شنبه 26 مرداد 1398 - 17:30

خبرهای خوش استخدامی فرمانده سپاه کهگیلویه و بویراحمد

فرمانداه سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیشتر مشکلات استان را مربوط به فرهنگ ضعیف کار دانست.


به گزارش بویرنیوز، سردار حمید خرمدل ظهر امروز در همایش آزادگان که به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان به کشور برگزار شد گفت: در دوران قبل انقلاب ایران مستعمره برخی کشورها بود و از سوی استمعارگران اشغال بود و پادشاهان هم کاری نمی‌کردند و کشور وضعیت اسفناکی داشت.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروزه به برکت خون شهدا و رشادت ایثارگران ایران اسلامی دارای قدرت، شکوه، عزمت و شوکت است و به بهترین نحو ممکن در مقابل تهدیدهای دشمنان مقابله به مثل می‌کند که نمونه بارز سرنگونی پهباد جاسوسی فوق پیشرفته امریکا و توقیف کشتی نفکش انگلیسی است‌.

وی عنوان کرد: یکی از مشکلات اصلی استان بحث بیکاری جوانان از جمله فرزندان شهدا و ایثارگران است در مقابل سیاست دولت تعدیل نیروی انسانی در دستگاه اجرایی است.

مقام ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اصلاح فرهنگ کار در این استان گفت: در کهگیلویه و بویراحمد اکثر جوانها به دنبال مشاغل و پشت میزنشینی هستند که این فرهنگ باید در استان اصلاح شود.

خرمدل بیان کرد: سپاه استان سالانه چند نفر نفر سهمیه استخدام دارد که با رایزنی و پیگیری‌ها در صدد افزایش بیشتر آن‌ها هستیم اما در مقابل سهمیه بسیار خوب استخدام در نیروی دریایی و همچنین تعداد قابل توجهی سهمیه هم برای نیروی زمینی گرفته‌ایم که در حال انجام مراحل اداری هستیم که فرزندان استان در آنجا مشغول به کار شود تا بخشی از مشکل بیکاری حل شود.

وی با بیان اینکه سپاه فتح کوتاهی در استخدام جوانان و فرزندان ایثارگران نخواهد داشت، افزود: به دلیل محدودیت مجوز از استخدام بیشتر نیرو معذوریم.

خرمدل بیان کرد: استان ظرفیت خوبی برای اشتغال دارد که صندوق کارآفرینی امید با پرداخت تسهیلات کم‌بهره حوزه اشتغال یکی از این ظرفیت است که باید استفاده شود و دنبال مشاغل دولتی نباشند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ظرفیت‌ها و بسترهای خوبی برای ایجاد اشتغال توسط دولت در این استان فراهم شده که جوانان و افراد جویای کار برای استفاده بیشتر از این ظرفیت همت کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اولویت استخدام در سپاه و دیگر دستگاه‌های اجرایی با فرزندان شهدا و ایثارگر است، البته باید این عزیزان شرایط لازم را داشته باشند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=308756
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سید احمد افرایی گفت:

    سلام ودرود خداوند بر سردار خرم دل

  2. سلام وقت به خیر لطفا من نمیتونم سپاه استخدام بشم مدرک دیپلم دارم 18 سالمه لطفا اگه میشه کمکم کنید

دیدگاه شما