چهارشنبه 20 شهریور 1398 - 16:01

جزئیات تازه از دستگیری زندانیان فراری زندان دهدشت

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد جزئیات متواری شدن سه زندانی فراری از زندان دهدشت و دستگیری یکی از آنها را تشریح کرد.

به گزارش بویرنیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار “مهدی انصاری” در خصوص جزئیات دستگیری زندانی فراری متهم به قتل، از زندان دهدشت و چگونگی دستگیری آن افزود: در پی وقوع قتل مرحوم “ضرغام سال افزون” در اوایل سال جاری و در تعاقب آن دستگیری متهم به قتل با هویت “پ.خ” ۲۸ ساله و تحویل آن به زندان شهر دهدشت، متاسفانه متهم یاد شده به همراه دو نفر دیگر در تاریخ ۲۵ خرداد سال جاری، از زندان متواری شدند.

وی اظهار کرد: از تاریخ متواری شدن این ۳ زندانی، با توجه به اهمیت موضوع، دستگیری افراد متواری از زندان بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با برگزاری جلساتی با حضور اینجانب و همچنین فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه و دیگر مسئولان مرتبط، با اولیا، بستگان، افراد متنفذ محلی در شهر دهدشت، مقرر شد نسبت به معرفی مجدد افراد متواری و تحویل به مرجع قضایی و زندان، همکاری لازم را با نیروی انتظامی داشته باشند.

انصاری تصریح کرد: با رایزنی و انجام جلسات و هم اندیشی با بستگان و متنفذین و همچنین هماهنگی با مرجع قضایی و همراهی سازمان زندان ها، در نتیجه در اوایل هفته جاری، یکی از سه زندانی متواری به نام “پ.خ” قاتل مرحوم “ضرغام سال افزون” به پلیس معرفی و از آن طریق تحویل زندان شهر دهدشت شد.

وی در پایان، ضمن توصیه و تذکر جدی به دیگر متواریان و همچنین افرادی که قصد همکاری و همدستی در اخفا و مدت دار شدن فرار این دو زندانی می کنند، بیان کرد: پلیس استان با تمام توان در مقابل قانون گریزان و مجرمان آماده هست و اعلام می نمایم این دو زندانی متواری هر چه سریعتر خود را به نیروی انتظامی استان تسلیم تا به مرجع قضایی و زندان تحویل شوند، در غیر اینصورت و در صورت عدم معرفی و تسلیم مجدد به قانون، با پیگیری جدی و تمام وقت پلیس کهگیلویه و بویراحمد،  احتمال می رود شرایط سخت تری را در آینده برای خود رقم زنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=309988
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. کاییدان لوداب گفت:

    بدرود سردار عزیز
    خداقوت ،خسته نباشید
    لطفا ” درخصوص سرقت هایی پی درپی حوزه لوداب هم دستورات لازم صادر گردد

دیدگاه شما