهری شهرستان بویراحمد در اظهاراتی عجیب گفت:  بنده کارمند آب و فاضلاب شهری هستم البته اگر نزدیکان و هم طایفه ای های نماینده بویراحمد اجازه دهند.

قلندری بیان کرد: اگر آقای زارعی نبود چرا فردی از یک طایفه دیگر و کسی که در این شهر حق شهروندی داشته و افراد توانمندی در اداره آب و فاضلاب شهری حضور دارند، جایگزین من نشد و حتما شخصی از طایفه متعلق به نماینده بویراحمد انتخاب شود.

در این خصوص چند نکته قابل بحث است:

یکی از شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد که شهرهایش با چالش های متعدد از جمله شکستگی ها و افت فشارهای مستمر روبرو بود، شهرستان بویراحمد بود و همین امر و بر جای ماندن مشکلات عدیده در یاسوج، لزوم یک تغییر رویه به ویژه در راس هرم مدیریتی این شهرستان را به یک ضرورت تبدیل کرده بود.

از طرفی برخورد بد و زننده مدیر آب شهر یاسوج موجب رنجش شهروندان زیادی شده بود و تغییر او یکی از مطالبات عمومی در مرکز استان بود، این مطالبه اذهان عمومی به حدی بود که فشارهای بسیاری به سایر دستگاه ها و مقامات زیادی برای تغییر این فرد وارد شده بود.

مدیریت ها ارث و مال شخصی هیچ کس نیست، مدیران اگر منصف باشند وقتی می بینند توان راضی کردن مردم را ندارند خودشان باید کنار بروند.

یکی از مخاطبان نوشت، جالب است این مدیر اگر به واسطه نماینده بویراحمد نبود هیچگاه صندلی ریاست را هم نمیدید، حالا که به خواست عمده شهروندان یاسوجی تصمیم بر تغییر ایشان گرفته شده عجیب است اینطور نمک نشناسی می کند!

به گزارش بویرنیوز، به هر ترتیب قطعاً یاسوج به واسطه شرایط خاص و روند رو به رشدش و مشکلات حل نشده فراوان در زمینه آب و البته گلایه مندی عدیده مردم از عدم پاسخگویی مناسب، نیاز به پوست اندازی داشت.

در ادامه بخشی از نظرات مردمی پیرامون این تغییر آمده است: