چاپ این برگه

اقدام ضربتی شهرداری یاسوج برای توسعه طرح های بازآفرینی در مرکز استان/+جزئیات

شهردار یاسوج گفت: 13 پروژه بازآفرینی شهری به ارزش 210 میلیارد ريال در یاسوج اجرا می شود.

به گزارش بویرنیوز، دکتر نستهن مقدم صبح امروز در نشست کارگروه بازآفرینی شهری با اعلام این خبر گفت: مناقصه 13 پروژه بازآفرینی شهری یاسوج برگزار شده است و طی روزهای عملیات اجرایی این پروژه ها آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: این پروژه ها در حوزه های مختلف عمرانی از جمله احداث مرکز محله، روکش آسفالت، ایجاد پارک و فضای سبز و همچنین جدول گذاری خواهد بود.

مقدم با تقدیر از همکاری معاونت بازآفرینی شهری اداره کل مسکن و شهرسازی استان، بیان کرد: شهرداری یاسوج جزء اولین دستگاههایی در سطح استان بود که مدارک و اسناد مناقصات مربوط به پروژه های خود را به ستاد بازآفرینی تحویل داد.

شهردار یاسوج تاکید کرد: بازآفرینی فرصت مغتنمی برای توسعه زیرساخت های شهری است و حوزه های مختلف شهرداری یاسوج باید برای به ثمر نشستن این پروژه ها اهتمام جدی داشته باشند و مکلف به رفع معارض احتمالی در اسرع وقت هستند.

نستهن مقدم تاکید کرد: طی چند ماه گذشته جلسات فشرده و بازدیدهای میدانی زیادی برای تسریع در انجام پروژه های بازآفرینی با حضور معاون بازآفرینی شهری اداره کل مسکن و شهرسازی و اعضای شورای شهر صورت گرفت که نتیجه این جلسات و بازدیدها، پروژه های تعریف شده است.

مقدم بیان کرد: از دیگر مزایای پروژه های بازآفرینی شهری، توجه به محلات و بافت های ناکارآمد است و در همین راستا این پروژه ها در سطح محلات مختلف شهر از جمله شرف آباد، اکبرآباد، زیرتل، دولت آباد، چشمه نباتی سالم آباد و سایر محلات اجرا خواهند شد.

معاون بازآفرینی شهری اداره کل مسکن و شهرسازی استان نیز گفت: در شهر یاسوج بخاطر پیگیری ها و تلاش بی وقفه شهردار و کارکنان شهرداری و حضور اعضای شورای شهر، همراهی خوبی را شاهد بودیم.

سید نوید موسوی ادامه داد: تمام کوچه و خیابان های شهر یاسوج را بازدید کردیم و هر طرحی از سوی شهرداری یاسوج به ستاد بازآفرینی ارسال شد مورد موافقت قرار گرفت.

وی تاکید کرد: از شهرداری یاسوج رضایت کامل داریم و امیدواریم سایر سدتگاههای اجرایی نیز با جدیت بیشتری پروزه های بازآفرینی را دنبال کنند.

موسوی گفت: از 37 میلیارد تومان اعتبارات بازآفرینی استان، 21 میلیارد تومان به شهر یاسوج اختصاص داده شد که با پیگیری و تلاش حوزه های مختلف شهرداری، همه این اعتبارات جذب شد.

همچنین در این نشست کیوان آشنا رئیس شورای شهر یاسوج خواستار تسریع در اجرای پروژه ها شد.