پنجشنبه 31 مرداد 1398 - 22:38

سومین همایش آشنایی با حقوق مهندسی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

همایش یک روزه آشنایی با حقوق مهندسی و اهمیت گزارش نویسی(مسئولیت های کیفری، حقوقی و انتظامی)با حضور معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و دکتر محمدرضا محمدیان؛ مدرس این همایش برگزار شد در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

مهندس احمدرضا خورشیدی در حاشیه این همایش که با حضور جمع کثیری از مهندسان استان برگزار شد به بویرنیوز گفت: این دست همایش ها قطعاً ادامه دار خواهد بود، چرا که در بحث ساخت و ساز و ساختمان سازی هنوز مهندسان و مالکان با حقوق خود آشنا نیستند و به واسطه همین عدم آگاهی با مواد و شاخص های حقوقی شاهد خسارت هایی هستیم.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این همایش برای افزایش آگاهی و اطلاعات مهندسان و مردم تدارک دیده می شود، هدف ما کاهش هزینه ها هم برای مردم و هم مسئولان از طریق آشنا سازی افراد با وظایف و مسئولیت هایشان است.

خورشیدی گفت: از طرف دیگر هدف ما اینست جایگاه مهندس در روند ساخت و ساز و چرخه های مهندسی روشن و روشن تر شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گفت: در نهایت البته هدف ما از این شفاف سازی و آگاهی بخشی ها از حقوق مهندس و مالک، کمک به روند بهبود ساخت و سازها و ایمنی سازه ها در استان نیز هست که امیدواریم شاهد عملیاتی شدن این هدف مهم باشیم.

به گزارش بویرنیوز، در این همایش یک روزه، دکتر محمدرضا محمدیان به ارائه به روز ترین و تازه ترین رویدادها و دانستنی های حقوقی برای مهندسان و مالکان پرداخت.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=309041
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. فرهاد گفت:

    درود خدا و هزاران مهندس بر مهندس خورشیدی بزرگ و دوست داشتنی

دیدگاه شما