سه شنبه 12 شهریور 1398 - 13:20

سازمان های برتر کهگیلویه و بویراحمد در زمینه شفافیت قراردادها و خرید و فروش ها مشخص شدند/عمده ترین تخلفات در استان (+عکس و اسامی)

همایش یک روزه تجلیل از دستگاه های برتر کهگیلویه و بویراحمد در سامانه تدارکات دولت (سامانه ستاد) برگزار شد.

به گزارش بویرنیوز، دستگاه های برتر کهگیلویه و بویراحمد در زمینه انجام کلیه معاملات خود در سامانه الکترونیکی دولت که در راستای افزایش شفافیت، عدالت و البته بستن منافذ فساد بود، معرفی و از آنها تجلیل شد.

استانداری، سازمان مدیریت، سازمان بازرسیب، شرکت های آب و فاضلاب روستایی و شهری، آب منطقه ای، اداره کل نوسازی مدارس، سازمان بهزیستی، دانشگاه علوم پزشکی، آموزش و پرورش، امور اقتصادی و دارایی و بیمارستان شهید بهشتی، دستگاه های برتر در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت هستند.

دکتر حسن نوروزی در این همایش گفت: تقریبا تمان سازمان های ملزم به ثبت تمامی مراحل انجام معاملات خود در ساملانه تدارکات الکترونیکی دولت(سامانه ستاد) هستند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: این سازمانه در راستای افزایش شفافیت معاملات، دسترسی عادلانه همه افراد به اطلاعات معاملات دستگاه ها و البته افزایش هزینه تخلف و فساد در دستگاه ها است.

وی گفت: تنها در معاملات امنیتی و نظامی محدودیت هایی هست که آنهم با تشخیص یک کارگروه ملی و چندجانبه بر سر عدم افشای اطلاعات آنها توافق می شود.

به گزارش بویرنیوز، در این همایش معاون سازمان بازرسی استان نیز اظهار داشت: با وجود نبود شفافیت اگر سالم ترین افراد را در مسئولیت ها منصوب کنیم باز هم خطاهایی رخ می دهد و بخشی از آن نیز ناشی از عدم به روز شدن قوانین است.

 

وی گفت: در خدمت دستگاه های استان هستیم اگر مشکلی دارند با ما مطرح کنند تا برای آن راه حل پیدا کنیم.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=309667
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. کریم گفت:

    لطفا قراردادهای برون سپاری آموزش وپرورش را بادقت بررسی کنید

دیدگاه شما