چاپ این برگه

ناگفته ها درباره ادبیات زشت نماینده کهگیلویه

تو بیجا می‌کنی در حوزه انتخابیه من دخالت میکنی…

به گزارش بویرنیوز، این بخشی از ادبیات سخیف نماینده کهگیلویه در جمع اصحاب رسانه در دهدشت بود.

عدل هاشمی؛ نماینده شهرستان های کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده در مجلس، روز گذشته در جمع اصحاب رسانه با انتقاد تند از مدیرکل میراث فرهنگی در سخنانی زشت گفت« مدیرکل میراث مصاحبه داده که با پیگیری فلانی (دکتر تاجگردون) ۱۰ میلیارد تومان برای بافت فرسوده دهدشت مصوب شد، تو غلط می‌کنی در حوزه انتخابیه من دخالت میکنی»!

و اما نکاتی قابل تامل:

اولا این ادبیات کوچه بازاری برای هر کسی هم به کار رفته باشد آنهم در یک جلسه رسمی، ابداً زیبا و پسندیده نبود.

تلاش های رئیس کمیسیون برنامه و بودجه موجب تخصیص مبالغ اضافه از صندوق توسعه ملی، تخصیص قیر، تخصیص بودجه از محل بنیاد برکت و حتی در زمینه تخصیص حق آبه ها برای کل استان شد.

به یاد داریم شهرداران مناطق مختلف کهگیلویه بزرگ در گفت و گوهای خبری با رسانه ها از کمک های ویژه تاجگردون در زمینه تامین قیر رایگان گفتند، شهرداران مناطق مختلف این شهرستان چرام و لنده از پیگیری های ویژه نماینده گچساران برای تامین قیر رایگان در این شهرها گفتند و نماینده کهگیلویه را فردی بی عمل بیان کردند، جالب است آن زمان نیز این اقدام را به عدل هاشمی منصوب می‌کردند که خلافش ثابت شد.

بیشتر بخوانید:

پس از شهردار چرام؛ انتقاد شهردار لنده از عدل هاشمی/قیر رایگان لنده را تاجگردون پیگیری کرد

سخنان تند شهردار چرام: عدل هاشمی کهگیلویه بزرگ را نابود کرده/از هر زمانی بیشتر تحقیر شدیم/هاشمی از بزرگواری هم ضعیف تر است

افزایش اعتبارات صندوق توسعه ملی، بنیاد برکت و سایر ردیف های بودجه که منافعش به کل استان و به مناطق مختلف کهگیلوبه می رسد از دیگر اقدامات تاجگردون بوده است و به گواه مدیران بودجه ها در همه زمینه ها با پیگیری های نماینده گچساران افزایش های قابل توجه داشته، تنها در یک حوزه کوچک قریب به 15 میلیارد تومان بودجه اختصاص داده شد و مواردی از این دست.

اگرچه انتقاداتی به دکتر تاجگردون وارد است اما منش و رفتار وی نشان داده، او در حد یک چهره ملی عمل کرده و با وجود همه بی مهری ها اما هیچگاه لب به سخنانی در تضعیف همکاران مجلسی اش نگشوده است.

همین باند فرودگاه که امروز به کلنگ زنی اش افتخار می کنید، در یکی از جلسات استانداری از حمایت های ویژه دکتر تاجگردون برای رسیدن این حق مهم به مردم کهگیلویه سخن به میان آمد و جزئیات طرح نام این فرودگاه برای آغاز به کار و اختصاص بودجه افشا شد.

اگر فرض را بر این بذاریم که مخاطب سخنان شما مدیرکل میراث بوده که جای تأسف بیشتر است، اتفاقاً حوزه کاری آن مدیرکل تمام استان است و شما اولویتتان شهرستان های مطبوعه است، که گویا نه وظیفه خود را میدانید و نه مدیران استان را!

و اما سابقه این سخنان بی مایه نماینده کهگیلویه!

قسم معروف نماینده کهگیلویه را کمتر کسی است که نشنیده باشد، وقتی آن قسم های جلاله دروغ را در کنار ادبیات زشت امروز وی میبینیم به حال مردم این مناطق افسوس میخوریم، گذشته شما به خوبی نشان می دهد با همین ترفندهای ساده انگارانه بر گرده مردم سوار شدید و تاکنون جز نارضایتی سودی برای مردم نداشتید.

حالا که آنقدر شهامت ندارید از تلاش های همکار مجلسی تان برای مردم توضیح بدهید، لا اقل با این ادبیات زشت، علاوه بر قسم دروغ، نمک نشناسی را در جامعه باب نکنید.