پنجشنبه 31 مرداد 1398 - 11:49

عملکرد آقای رئیسی باعث شده تا مردم با قوه قضائیه آشتی کنند

محمد دامادی

بویرنیوز- نماینده ساری در مجلس گفت: آقای رئیسی در مقابل مفاسد محکم ایستاده و با هیچ کس تعارفی ندارد و این نوع برخورد باعث شده تا مردم با قوه قضائیه آشتی کنند.

محمد دامادی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از عملکرد آیت‌الله رئیسی در قوه قضائیه گفت:

من از آقای رئیسی به خاطر حرکتی که برای مقابله با فساد شروع کرده تشکر می‌کنم و امیدوارم که این روند ادامه پیدا کند.

این عملکرد آقای رئیسی قابل تقدیر است که محکم مقابل فساد ایستاده و با هیچ کس تعارفی ندارد؛ وقتی با دانه‌درشت‌ها به صورت جدی برخورد می‌شود، مابقی هم حساب کار خودشان را می‌کنند.

من فکر می‌کنم که جامعه به نوعی دارد با قوه قضائیه آشتی می‌کند و استنباط من این است که جامعه اعتماد مضاعفی نسبت به عملکرد قوه قضائیه پیدا کرده است.

این نکات منکر زحمات گذشته نیست، اما این نحوه برخورد آقای رئیسی با مفاسد سبک جدید و کار جدیدی است. اگر این روند برخورد با مفاسد توسط قوه قضائیه متوقف نشود ما به آن شفافیتی که به دنبالش بودیم خواهیم رسید.

عدم اعتماد جامعه به قوه قضائیه در پیش از این با عملکرد آقای رئیسی در قوه قضائیه در حال تبدیل شدن به آشتی است و مردم با توجه به عملکرد آقای رئیسی به این قوه امیدوار شده‌اند.

من انتظار ندارم که یک باره کشور مدینه فاضله شود، اما با این روندی که در برخورد با مفاسد توسط قوه قضائیه ما شاهد آن هستیم این اتفاق خواهد افتاد./فارس

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=309024
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    دورود به رییسی

دیدگاه شما