یکشنبه 17 شهریور 1398 - 18:27

پاسخ دندان شکن دکتر وکیلی به اظهارات توهین آمیز پناهیان

♦️جناب پناهیان به اسلام ومردم رحم کنید!

دکتر محمد علی وکیلی؛ نماینده مردم تهران و عضو هیات رئیسه مجلس در یادداشتی در خصوص کلیپ منتشره از حجت الاسلام پناهیان، نوشت:

اخیراً کلیپی از واعظی بدهن پخش شده، که بر منبر علیه نمایندگان ملت درشتی می کند و سعی می‌کند به طرزی که انگار مصنوعی است صدایش را برکشد و نشان دهد که چقدر “اهل درد” است. در این شب‌های عزیز به ایشان توصیه می کنم هماره باید لسان را در دهان به احتیاط چرخاند. در لباس و اجلاس پیامبرِ رحمت و ادب، رعایت این احتیاط صدچندان می شود. اگر این خطیب، وقتی برای مطالعه هم دارد پیشنهاد می‌کنم که برای خواندن نکات مختصر زیر لختی وقت بگذارد و دمی درنگ کند؛

۱- جالب است بدانید هیچ‌گاه طرح شفافیت آرای نمایندگان در مجلس رد نشد! تنها نمایندگان به “دو فوریتی بررسی این طرح” رای ندادند. علتش مشخص است؛ در این وانفسای مشکلات، نمایندگان فوریت را به طرح‌های دیگر دادند. دوفوریت درخصوص طرح های اورژانسی صادق است نه هر طرح مهم غیراورژانسی. لذا نمایندگان هیچ گاه با خود طرح مخالفتی نکردند. این همه دادوبیداد و درشتی و زشتی بر منبر پیامبر علیه کاری بود که هیچ گاه انجام نشد! خطیب شهیر با این سطح از آگاهی، زور میزند که رگ و صدایش را کلفت کند!

۲- کدامیک از بزرگان دین تا کنون اینگونه مردم را خطاب کرده اند که جناب پناهیان کرد؟ “غلط می کنید” دیگر چه صیغه‌ای است؟ جناب پناهیان! اگر کمی صدایتان را پایین بیاورید تا بتوانید بشنوید و کمی کمتر منبر بروید تا وقت مطالعه و تعمق بیابید، حتماً درخواهید یافت در مجلس مملکتتان چه می‌گذرد؟ و “رد دوفوریت طرح” را با “رد طرح” اشتباه نمی‌گیرید! به نظرم فرصت این تریبون ها، شایسته طلبه‌هایی است که دقت و صحت را فدای منافع حزبی نمی کنند و زبان و ادبشان به صاحب اصلی این منبر، نزدیکتر است.

۳- به طرز عجیبی نسبت به رای دادن براساس عقیده برآشفته شدید و حمله کردید که “غلط می‌کنید براساس عقیده رای می‌دهید!” واعجبا! به نظرم اصلاً درک صائبی از عقیده ندارید. به قدری آش‌تان شور شده که به گمانم این قسمت را خودتان هم نمی دانید چه گفته اید؟! بازهم می‌گویم شایسته یک طلبه نیست که دقت و صحت را فدای ذوق زدگی برای کوبیدن یک جریان کند؛ می بینید که؛ کارش به چنین گاف هایی می کشد!

۴- بارها و گفته ایم و نوشته ایم که شفافیت دوشرط مهم دارد؛ اول اینکه شفافیت برای همه باشد؛ مثلاً جناب پناهیان هم روشن کند برای این منبرشان و سایر منبرهایشان چه پاکتی دریافت کرده اند. تا بدانیم چند گرفته اند که فحاشی کنند؟! دوم اینکه دامنه پاسخگویی و مصونیت هم روشن باشد؛ مثلاً برعکسِ جناب پناهیان که برای درشتی ها و فحاشی هایش به هیچ کس پاسخگو نیست و کسی متعرضش نمی شود و حتی با این بداخلاقی ها فرصت تریبون هایش هم کمتر نمی شود، هیچ تضمینی وجود ندارد که فردا به محض اطلاع از رای یک نماینده، امثال جناب پناهیان مردم متدین را علیه نماینده تحریک نکنند و از احساسات مردم متدین سواستفاده نکنند. مانند همین موضوع که منبر و حنجره مصروف تحریک پامنبری ها علیه موضوعی شد که اصلاً واقعیت نداشت!

۵- جناب پناهیان! بدون هیچ توضیحی فقط می‌گویم در خلوت خود کمی فکر کنید، شاید تصمیم گرفتید به اسلام و مردم رحم کنید!

محمدعلی وکیلی
نماینده مردم شریف تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

در ادامه فیلم منتشره از سخنان جنجالی پناهیان خطاب به مجلسی ها را می‌بینید:

🔹غلط می کنید شما بر اساس عقاید رای می‌دهید. باید بر اساس کار کارشناسی رای بدهید
🔹ای مجلس شورای اسلامی آدم باش!

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=309913
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    دمت گرم وکیلی

  2. ناشناس گفت:

    دمت گرم وکیلی بیا بویراحمد ثبت نام کن

  3. ناشناس گفت:

    دلخوشی از پناهیان ندارم اما این یه حرفش درست بود. این مجلس در راس امور که هیچ در حاشیه امور هم نیست

  4. دزك گفت:

    سلام و درود بر بوير نيوز صادق و دكتر وكيلي شجاع وباعرضه

  5. حقگ گفت:

    درود بر وکیلی لعنت بر افراطی

  6. حق گفت:

    حتما پاکت خوبی بهش دادند

  7. مهدی گفت:

    درود بر دکتر پناهیان واقعا درست میفرماید باید طبق کار کارشناسی و شفاف رای بدهیم .

  8. بویراحمد گفت:

    درود بر پناهیان که حرف حق رازده

  9. ناشناس گفت:

    انصافا کسی که از منبر سیداشهدا ولباس پیغمبر سوءاستفاده می کند دیگر شایسته این لباس واین منبرنیست اگر عدالتی در نظام جمهوری اسلامی باشد باید تنبیه بشود اگر قانون برای همه یکی است باید از فعالیتهای غیر قانونی ایشان جلوگیری شود البته صدا وسیمای میلی ایران بیش از این انتظاری ازش نمیره

  10. ناشناس گفت:

    پاسخ دندان شکن ؟؟؟
    شما بویر نیوزی ها که در نقل مطالب باید بی طرف باشید .
    آقای پناهیان بر علیه کدام جریان حرف زد که به خود می گیرید ایشان گفت شفافیت آراء . نه گفت چپ نه گفت راست . انصاف داشته باشید .

  11. ناشناس گفت:

    درود برپناهیان فرهنگ عاشورا یعنی مبارزه باتبعیض وفساد

  12. ناشناس گفت:

    خیلی هم به حق گفته پناهیان رای بایدشفاف باشه منی که نماینده انتخاب کردم بایدبدونه رای نمایندم چیه

  13. عباس گفت:

    چرا یه رسانه ای که از بیت المال استفاده میکنه یطرفه عمل میکنه،چرا انتقادات ونظرات مخالف خودتان را نشان نمیدید،شما به طور علنی نشون دادید که مخالف پناهیان هستید

  14. تاسف گفت:

    جناب وکیلی من اکثرا از مواضع جناب عالی دفاع میکردم ولی در این مورد نظر شما قابل دفاع نیست طبق اصول دموکراسی ما رای دادیم و باید بدانیم وکیل ما چه مواضعی دارد و شفاف باشد آیا شما شرعا و عرفا و قانونا آثار رای پنهان را در مورد این همه نماینده میپذیریداین که نماینده ما در گچساران یک رای دیگری بدهد ولی چیز دیگری بگوید گناهش گردن شماست

  15. حسن گفت:

    دمت گرم آقای پناهیان

  16. ز-پ گفت:

    سلام من میخوام با خود آقای وکیلی صحبت کنم

دیدگاه شما