پنجشنبه 14 شهریور 1398 - 16:23

اقدام عجیب تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد/برداشت و مسدود سازی پول فعالان خصوصی بدون هماهنگی!

رئیس اتاق بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از روند تعامل تامین اجتماعی با بخش خصوصی بویژه پیمانکاران گفت: بدون هماهنگی حساب بانکی فعالان این بخش مسدود و یا از آن برداشت می‌شود.

به گزارش بویرنیوز، جبار کیانی‌پور ظهر امروز در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: تامین اجتماعی در کشور دچار ابرچالشی همچون پرداخت بازنشستگی، مستمری بگیران و …قرار گرفته و همین امر سبب شده که علیه مهمترین شرکای اجتماعی خود یعنی پیمانکاران و بخش خصوصی بلند شوند.

وی با تاکید بر اینکه تامین اجتماعی بدون توجه به رعایت قانون از جمله ماده 38 در زمینه واریز 6.6 حق بیمه عنوان کرد: با توجه به اینکه دولت نتوانسته به وظیفه خود عمل کند این سازمان بخش خصوصی را زمین گیر کرده به گونه‌ای که بدون اطلاع قبلی حساب آنان را مسدود و یا از آن برداشت می‌کنند.

کیانی‌پور خاطرنشان کرد: باور کنید تامین اجتماعی با اعصاب و روان بخش خصوصی بازی کرده به گونه‌ای که ادامه کار ممکن نیست در حالی فضای کسب و کار در این دیار متاثر از بخش عمرانی بوده به گونه‌ای که یک پروژه عمرانی به اندازه 20 واحد تولیدی صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی اشتغالزایی واقعی دارد.

رئیس اتاق بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد افزود: از سال آغاز نشست‌های گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی یعنی سال 91 تاکنون 45 جلسه با 234 مصوبه برگزار شده که از این تعداد 216 مصوبه انجام، 12 مورد در دست اقدام و 6 مورد اقدام نشده است.

کیانی‌پور با اشاره به اینکه نماینده عالی دولت در استان در این نشست‌ها حضور داشته است، ادامه داد: بسیاری از این نشست‌ها با حضور مسئولان کشوری شامل اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، معاون صنایع کوچک شهرک‌های صنعتی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، هیئت رئیسه اتاق بازرگانی ایران و معاون وزیر کشور برگزار شده است.

وی با تاکید بر اینکه در اتاق بازرگانی به دنبال حل مسائل با دید اقتصادی هستیم، خاطرنشان کرد: این اتاق یکی از فعال‌ترین اتاق‌های ایران از نگاه مسئولان کشوری بوده است./tasnim

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=309802
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. محمد گفت:

    بخش خصوصی پدر کارگران رو درآورده جناب خان اگر برای آینده بیمه نباشیم برای بخش خصومت علیه کارگری کار که هیچ …… اینقدر هم نگید خصوصی بخش خصومت بیشتر بهش میاد.همان طورکه نظام کمونیستی کارگری باعث شورش علیه کارفرما میشود بخش خصومت نیزبرعلیه کارگرهست تامین اجتماعی کارش درست است اگرنوردیده تان متضررشده مقصر تامین اجتماعی نیست مقصرآینده کارگر است که عمرخودرابرای پرکردن جیب سرمایه‌گذار تلف میکند.امیدماکارگران به تامین اجتماعی است چوب لاچرخش نزار اگر جایی دیگردر حوزه جذب سرمایه گذاری کم آوردیدعلتش مالیات سنگین بازار ورشکسته وپایین آمدن قدرت خرید مردم است برو فکرنان باش خربزه آب است

  2. کارمند گفت:

    هر وقت نظر خوانندگان را منتشر کردید اون موقع سایتی مستقل و بی طرف هستید.
    شما رسالت انتشار اخبار درست و بس طرفانه را زیر سوال برده اید؟

دیدگاه شما