سه شنبه 12 شهریور 1398 - 10:06

درگذشت یکی از مسئولان کهگیلویه و بویراحمد/پیام تسلیت دکتر یارنسب

سید علی فتح زارعی پور رئیس اداره فرهنگی، هنری ،اسنادوتبلیغات بنیاد شهید وامور ایثارگران کهگیلویه وبویراحمد درگذشت .

به گزارش بویرنیوز، “سید علی فتح زارعی پور از کارمندان باسابقه و مسول اداره فرهنگی، هنری ،اسنادوتبلیغات بنیاد شهید وامور ایثارگران کهگیلویه وبویراحمد دیروز بر اثر عارضه سرطان دار فانی را وداع گفت.

مراسم تشییع و خاکسپاری زنده یاد سید علی فتح  زارعی پور رییس ادره فرهنگی ،هنری ، اسناد وتبلیغات امروز سه شنبه ۱۲ شهریور، ساعت ۱۶ عصر در قبرستان دشت روم برگزار می شود.

در پی درگذشت مرحوم زارعی پور پیام تسلیتی از طرف مدير كل امور فرهنگي و تبليغات بنياد شهيد و امور ايثارگران کشور صادر شد.

در متن پیام دکتر یارنسب؛ مدیرکل فرهنگی بنیاد شهید کشور آمده است:

انا لله و انا اليه راجعون
مصيبت جانكاه درگذشت همكار عزيز، خادم الشهدا مرحوم سيد علي فتح زارعي موجب تألم ،تاسف و اندوه فراوان گرديد .يك عمر تلاش صادقانه و خالصانه در راه ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و خدمت به خانواده معزز شهيدان ،جانبازان ،ازادگان و ايثارگران ،و افتخار  برادر شهيد بودن ،توفيق و سعادت دوران خدمت  و ره توشه ي دوران هجرت براي آن مرحوم است .

اين مصيبت جانسوز را به خانواده داغدار ،بستگان ،بازماندگان محترم آن مرحوم و همكاران خدوم در اداره كل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان كهگيلويه و بوير احمد و همكاران عزيز ادارات فرهنگي استانهايي سراسر كشور  تسليت و تعزيت عرض مي كنم ،غفران و رحمت واسعه الهي و متنعم شدن از عنايت سالار شهيدان و شفاعت شهيدان و دعاي خير ايثارگران براي روح آن فقيد سعيد و صبر و سلامتي براي بازماندگان از درگاه ربوبي مسألت دارم .

اسکندر يارنسب مدير كل امور فرهنگي و تبليغات بنياد شهيد و امور ايثارگران

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=309646
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ولی پور گفت:

    خدا بیامرزش خیلی انسان شایسته ی بود

  2. مهندس ازادی گفت:

    انالله و اناالیه راجعون . در گذشت سید علی فتح زراعی .این انسان شایسته رابه خانواده ان مرحوم تسیلت عرض نموده و از خداوند منان برای ان مرحوم علو درجات در این ماه مبارک مساالت مینمایم ‌. خداوند رحمتش نماید .

  3. سیاوش اسدزاده گفت:

    انا لله و انا الیه راجعون. درگذشت جانگداز دوست و رفیق صمیمی و قدیمی، مرحوم سید علی فتح زارعی پور موجب تاثر و تاسف فراوان گردد.
    ضمن عرض تسلیت به خانواده آن مرحوم، از درگاه خداوند متعال برای آن عزیز سفر کرده ،غفران و رحمت واسعه الهی و برای خانواده محترم و سایر بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

دیدگاه شما