شنبه 9 شهریور 1398 - 0:28

ناگفته ها درباره ادبیات زشت نماینده کهگیلویه

تو بیجا می‌کنی در حوزه انتخابیه من دخالت میکنی…

به گزارش بویرنیوز، این بخشی از ادبیات سخیف نماینده کهگیلویه در جمع اصحاب رسانه در دهدشت بود.

عدل هاشمی؛ نماینده شهرستان های کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده در مجلس، روز گذشته در جمع اصحاب رسانه با انتقاد تند از مدیرکل میراث فرهنگی در سخنانی زشت گفت« مدیرکل میراث مصاحبه داده که با پیگیری فلانی (دکتر تاجگردون) ۱۰ میلیارد تومان برای بافت فرسوده دهدشت مصوب شد، تو غلط می‌کنی در حوزه انتخابیه من دخالت میکنی»!

و اما نکاتی قابل تامل:

اولا این ادبیات کوچه بازاری برای هر کسی هم به کار رفته باشد آنهم در یک جلسه رسمی، ابداً زیبا و پسندیده نبود.

تلاش های رئیس کمیسیون برنامه و بودجه موجب تخصیص مبالغ اضافه از صندوق توسعه ملی، تخصیص قیر، تخصیص بودجه از محل بنیاد برکت و حتی در زمینه تخصیص حق آبه ها برای کل استان شد.

به یاد داریم شهرداران مناطق مختلف کهگیلویه بزرگ در گفت و گوهای خبری با رسانه ها از کمک های ویژه تاجگردون در زمینه تامین قیر رایگان گفتند، شهرداران مناطق مختلف این شهرستان چرام و لنده از پیگیری های ویژه نماینده گچساران برای تامین قیر رایگان در این شهرها گفتند و نماینده کهگیلویه را فردی بی عمل بیان کردند، جالب است آن زمان نیز این اقدام را به عدل هاشمی منصوب می‌کردند که خلافش ثابت شد.

بیشتر بخوانید:

پس از شهردار چرام؛ انتقاد شهردار لنده از عدل هاشمی/قیر رایگان لنده را تاجگردون پیگیری کرد

سخنان تند شهردار چرام: عدل هاشمی کهگیلویه بزرگ را نابود کرده/از هر زمانی بیشتر تحقیر شدیم/هاشمی از بزرگواری هم ضعیف تر است

افزایش اعتبارات صندوق توسعه ملی، بنیاد برکت و سایر ردیف های بودجه که منافعش به کل استان و به مناطق مختلف کهگیلوبه می رسد از دیگر اقدامات تاجگردون بوده است و به گواه مدیران بودجه ها در همه زمینه ها با پیگیری های نماینده گچساران افزایش های قابل توجه داشته، تنها در یک حوزه کوچک قریب به 15 میلیارد تومان بودجه اختصاص داده شد و مواردی از این دست.

اگرچه انتقاداتی به دکتر تاجگردون وارد است اما منش و رفتار وی نشان داده، او در حد یک چهره ملی عمل کرده و با وجود همه بی مهری ها اما هیچگاه لب به سخنانی در تضعیف همکاران مجلسی اش نگشوده است.

همین باند فرودگاه که امروز به کلنگ زنی اش افتخار می کنید، در یکی از جلسات استانداری از حمایت های ویژه دکتر تاجگردون برای رسیدن این حق مهم به مردم کهگیلویه سخن به میان آمد و جزئیات طرح نام این فرودگاه برای آغاز به کار و اختصاص بودجه افشا شد.

اگر فرض را بر این بذاریم که مخاطب سخنان شما مدیرکل میراث بوده که جای تأسف بیشتر است، اتفاقاً حوزه کاری آن مدیرکل تمام استان است و شما اولویتتان شهرستان های مطبوعه است، که گویا نه وظیفه خود را میدانید و نه مدیران استان را!

و اما سابقه این سخنان بی مایه نماینده کهگیلویه!

قسم معروف نماینده کهگیلویه را کمتر کسی است که نشنیده باشد، وقتی آن قسم های جلاله دروغ را در کنار ادبیات زشت امروز وی میبینیم به حال مردم این مناطق افسوس میخوریم، گذشته شما به خوبی نشان می دهد با همین ترفندهای ساده انگارانه بر گرده مردم سوار شدید و تاکنون جز نارضایتی سودی برای مردم نداشتید.

حالا که آنقدر شهامت ندارید از تلاش های همکار مجلسی تان برای مردم توضیح بدهید، لا اقل با این ادبیات زشت، علاوه بر قسم دروغ، نمک نشناسی را در جامعه باب نکنید.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=309507
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    نمک نشناسی اینه.آقای هاشمی در زمانی که فلان جا هم بودن بیشترین بدهی بالا آوردن الانم اینه.آقای هاشمی شما مثلا خواستین با کوچیک کردن تاجگردون خودتون رگ بزرگ کنین که کاملا نتیجه عکس داد.من در شهر حوزه تاجگردون نیستم اما پا روی حق نمیذارم میدونم چ انسان با خانواده و تحصیل کرده و کاردانی هستن ایشون.اگر شما هم مردم واستون ذره ای مهم بود نیازی به کوچک کردن کسی برای بزرگ نشان دادن خودتون نبودین.لااقل شما و کسانی که برای چاپلوسی برای شما آفرین گفتن،معرف مردم کهگلویه نباشین
    همه میدونن اگه تاجگردون نبود یکصدم اعتبارات یاسوج و دهدشت هم نبود چون نماینده کاردان و دلسوز نبود فقط منفعت طلب و طایفه گرا
    یه عده روحیه شون جوریه که هرکی طرف مردم بود باید زده شه،فرقی نداره یاسوج باقر موسوی باشه یا تهران عادل فردوسی پور
    مردم با وجود فضای مجازی آگاهی بالایی دارن شاید یه عده جوگیر بشن یا منفعت یا چاپلوسی نذاره در اون زمان حقیقت رو بگن اما قطعا بعدا به عقل ومنطق رجوع میکنن

  2. مقیمی گفت:

    خداوکیلی من از اینکه برای این آقا ( عدل هاشمی ) ستاد زدم و تبلیغ کردم در پیشگاه مردم کهگیلویه شرمسارم .
    هرچند این مردم فهیم و باشخصیت مرا میبخشند اما به جان خودم این نماینده سواد سیاسی یه رییس دفتر مدیرکل را هم نداره
    آقای تاجگردون:
    ما مردم کهگیلویه بزرگ ازشما ممنونیم .
    و قدر دان تلاشهای شما برای این مردم هستیم.
    و خوب میدانیم اگر شما نبودید و تا روزها ی زیادی آدرس و راه مجلس را درتهران به عدل هاشمی نشان نمیدادید و دست آخر بهش گفتید برات اس ام اس میکنم وبه رانندت یادبده ازکدوم مسیرها بیاد هنوز عدل هاشمی ازمردم پیاده رو دنبال آدرس مجلس بود و نمیدونست ازکدوم درب وارد بشه که بره تو صحن مجلس. آقای تاجگردون واقعا برای اینکار هم ممنونیم.
    من موندم این مردم با اینهمه شان و شعور و شخصیت چرا این آقا رو انتخاب کردن ؟؟؟؟

  3. دانشجو گفت:

    به امام زاده میر سالار قسم سواد سیاسی و اجتماعی ندارد و گر نه مگر چاله میدون است که اینطوری حرف می زند واقعا کور و پشیمانم که به آقای هاشمی پور رای دادم .

  4. ناشناس گفت:

    ازکوزه همان تراودکه دراوست

  5. بوراحمد گفت:

    با سلام. عزیزان خیابانهای استان که داره آسفالت میشه قیرش باتلاشهای آقای تاجگردون تامین شده…

  6. علی گفت:

    سلام تمام غم و کار شهر ماشده تیم هندبال درویش خد کرده را تدبیر نیست

  7. بوراحمد گفت:

    واقعا مردم حوزه گچساران حیف هست که چهر ملی مثل آقای تاجگردون راازدست بدن.اقای تاجگردون به غیرازحوزه خودش به کل استان کم کرده تا الان توی تمام مشکلامشکلات استان.کاش ما استان مان سه تاجگردون بهارستان داشتیم استان گلستان میشد…

  8. لنده ای گفت:

    این نوع ادبیات در شان مردم فرهیخته کهگیلویه بزرگ نیست .سردار جان اماده باش اندکی صبر یحر نزدیک است

  9. بهزادیان گفت:

    درود
    در پاسخ آقای مقیمی اگه شما واقعا برای آقای هاشمی پور ستاد زدین و تبلیغ کردین یعنی از آبرو و موقعیت اجتماعتون استفاده کردین و کسانی که برای شما احترام قائل بودند به خاطر شما و احتمالا شما بخاطر منفعت به اقای هاشمی پور رای دادن.و شما فکر کنید بقیه لیدرهای اقای هاشمی پور همینطور بودند و رای جمع کردن و خریدن
    اینو بگم که در حال حاضر رای دادن چندان تغییری در حال و روز مردم ایجاد نمیکنه که اگر میکرد این وضع مردم نبود.اکثرا ما مردم بخاطر منفعت شخصی پا روی همه اخلاقیات میزاریم .این هم یه نمونشه.
    از کسانی که که ایراد میگرند تعجب میکنم.هاشمی پور خوب یا بد انخاب حوزه کهگیلویه بزرگه ینی خودمون بهش رای دادیم .اگه ایرادی باشه از خودمون باید بگیریم.وقتی رای و آینده خودمون و بچه هامونو به یه کیسه آرد یا پنجاه هزارتومن میفروشیم یعنی این.منتفع انتخابات .نماینده با لیدرهاشن.بدبخت مردم و ایرانه ….

  10. لیکک گفت:

    از اینکه به عدل رای دادم پشیمانم

  11. ناشناس گفت:

    شاید حاجی روخوانی کرده واین نوشته مال کسی دیگه باشه وحاجی با عجله‌ خونده متوجه متن نشده چونکه میگه منظورم تاج نبوده
    یا هم اشتباه لپی بوده

  12. استاد گفت:

    جناب حاج عدل
    با سلام
    ادبیات سخیفی که به کار بردید اتفاقا در شان شما هست. شما بارها اثبات کردید که این ادبیات مختص شماست. شما با تربیت فرزندان خود باز همین مطلب را اثبات کردید. شما با مدیریت قبلی و مشکلاتی که پیش امد و همه مطلع هستند باز این رو به عینه اثبات کرده بودید.شما به نقطه شکست نزدیک شده اید البته چون جاهای دیگر کارایی ندارید مجبور به بازگشت به اصل خویشید.شما فکر کردید با انصراف از حرف خود و انتصاب آن از تاجگردن به مدیرکل میراث فرهنگی به علت ترس، خود را مبرا می کنید. در انظار مردم ادبیات شما علاوه بر سخیف بودن، ترس هم به آن اضافه شد. مطمین باشید در مقابل همان مدیرکل هم راهی به جز عذر خواهی و استیصال نخواهید داشت.

  13. دنا-خامی- خائیز گفت:

    ای مگس عرصه سیمرغ نه جولان گه توست عرض خود میبری و زحمت ما میداری
    البته دروغ گفتن جزء سوابق آقای عدل هاشمی پور است مگر ایشان نبود که در جمع زیادی از مردم کهگیلویه بزرگ قسم جلاله خورد که در انتخابات گذشته شرکت نمی کند(فیلمش هم موجوده) اما یکباره سر از انتخابات در آورد. ایشان در این ادبیات کوچه بازاری به نماینده شریف مردم شهرستانهای گچساران و باشت توهین میکند و میگوید که در حوزه کاری ایشان دخالت نکند بعد که متوجه میشود که چه اشتباه استراتژیکی مرتکب شده برای رفو کردن حرفهایش دو باره مرتکب دروغی دیگر میشود و میگوید با مدیرکل گردشگری بودم، در حالی که دروغ ایشان واضح و روشن است که منظورش آقای دکتر تاجگردون میباشد. راست گفتند که دروغگو کم حافظه است، اگر آقای عدل هاشمی پور نمی دانند، بدانند اولاً حوزه کاری مدیرکل هر اداره ای کل استان است نه بخش خاصی، ثانیاً مدیر کل برای کل استان تلاش میکند که از هر راه ممکنی برای استان بودجه بگیرد، ثالثاً چه اشکالی دارد وقتی مدیران میبینند از آتیش شما آبی گرم نمی شود متوسل شوند به دیگران که از آنها کار بر می آید؟؟؟؟؟!!!!!

  14. قاسم گفت:

    متاسفانه وقتی بعضی عزیزان بویژه افراد سیاسی بدون هیچگونه مسئولیتی ودرک ازاشخاص نماینده ضعیف چون هاشمی رابه راحتی مجلس میفرستن باید فاتحه شهر بزرگ چون کهگیلویه خوانده شودهزارافسوس براین شهر نابود شد

  15. ناشناس گفت:

    زیاد نگران نباشید در هفته گذشته بنام دولت دیدی که وزرا هروز 2 الی 3 نفره به استانها مسافرت و طرح افتتاح می کردند ولی دریغ از استان ما و یه وزیر و یا یه افتتاح

  16. ناشناس گفت:

    مايه تاسفه حضور همچين ادمي در مجلس

  17. ناشناس گفت:

    خدايي نميتونه دو كلمه فارسي صحبت كنه …. اي خدا

  18. ناشناس گفت:

    دوستان وطن. به سبک تملق و بادمجان دور قاب خاتمه دهید.خرد ورزی و خوداگاهی اجتماعی را بالا بالا ببرید . وضیفه اقای تاجگردون قیر کاری نیست و اقای هاشمی هم این ادبیات را نباید پبشه گیرد. مردم نسل اینده از ما خجالت زده خواهند شد. نماینده کارش قانونگذاری درست است که درسایه ان قانون مردم مدیران و خودشان احساس مسرت و ارامش کنند. دیگر وارد کرده ضد ارزشها را به فرهنگ خاتمه بدهید .وظیفه نماینده کار کردن برای تک تک ملت هست .

  19. مجید گفت:

    عملکردت خیلی ضعیفه آقای هاشمی… سیمان تنگ سپو من آمدم…. پتروشیمی دهدشت من آمدم …. فقط شعار

  20. اسفندیارنسب سعید گفت:

    از کوزه همان تراود که در اوست ،اقای عدل هاشمی را بیشتر از این انتظاری ازش نیست حیف دکتر تاجگردون (میر شکال) که همه کس در موردش اظهار نظر میکنند.

  21. ناشناس گفت:

    به عدل خرده نگیرید دوستان . به مردمی که رای دادن بگین چرا انتخاب کردن
    از ماست که برماست

  22. ناصریان گفت:

    وقتی کسانی مثل دکترکامرانی ودگترسیدخدادادکشاورزودکترآرام ودکترمصطفی تقوی ازبهترین دانشگاههای کشورفارغالتحصیل می شوند سیاسیون ومردم به آنها توجه نمی کنند باید ازتاجگردون التماس کنید وحقتان همین عدل هاشمی است.نماینده باید مستعد وباسوادباشد دوره خواندن ونوشتن گذشته . امسال هم انتخابات پیش روی شماست عبرت بگیرید.

  23. چاروسا. گفت:

    اگر چهل نماینده هم بفرستیم به مجلس به اندازه یک چهارم سردار هاشمی کار نکرده اند و نمی کنند.پا روی حق نگذارید همیشه حق را ببینیم و حرف بزنیم .ح

دیدگاه شما