چاپ این برگه

یک کهگیلویه و بویراحمدی بازنشسته برتر کشور شد

صبح امروز چهارشنبه (۶ شهریور ۹۸) مراسم روز بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان در بوستان ولایت تهران برگزار شد.

در این آیین که  دکتر مصطفی سالاری مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی، هیات مدیره ، معاونین و علی اصغر بیات رییس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی کشور و جمعی از بازنشستگان برگزیده سراسر کشور حضور داشتند از ۴ خانم و ۱۱ مرد بازنشسته نمونه کشور با اهدای لوح سپاس و جوایزی تجلیل شد .

این برگزیدگان از میان حدود ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر بازنشسته و مستمری بگیر سازمان تامین اجتماعی در سراسر کشور انتخاب شده بودند.

حاج علی کرمی برزآباد از بازنشستگان نمونه استان کهگیلویه و بویراحمداست که در این مراسم از وی تجلیل شد .

کرمی با سابقه ۳۵ فعالیت به درجه بازنشستگی نایل آمد و سوابقی همچون مسئول مالی اداره راه استان، مسئول صدور مجوزات حریم راه استان و رییس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی یاسوج را در کارنامه خود دارد.

گفتنی است انتخاب بازنشستگان نمونه کشوری بر اساس سوابق تحصیلی خود فرد و فرزندانشان و همچنین براساس سلیقه کاری انها و فعالیت های فرهنگی و ورزشی و پژوهشی و کارهای عام المنفعه که برای بازنشستگان و مستمری بگیران انجام داده اند صورت گرفته است.