جمعه 1 شهریور 1398 - 22:05

شلوار پاچه کوتاه و مانتوی جلوباز یعنی نفوذ دشمن /مسئولان خوابند و آتش به اختیارها موازی کاری می‌کنند/دلیل توقف سقوط ارزش ریال

خطبه های نماز جمعه این هفته برخی شهرهای کشور با مباحثی پیرامون قدرت موشکی ایران، ضرورت مقابله با هجوم فرهنگی، ضرورت تعامل بین سه قوه، دلیل توقف سقوط ارزش ریال و …همراه بود.

به گزارش بویرنیوز، حجت الاسلام احمد شیخ بهائی ظهر جمعه در خطبه های نمازجمعه کرمان ضمن گرامیداشت روز پزشک، افزود: از انواع طب غافل نشویم، طب سنتی خود را فرا بگیرید، سفارشات اسلامی را فرا بگیرید، منحصر در طب جدید نباشید همچنین تقوای خدا را رعایت کنید آنچه را تشخصی می دهید درست عمل کنید، رعایت حال فقرا را داشته باشید.

وی گفت: تا ممکن است مریض زن را دکتر زن و مریض مرد را دکتر مرد معالجه کند.

وی با اشاره به روز مباهله و روز خانواده، اظهار داشت: مباهله جمع خانواده است در قرآن کریم خدا یک خانواده را محور قرار داده است، خانواده الگوست و همین جا اشاره به تشکیل خانواده می کنم، فرهنگ غربی در کل جهان دارد خانواده را نابود می کند همجنس گرایی، ازدواج سفید و ازدواج با حیوانات یک مسیر انحرافی برای تضعیف خانواده است.

بنا به گزارش مهر، حجت الاسلام شیخ بهائی اظهار داشت: شرایط ازدواج جوانان را مهیا کنید، تشریفات را کنار بگذارید همچنین فرزندآوری را مورد توجه قرار بدهید چراکه کاهش تولد خطری بسیار خطرناک است البته عده ای می گویند مشکلات اقتصادی داریم اما این امر نباید مانع این امر شود چراکه فرزندآوری یک جهاد است باید جنگید اگر نجنگید دشمن بر شما مسلط می شود.

قدرت موشکی ایران حاصل قطع امید از کمک غرب و شرق است

همچنین حجت الاسلام یحیی صالح نیا در خطبه های نماز جمعه این هفته کن گفت: مالیّات های کلان مال خانه های خالی است که اتفاقا جزو بخش دولتی هستند و مالیات نمی دهند چرا که طبق آمار ایران ۲ برابر میانگین جهانی خانه خالی دارد که اکثر آنها مال بانک ها هستند.

بنا به گزارش مهر، صالح نیا گفت: مسئله ای که جوان ها باید بدانند این است که اگر سامانه پدافند موشکی «باور۳۷۳» توان بازدارندگی کشور و نیروهای مسلح را افزایش داده و دروازه‌های جدیدی در عرصه فناوری‌های نوین دفاعی به روی کشور گشود حاصل کار و تلاش و قطع امید از کمک غرب وشرق بوده است و اگرسقوط ارزش ریال بعد از سقوط پهپاد آمریکایی متوقف شد یعنی اقتصاد هم با تقابل جدّی با مستکبران عالم شکوفا می گردد.

امام جمعه کن خطاب به مسئولان و مردم بیان داشت: طوفان فضای سایبری جهان را و نه فقط کشور ما را در خواهد نوردید، جهان دیگر ، میل های جدید، تفریحات جدید، بیماریهای جدید، توقعات جدید، قوانین جدید، پلیس های جدید، روحانیّون جدید، شرایط جدیداعم از فرصت ها و تهدید ها برای حکومت ها است.

آتش به اختیارها موازی کاری می‌کنند

حجت‌الاسلام رضا علیزاده در خطبه‌های نماز جمعه بخش بهمن شهرستان ابرکوه به دیدار رئیس‌جمهور و هیئت دولت با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری به دو دستور اقتصاد و جنگ فرهنگی اشاره کردند که باید مدنظر دولت قرار گیرد. به جهت عنایت امام زمان (عج) و بیداری مردم دشمنان تاکنون به مقصود خود نرسیدند؛ اما مسؤولین ما هم نباید دست روی دست گذاشته و گاهاً منتظر عوض شدن رهبران و رئیس‌جمهورهای دیگر کشورها، یا منتظر مذاکره و گفتگو بمانند.

بنا به گزارش فارس، وی با بیان اینکه دشمن همه امکانات فرهنگی و هنری خود را برای ضربه زدن به نظام اسلامی به کار گرفته است، گفت: مسؤولین باید در مقابل کارکردهای دشمن برنامه داشته باشند؛ اما متأسفانه گاهی مسؤولین فرهنگی کشور ما خوابند. از سوی دیگر آتش به اختیارها و دلسوزان نیز سلیقه‌ای و فردی همراه با موازی کاری عمل می‌کنند که در نهایت نتیجه مطلوب ندارد.

امام‌جمعه بخش بهمن بی‌حجابی را ناشی از بی‌غیرتی مردان عنوان کرد و افزود: انسان غیرتمند اجازه نمی‌دهد همسر و دخترش بدون پوشش و زینت کرده درملأعام باشد. اگر مراقبت نکنیم خانواده‌های مذهبی ما هم آلوده می‌شود.

وی عنوان کرد: متأسفانه ما امروز شاهد پوشش‌های نامناسب همچون مانتوهای جلوباز، شلوارهای پاچه کوتاه یا جوراب‌هایی که فقط کف و سرانگشتان را می‌پوشد در خانواده‌های متدین هستیم که نشان از نفوذ دشمن در تغیر سبک زندگی اسلامی است.

تعامل بین قوای سه گانه باید برقرار باشد

همچنین آیت الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه گرگان به هفته دولت و دیدار دولتمردان کشور با مقام معظم رهبری و بیاناتشان اشاره کرد و افزود: تعامل باید بین سه قوای سه‌گانه بر قرار باشد و باید دلسوز مردم و پیشرفت کشور بود. تقویت تولید داخلی و کنترل واردات سبب رونق محصولات و تولیدات داخلی خواهد شد که به نفع کشور است.

بنا به گزارش تسنیم نماینده ولی‌فقیه استان گلستان ادامه داد: با وجود مشکلات در کشور نباید به دشمنان اجازه دهیم که از مشکلات ما سوء استفاده کنند و بهانه‌ای برای ایجاد شکاف بین مردم و نظام باشد. تولیدکنندگان که رزمندگان جنگ اقتصادی و گرداننده چرخه اقتصادی کشور هستند باید حمایت شوند.

مگر گناه کردن شادی آور است؟

حجت‌الاسلام و المسلمین سید مجتبی میردامادی هم ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان با بیان اینکه دشمن دم از امتیاز دادن می‌زند در حالی که این حرف آنها فریب‌کاری است، افزود: ملت ایران هیچ‌گاه امتیازی از سوی دشمن که آنها را از دین و آرمان‌هایشان جدا کند نخواهند پذیرفت.

امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: دشمن هربار به روشی به دنبال ضربه کردن به ایران اسلامی است، یک بار جنگ نظامی و یک بار دیگر جنگ اقتصادی، آنها جنگ فرهنگی را نیز علیه ملت ما به کار برده‌اند و در این راستا به دنبال تضعیف ارزش‌های ما هستند.

وی با بیان اینکه کمرنگ شدن حجاب یکی از همین ضربه‌های ارزشی است، خاطرنشان کرد: مردم ما باید هوشیار بوده و توجه کنند که این نقشه استعماری دشمن است، آنها با طرح مسائلی مانند شادی به دنبال پیاده کردن نقشه‌های خود هستند در حالی که مردم باید بدانند که گناه کردن شادی آور نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین میردامادی با بیان اینکه در بحث تولید باید موانع برداشته شود، گفت: تولیدکنندگان امروز برای پیاده کردن اهداف خود با 7 خوان رستم مواجه هستند در حالی که براساس بیانات رهبر انقلاب باید به رونق تولید کمک کرد. در صورت رونق یافتن تولید کشور از مشکلات و سختی‌ها رها می‌شود این در حالی است که سخت‌گیری‌های بسیاری در پیش پای تولیدکنندگان وجود دارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=309098
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    مشکل شلوارکوتاه ودامن جلوباز نیست -مشکل دزدی فساد مسئولان وفقر وبیکاری جوانان رانت خواری وفاصله طبقاتی است مشکل قداستی است که مسئولان برای دزدی خوددرست کرده اند وکسی قادربه پاسخگوکردن انها نیست و…..

دیدگاه شما