یکشنبه 27 مرداد 1398 - 13:10

تشریح اقدامات بلند مدت و کوتاه مدت شهرداری یاسوج در حوزه ترافیک

شهردار یاسوج با تشریح برنامه های بلند مدت ترافیکی شهر یاسوج به از آغاز مرحله جدید اصلاح هندسی میادین و تقاطع های شهری و رنگ آمیزی سرعتکاههای شهر یاسوج خبر داد.

به گزارش بویرنیوز، دکتر نستهن مقدم با اعلام این خبر گفت: در راستای ارائه خدمات ترافیکی مناسب به شهروندان، برنامه های متعدد کوتاه مدت و بلند مدت ترافیکی در شهر یاسوج در حال اجراست.

مقدم بیان کرد: اصلاح هندسی میادین و تقاطع های شهری بر اساس مصوبات شورای ترافیک در شهر یاسوج در حال اجراست.

وی افزود: عملیات اصلاح هندسی در میدان انقلاب شهر یاسوج اجرا شده است.

مقدم بیان کرد: عملیات رنگ آمیزی سرعتکاههای معابر شهری یاسوج جهت افزایش زاویه دید و همچنین زیباسازی نمای بصری نیز از دیگر برنامه های در حال اجراست.

وی تاکید کرد: ایجاد سرعت کاه ها بر اساس مصوبات شورای ترافیک و از مطالبات جدی و درخواست های شهروندان است که بنا به ضرورت مکلف به اجرای آنها هستیم.

شهردار یاسوج ادامه داد: خط کشی معابر از دیگر برنامه های شهرداری است که با انتخاب پیمانکار واجد شرایط در معابر شهر یاسوج همزمان با آسفالت جدید اجرا خواهد شد.

نستهن مقدم خاطرنشان کرد: مطالعات طرح جامع ترافیک شهر یاسوج از سال گذشته آغاز شده است و در نیمه دوم سال ۹۸ به شورای ترافیک جهت تصویب نهایی ارسال خواهد شد که بر اساس این طرح مسائل ترافیکی شهر یاسوج را برای یک دوره ۱۵ الی ۱۸ ساله نیازسنجی و رفع خواهد شد.

وی از مزایای این طرح گفت: با شناسایی مشکلات و گره ها و حتی اصلاح هندسی برخی معابر این طرح کمک بزرگی به ترافیک شهر در یک دوره بلند مدت خواهد کرد.

شهردار یاسوج به ضرورت فرهنگ سازی در حوزه ترافیک شهری تاکید کرد و بیان داشت: در شرایط فعلی و تا فرهنگ سازی کامل و نصب دوربین های پایش ما به این سرعت کاه ها نیاز داریم و ایجاد سامانه پایش تصویری یکی دیگر از برنامه های در دست اقدام شهرداری یاسوج است.

مقدم خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های این حوزه در مراحل تکمیلی است و در آینده‌ای نزدیک تحقق نصب دوربین‌های پایش و ارتقای کنترل‌های ترافیکی و بهبود وضعیت امنیت شهری را خواهیم داشت.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=308806
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. احساس حواه گفت:

    از آقای شهردار بدلیل روکش آسفالت خیابان انقلاب ۲ متشکرم

  2. سلام. گفت:

    خدمت شهردار پرتلاش شهرمون عرض سلام، ادب واحترام دارم جناب دکتر ۲۰متری جانبازان بین دولت اباد وشهرک جهاد جولانگاه ماشینهای شخصی در ساعات شبانه روز عصر ونیمه شب شده است،محبت فرمایید دستور ترتیب اثر داده شود
    سپاسگزارم

  3. شهروند گفت:

    شهردار محترم سلام
    به استحظار میرساند تا چه موقع باید مردم منطقه نجف اباد و سروک برای رفتن به بیمارستان امام سجاد از یه ترافیک سنگین عبور کنند و‌دور بزنند در صورتی که بیمارستان در فاصله نزدیک اینان قرار دارد
    لطفا به حال بیمارانی که با استرس و با سرعت زیاد و برای رسیدن سریع به اورژانس کمی فکر کنید

  4. رضا گفت:

    احسن بر شخص کاردان به راستی چی میشد اگه همه مدیران در رشته تخصصی خود مشغول به کار بودند

  5. شهروند گفت:

    بعنوان یکی از شهروندان شهر یاسوج از مجموعه محترم شهرداری بخصوص شهردار مسئولیت پذیر و تلاشگر بی نهایت سپاسگذارم .فقط خواهش دارم که خدماتتون درجهت توسعه خدمات شهری مستمرباشه .

  6. بویراحمد گفت:

    سلام،بفکر ۴۵متری باشین که با احداث و‌تکمیل روندش بیشتر از نصف‌ بار ترافیک مرکز شهرو‌کم میکنه

  7. ناشناس گفت:

    سلام خدمت شهردار محترم 45 متری بنسنجان دولت اباد چی شد برای رفع ترافیک و کاستن بار ترافیک شهر از جهاد تا هفت تیر لطفا اقدام عاجل بعمل اید

  8. تت گفت:

    کارگران فضای سبز چی

  9. مطالبه گر گفت:

    اصلاح هندسی؟شهرداری که مهندسینی از دانشگاه بلهزا باشند که جمع و ضرب ساده رو بلد نیستن فقط چهره شهر رو خرابتر میکنن.تنها شهر بدون زیرساخت دنیا یاسوجه اونم بخاطر سیاسی بازی و مدیریت های نابجا

دیدگاه شما