پنجشنبه 14 شهریور 1398 - 16:15

برگزاری تودیع و معارفه رؤسای سازمان صمت کهگیلویه و بویراحمد بدون حضور مدیران ارشد و در سکوت خبری

آئین معرفی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد بدون حضور استاندار و در سکوت رسانه‌ای برگزار شد.

به گزارش بویرنیوز، سالار حسین پور ظهر امروز در آئینی سوت و کور با حضور مدیرکل پشتیبانی وزارت صمت به عنوان سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

حسین‌پور در حالی جایگزین داریوش دیودیده در سازمان صمت کهگیلویه و بویراحمد شد که حسین کلانتری استاندار و معاونان وی به دلیل مخالفت با این انتصاب به دلیل عدم هماهنگی وزارتخانه متبوع در این آئین شرکت نکردند.

حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد ترجیح داد حامل لوح سپاسش خطاب به دیودیده با هدف قدرانی از خدمات بیش از 7 ساله داریوش دیودیده کسی جز مدیران ارشد استانداری باشد تا در این صورت اعتراض خود نسبت به این تغییر را اعلام کرده باشد.

مرسوم بوده آئین تکریم و معارفه مدیران دستگاه‌های اجرایی در یک سالن در خور شان و به صورت باشکوهی برگزار شود تا به نوعی به‌ توان آئین تقدیر از خدمات یک مدیر را در سال‌های خدمتش به بهترین نحو ممکن اجرایی کرد، موضوعی که امروز در سازمان صمت استان خلاف آن ثابت شد و در یک فضای سوت و کور و بدون حضور رسانه ها، مدیر جدید معرفی و مدیر سابق بدرقه شدند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=309799
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    سازمان صنعت و معدن و تجارت را خدا آزاد کرد . ضعیف ترین مدیر استان از اول انقلاب تا کنون دیو دیده بوده و واقعا صنعت استان را هزار سال به عقب برد . خدایا هزاران بار شکر که دیو دیده را برکنار کردند

  2. نامعلوم گفت:

    واقعا دیودیده صنعت استان را نابود کرد غیر از خدا کمک کند

  3. آگاه گفت:

    دیودیده صنعت استان را شکوفا نمود. ولی مهمتر از این موضوع در مقابل زیاده خواهان شجاعانه ایستادو دست دزدان ومنفعت طلبان را با شمشیر قانون قطع کرد….

  4. دنا گفت:

    اووووووووووف

دیدگاه شما